621 views
Art. 59 alin. (1) din Regulament (modificat prin Hotărârea CSM nr. 894/2015)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, art. 59 alin. (1) stabilea faptul că atribuţiile departamentului relaţii internaţionale sunt:
a) reprezintă instituţia, în limita mandatului acordat de director, în relaţiile cu partenerii străini;
b) coordonează realizarea activităţilor cuprinse în programele de cooperare internaţională;
c) identifică potenţialii parteneri externi în vederea extinderii relaţiilor de cooperare cu organisme internaţionale şi instituţii similare din alte ţări;
d) propune teme şi modalităţi practice de realizare a cooperării cu partenerii externi;
e) înaintează Consiliului Superior al Magistraturii propuneri cu privire la persoanele care urmează să se deplaseze în străinătate;
f) întocmeşte situaţii, rapoarte şi baze de date cu privire la programele internaţionale desfăşurate;
g) elaborează proiectele convenţiilor de înfrăţire cu instituţii similare din străinătate, precum şi alte documente referitoare la aceste programe;
h) realizează corespondenţa necesară derulării programelor internaţionale;
i) asigură traducerea documentelor şi materialelor aferente diferitelor programe.
Potrivit noii reglementări, art. 59 alin. (1) stabilește: „Atribuţiile departamentului relaţii internaţionale sunt:
a) reprezintă instituţia, în limita mandatului acordat de director, în relaţiile cu partenerii externi;
b) identifică potenţialii parteneri externi, precum şi domeniile şi modalităţile practice de cooperare bilaterală, în vederea extinderii relaţiilor de cooperare cu aceştia;
c) identifică domeniile de intervenţie în care este necesară elaborarea de proiecte internaţionale, precum şi sursele de finanţare externă;
d) elaborează documentaţia tehnică specifică proiectelor de cooperare bilaterală şi proiectelor cu finanţare externă, cu colaborarea departamentelor de specialitate şi sub coordonarea directorului Şcolii;
e) participă la proceduri de licitaţii pentru selectarea contractorilor şi evaluarea ofertelor în cadrul proiectelor cu finanţare externă;
f) asigură, coordonează şi monitorizează activităţile de implementare a proiectelor de cooperare bilaterală, precum şi a proiectelor cu finanţare externă, prin participări la reuniuni, şedinţe cu partenerii străini şi români, realizarea corespondenţei şi a traducerii documentelor aferente acestor proiecte;
g) ţine evidenţa generală a repartizării şi utilizării bunurilor achiziţionate în cadrul proiectelor cu finanţare externă, conform destinaţiei şi scopului prevăzute de program;
h) întocmeşte situaţii, rapoarte şi baze de date aferente proiectelor de cooperare bilaterală şi proiectelor cu finanţare externă implementate în beneficiul Şcolii;
i) exercită atribuţiile aferente misiunilor cu caracter temporar în străinătate”.
Art. 63 alin. (1) lit. h) din Regulament (modificat prin Hotărârea CSM nr. 894/2015)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, art. 63 alin. (1) lit. h) dispunea faptul că Biroul resurse umane, documentare şi perfecţionare profesională are următoarele atribuţii:
h) gestionează cărţile de muncă şi celelalte documente care presupun cunoştinţe în domeniul resurselor umane;
Art. 63 alin. (1) lit. h) – Abrogată.
Art. 63 alin. (1) lit. l) din Regulament (modificat prin Hotărârea CSM nr. 894/2015)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, art. 63 alin. (1) lit. l) prevedea faptul că Biroul resurse umane, documentare şi perfecţionare profesională are următoarele atribuţii:
(…)
l) îndeplineşte atribuţiile referitoare la organizarea concursurilor privind selectarea şi recrutarea personalului auxiliar al Şcolii.
Potrivit noii reglementări, art. 63 alin. (1) lit. l) prevede: „Biroul resurse umane, documentare şi perfecţionare profesională are următoarele atribuţii:
(…)
l) îndeplineşte atribuţiile referitoare la organizarea concursurilor privind selectarea şi recrutarea personalului contractual şi funcţionarilor publici”.
Art. 63 alin. (1) lit. n) din Regulament (modificat prin Hotărârea CSM nr. 894/2015)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, art. 63 alin. (1) lit. n) stabilea faptul că Biroul resurse umane, documentare şi perfecţionare profesională are următoarele atribuţii:
(…)
n) asigură elaborarea tipizatelor, a borderourilor de notare, a proceselor-verbale, precum şi a altor acte necesare activităţilor de corectare pentru concursul de admitere la Şcoală.
