Regulamentul de organizare şi funcţionare al Şcolii Naţionale de Grefieri – modificări (Hotărârea CSM nr. 894/2015)

12 oct. 2015
Vizualizari: 2673

Despre

  • M. Of. nr. 745 din 6 octombrie 2015
  • Hotărârea CSM nr. 894/2015
  • Modificarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Şcolii Naţionale de Grefieri

 Art. 59 alin. (1) din Regulament (modificat prin Hotărârea CSM nr. 894/2015)

Vechea reglementare

În vechea reglementare, art. 59 alin. (1) stabilea faptul că atribuțiile departamentului relații internaționale sunt:

a) reprezintă instituția, în limita mandatului acordat de director, în relațiile cu partenerii străini;

b) coordonează realizarea activităților cuprinse în programele de cooperare internațională;

c) identifică potențialii parteneri externi în vederea extinderii relațiilor de cooperare cu organisme internaționale și instituții similare din alte țări;

d) propune teme și modalități practice de realizare a cooperării cu partenerii externi;

e) înaintează Consiliului Superior al Magistraturii propuneri cu privire la persoanele care urmează să se deplaseze în străinătate;

f) întocmește situații, rapoarte și baze de date cu privire la programele internaționale desfășurate;

g) elaborează proiectele convențiilor de înfrățire cu instituții similare din străinătate, precum și alte documente referitoare la aceste programe;

h) realizează corespondența necesară derulării programelor internaționale;

i) asigură traducerea documentelor și materialelor aferente diferitelor programe.

Noua reglementare

Potrivit noii reglementări, art. 59 alin. (1) stabilește: „Atribuțiile departamentului relații internaționale sunt:

a) reprezintă instituția, în limita mandatului acordat de director, în relațiile cu partenerii externi;

b) identifică potențialii parteneri externi, precum și domeniile și modalitățile practice de cooperare bilaterală, în vederea extinderii relațiilor de cooperare cu aceștia;

c) identifică domeniile de intervenție în care este necesară elaborarea de proiecte internaționale, precum și sursele de finanțare externă;

d) elaborează documentația tehnică specifică proiectelor de cooperare bilaterală și proiectelor cu finanțare externă, cu colaborarea departamentelor de specialitate și sub coordonarea directorului Școlii;

Pachet: Codul administrativ comentat. Explicatii, jurisprudenta, doctrina. Volumul I si Volumul II

e) participă la proceduri de licitații pentru selectarea contractorilor și evaluarea ofertelor în cadrul proiectelor cu finanțare externă;

f) asigură, coordonează și monitorizează activitățile de implementare a proiectelor de cooperare bilaterală, precum și a proiectelor cu finanțare externă, prin participări la reuniuni, ședințe cu partenerii străini și români, realizarea corespondenței și a traducerii documentelor aferente acestor proiecte;

g) ține evidența generală a repartizării și utilizării bunurilor achiziționate în cadrul proiectelor cu finanțare externă, conform destinației și scopului prevăzute de program;

h) întocmește situații, rapoarte și baze de date aferente proiectelor de cooperare bilaterală și proiectelor cu finanțare externă implementate în beneficiul Școlii;

i) exercită atribuțiile aferente misiunilor cu caracter temporar în străinătate”.

 

Art. 63 alin. (1) lit. h) din Regulament (modificat prin Hotărârea CSM nr. 894/2015)

Vechea reglementare

În vechea reglementare, art. 63 alin. (1) lit. h) dispunea faptul că Biroul resurse umane, documentare și perfecționare profesională are următoarele atribuții:

h) gestionează cărțile de muncă și celelalte documente care presupun cunoștințe în domeniul resurselor umane;

Noua reglementare

Art. 63 alin. (1) lit. h) – Abrogată.

 

Art. 63 alin. (1) lit. l) din Regulament (modificat prin Hotărârea CSM nr. 894/2015)

Vechea reglementare

În vechea reglementare, art. 63 alin. (1) lit. l) prevedea faptul că Biroul resurse umane, documentare și perfecționare profesională are următoarele atribuții:

(…)

l) îndeplinește atribuțiile referitoare la organizarea concursurilor privind selectarea și recrutarea personalului auxiliar al Școlii.

Noua reglementare

Potrivit noii reglementări, art. 63 alin. (1) lit. l) prevede: „Biroul resurse umane, documentare și perfecționare profesională are următoarele atribuții:

(…)

l) îndeplinește atribuțiile referitoare la organizarea concursurilor privind selectarea și recrutarea personalului contractual și funcționarilor publici”.

 
Art. 63 alin. (1) lit. n) din Regulament (modificat prin Hotărârea CSM nr. 894/2015)

Vechea reglementare

În vechea reglementare, art. 63 alin. (1) lit. n) stabilea faptul că Biroul resurse umane, documentare și perfecționare profesională are următoarele atribuții:

(…)

n) asigură elaborarea tipizatelor, a borderourilor de notare, a proceselor-verbale, precum și a altor acte necesare activităților de corectare pentru concursul de admitere la Școală.

Noua reglementare

Art. 63 alin. (1) lit. n) – Abrogat.

 

Art. 63 alin. (1) lit. o) din Regulament (modificat prin Hotărârea CSM nr. 894/2015)

Vechea reglementare

În vechea reglementare, art. 63 alin. (1) lit. o) dispunea faptul că Biroul resurse umane, documentare și perfecționare profesională are următoarele atribuții:

(…)

o) redactează contractele de instruire ale cursanților, asigură evidența cursanților pe ani de studiu, redactează și completează registrul matricol, elaborează și ține evidența atestatelor ce se eliberează absolvenților Școlii.

Noua reglementare

Potrivit noii reglementări, art. 63 alin. (1) lit. o) dispune: „Biroul resurse umane, documentare și perfecționare profesională are următoarele atribuții:

(…)

o) redactează contractele de instruire ale cursanților, asigură evidența cursanților pe ani de studiu, redactează și completează registrul matricol, elaborează și ține evidența atestatelor și a foilor matricole ce se eliberează absolvenților Școlii și păstrează dosarele cursanților”.

 

Art. 63 alin. (11) din Regulament (modificat prin Hotărârea CSM nr. 894/2015)

Noua reglementare

La art. 63, după alin. (1) se introduce un nou alineat, alin. (11).

Potrivit noii reglementări, art. 63 alin. (11) prevede: „În domeniul IT, Biroul resurse umane, documentare și perfecționare profesională, prin personalul de specialitate, are următoarele atribuții:

a) asigură aplicarea și actualizarea strategiei de informatizare a Școlii;

b) face propuneri în vederea stabilirii obiectivelor de investiții privind produsele și serviciile informatice, în conformitate cu strategia de informatizare a Școlii;

c) aplică tehnici și metode noi de exploatare, administrare și întreținere a echipamentelor și serviciilor informatice, în vederea dezvoltării unui sistem informatic eficient;

d) elaborează norme, proceduri de utilizare, protecție și securitate și coordonează administrarea și exploatarea eficientă, sigură și securizată a echipamentelor și serviciilor informatice;

e) întocmește documentațiile și specificațiile tehnice și propune spre achiziționare aplicații informatice și baze de date, implementează și coordonează exploatarea acestora în sistemul informatic al Școlii;

f) păstrează evidența specifică a dotării cu produse și servicii informatice în cadrul Școlii, respectiv locație, echipamente, utilizatori, licențe, versiuni ale sistemelor de operare și ale aplicațiilor informatice;

g) participă la elaborarea specificațiilor tehnice din cadrul documentației de achiziție și la evaluarea tehnică a ofertelor în procedurile de achiziționare de produse și servicii informatice pentru sistemul informatic al Școlii;

h) participă la recepționarea produselor și serviciilor achiziționate și la derularea contractelor de achiziție a produselor și serviciilor informatice pentru sistemul informatic al Școlii;

i) asigură legătura cu furnizorii de service pentru menținerea în stare de funcționare a echipamentelor și serviciilor informatice;

j) intervine operativ, împreună cu furnizorii de service, și păstrează evidența intervențiilor acestora pentru a asigura funcționarea permanentă a aparaturii Școlii;

k) asigură publicarea pe pagina de internet a Școlii a informațiilor și a documentelor a căror publicare este prevăzută de lege sau de regulamente”.

 

ISTORIC
Act modificatActe modificatoare
Regulamentul de organizare și funcționare al Școlii Naționale de Grefieri, aprobat prin Hotărârea CSM nr. 183/2007 (M. Of. nr. 257 din 17 aprilie 2007; cu modif. ult.) Hotărârea CSM nr. 394/2008 (M. Of. nr. 378 din 19 mai 2008)
Hotărârea CSM nr. 380/2011 (M.Of. nr. 459 din 30 iunie 2011)
Hotărârea CSM nr. 549/2013 (M.Of. nr. 367 din 20 iunie 2013)
Hotărârea CSM nr. 894/2015 (M. Of. nr. 745 din 6 octombrie 2015)
Regulamentul de organizare și funcționare al Școlii Naționale de Grefieri – modificări (Hotărârea CSM nr. 894/2015) was last modified: octombrie 12th, 2015 by Redacția ProLege

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor:

Redacția ProLege

Redacția ProLege

Rubrica ACTUALITATE LEGISLATIVĂ aduce la cunoştinţa utilizatorilor principalele schimbări legislative survenite recent în diverse domenii, înlesnind astfel activitatea de informare şi de cercetare desfăşurată de practicieni şi reducând semnificativ şi eficient timpul dedicat respectivei activităţi.