Art. 63 alin. (1) lit. n) – Abrogat.
Art. 63 alin. (1) lit. o) din Regulament (modificat prin Hotărârea CSM nr. 894/2015)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, art. 63 alin. (1) lit. o) dispunea faptul că Biroul resurse umane, documentare şi perfecţionare profesională are următoarele atribuţii:
(…)
o) redactează contractele de instruire ale cursanţilor, asigură evidenţa cursanţilor pe ani de studiu, redactează şi completează registrul matricol, elaborează şi ţine evidenţa atestatelor ce se eliberează absolvenţilor Şcolii.
Potrivit noii reglementări, art. 63 alin. (1) lit. o) dispune: „Biroul resurse umane, documentare şi perfecţionare profesională are următoarele atribuţii:
(…)
o) redactează contractele de instruire ale cursanţilor, asigură evidenţa cursanţilor pe ani de studiu, redactează şi completează registrul matricol, elaborează şi ţine evidenţa atestatelor şi a foilor matricole ce se eliberează absolvenţilor Şcolii şi păstrează dosarele cursanţilor”.
Art. 63 alin. (11) din Regulament (modificat prin Hotărârea CSM nr. 894/2015)
La art. 63, după alin. (1) se introduce un nou alineat, alin. (11).
Potrivit noii reglementări, art. 63 alin. (11) prevede: „În domeniul IT, Biroul resurse umane, documentare şi perfecţionare profesională, prin personalul de specialitate, are următoarele atribuţii:
a) asigură aplicarea şi actualizarea strategiei de informatizare a Şcolii;
b) face propuneri în vederea stabilirii obiectivelor de investiţii privind produsele şi serviciile informatice, în conformitate cu strategia de informatizare a Şcolii;
c) aplică tehnici şi metode noi de exploatare, administrare şi întreţinere a echipamentelor şi serviciilor informatice, în vederea dezvoltării unui sistem informatic eficient;
d) elaborează norme, proceduri de utilizare, protecţie şi securitate şi coordonează administrarea şi exploatarea eficientă, sigură şi securizată a echipamentelor şi serviciilor informatice;
e) întocmeşte documentaţiile şi specificaţiile tehnice şi propune spre achiziţionare aplicaţii informatice şi baze de date, implementează şi coordonează exploatarea acestora în sistemul informatic al Şcolii;
f) păstrează evidenţa specifică a dotării cu produse şi servicii informatice în cadrul Şcolii, respectiv locaţie, echipamente, utilizatori, licenţe, versiuni ale sistemelor de operare şi ale aplicaţiilor informatice;
g) participă la elaborarea specificaţiilor tehnice din cadrul documentaţiei de achiziţie şi la evaluarea tehnică a ofertelor în procedurile de achiziţionare de produse şi servicii informatice pentru sistemul informatic al Şcolii;
h) participă la recepţionarea produselor şi serviciilor achiziţionate şi la derularea contractelor de achiziţie a produselor şi serviciilor informatice pentru sistemul informatic al Şcolii;
i) asigură legătura cu furnizorii de service pentru menţinerea în stare de funcţionare a echipamentelor şi serviciilor informatice;
j) intervine operativ, împreună cu furnizorii de service, şi păstrează evidenţa intervenţiilor acestora pentru a asigura funcţionarea permanentă a aparaturii Şcolii;
k) asigură publicarea pe pagina de internet a Şcolii a informaţiilor şi a documentelor a căror publicare este prevăzută de lege sau de regulamente”.
ISTORIC
Act modificat | Acte modificatoare |
Regulamentul de organizare şi funcţionare al Şcolii Naţionale de Grefieri, aprobat prin Hotărârea CSM nr. 183/2007 (M. Of. nr. 257 din 17 aprilie 2007; cu modif. ult.) | Hotărârea CSM nr. 394/2008 (M. Of. nr. 378 din 19 mai 2008) |
Hotărârea CSM nr. 380/2011 (M.Of. nr. 459 din 30 iunie 2011) | |
Hotărârea CSM nr. 549/2013 (M.Of. nr. 367 din 20 iunie 2013) | |
Hotărârea CSM nr. 894/2015 (M. Of. nr. 745 din 6 octombrie 2015) |