620 views
Art. 39 alin. (1) lit. g) din Regulament (modificat prin Hotărârea CSM nr. 894/2015)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, art. 39 alin. (1) lit. g) dispunea faptul că personalul auxiliar al departamentului de formare profesională iniţială are în principal următoarele atribuţii:
(…)
g) asigură eliberarea atestatelor pentru absolvenţi.
Art. 39 alin. (1) lit. g) – Abrogată.
Art. 45 din Regulament (modificat prin Hotărârea CSM nr. 894/2015)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, art. 45 stabilea faptul că formarea profesională continuă este organizată sub formă de seminarii, sesiuni de pregătire, conferinţe, vizite de lucru şi stagii de formare în străinătate.
Potrivit noii reglementări, art. 45 stabilește: „Formarea profesională continuă este organizată sub formă de seminare, sesiuni de pregătire, inclusiv în forma învăţământului la distanţă (eLearning), conferinţe, vizite de lucru şi stagii de formare în străinătate”.
Art. 50 alin. (1) din Regulament (modificat prin Hotărârea CSM nr. 894/2015)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, art. 50 alin. (1) prevedea faptul că personalul de instruire al departamentului de formare profesională continuă are în principal următoarele atribuţii:
a) înaintează directorului adjunct coordonator propuneri privind programul de formare profesională continuă a grefierilor şi a celuilalt personal auxiliar de specialitate;
b) înaintează directorului adjunct coordonator propunerile privind locaţia în care se vor desfăşura seminariile de formare profesională continuă, în funcţie de numărul participanţilor şi de instanţa sau de parchetul în care aceştia funcţionează;
c) realizează, împreună cu colaboratorii externi, materialele de curs ce vor fi predate în cadrul fiecărui seminar şi asigură multiplicarea acestora;
d) realizează, sub îndrumarea şi controlul directorului adjunct coordonator, agenda seminariilor de formare profesională continuă;
e) realizează lunar situaţia desfăşurării seminariilor în vederea acordării remunerării colaboratorilor externi;
f) asigură organizarea şi evaluarea participanţilor la cursurile de formare profesională continuă;
g) colaborează, sub îndrumarea şi controlul directorului adjunct coordonator, cu departamentul de formare a formatorilor pentru selecţia, formarea şi evaluarea formatorilor din cadrul formării profesionale continue;
h) formulează propunerile privind necesarul de rechizite şi servicii utile activităţii de formare profesională continuă;
i) formulează propunerile de buget pe baza numărului de formatori, a orelor de seminarii din programul de formare profesională continuă, a costurilor activităţilor de formare continuă din centrele regionale.
Potrivit noii reglementări, art. 50 alin. (1) prevede: „Personalul propriu de instruire al departamentului de formare profesională continuă are în principal următoarele atribuţii:
a) înaintează directorului adjunct coordonator propunerile privind programul de formare profesională continuă a grefierilor şi a celuilalt personal auxiliar de specialitate;
b) înaintează directorului adjunct coordonator propunerile privind locaţia în care se vor desfăşura seminarele de formare profesională continuă, în funcţie de numărul participanţilor şi de instanţa sau de parchetul în care aceştia funcţionează;
c) realizează, împreună cu colaboratorii externi, materialele de curs ce vor fi predate în cadrul fiecărui seminar şi asigură multiplicarea acestora;
d) realizează, sub îndrumarea şi controlul directorului adjunct coordonator şi împreună cu formatorii colaboratori, agenda seminarelor de formare profesională continuă pe care le coordonează;
e) păstrează legătura cu colaboratorii externi şi facilitează colaborarea dintre aceştia;
f) actualizează permanent baza de date privind formatorii de la formarea continuă şi asigură selecţia formatorilor colaboratori care participă la seminarele de formare continuă;
g) asigură, sub îndrumarea şi coordonarea directorului adjunct, unitatea de predare în centrele de formare şi la sediile instanţelor şi parchetelor;
h) coordonează activitatea de formare continuă în centrele de formare şi la sediile instanţelor şi parchetelor;
i) realizează situaţia desfăşurării seminarelor în vederea acordării remunerării colaboratorilor externi;
j) asigură evaluarea participanţilor la cursurile de formare profesională continuă;
k) asigură evidenţa persoanelor, a prezenţei la cursuri, a cataloagelor pentru cursanţii recrutaţi prin concurs direct, care beneficiază de formare în cadrul centrelor de perfecţionare;
l) colaborează, sub îndrumarea şi controlul directorului adjunct coordonator, cu departamentul de formare a formatorilor pentru selecţia, formarea şi evaluarea formatorilor din cadrul formării profesionale continue;
m) colaborează, sub îndrumarea şi controlul directorului adjunct coordonator, cu departamentul de relaţii internaţionale;
n) formulează propunerile privind necesarul de rechizite şi servicii utile activităţii de formare profesională continuă;
o) formulează propunerile de buget pe baza numărului de formatori, a orelor de seminare din programul de formare profesională continuă, a costurilor activităţilor de formare continuă din centrele de formare şi de la sediile instanţelor şi parchetelor”.
Art. 51 alin. (1) lit. d) din Regulament (modificat prin Hotărârea CSM nr. 894/2015)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, art. 51 alin. (1) lit. d) stabilea faptul că personalul auxiliar al departamentului de formare profesională continuă are în principal următoarele atribuţii:
(…)
d) ţine evidenţa rezultatelor obţinute de participanţi la evaluările seminariilor, precum şi evidenţa documentelor care atestă participarea la astfel de seminarii.
Potrivit noii reglementări, art. 51 alin. (1) lit. d) stabilește: „Personalul auxiliar al departamentului de formare profesională continuă are în principal următoarele atribuţii:
(…)
d) ţine evidenţa rezultatelor obţinute de participanţi la evaluările seminarelor”.
Art. 51 alin. (1) lit. e) și i) din Regulament (modificat prin Hotărârea CSM nr. 894/2015)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, art. 51 alin. (1) lit. e) și i) prevedeau faptul că personalul auxiliar al departamentului de formare profesională continuă are în principal următoarele atribuţii:
(…)
e) eliberează adeverinţe de participare la activităţile de formare profesională continuă;
(…)
i) asigură evidenţa persoanelor, a prezenţei la cursuri, a cataloagelor pentru cursanţii recrutaţi prin concurs direct, care beneficiază de formare în cadrul centrelor de perfecţionare.
Art. 51 alin. (1) lit. e) şi i) – Abrogate.
Art. 57 din Regulament (modificat prin Hotărârea CSM nr. 894/2015)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, art. 57 dispunea faptul că Şcoala poate avea relaţii de colaborare cu organisme sau organizaţii internaţionale, instituţii similare din alte ţări şi reprezentanţe diplomatice din România, în scopul îmbunătăţirii activităţii acesteia.
Potrivit noii reglementări, art. 57 dispune: „Şcoala implementează programe cu finanţare externă şi dezvoltă relaţii de cooperare cu parteneri externi, precum şcoli sau instituţii de formare a personalului auxiliar de specialitate din justiţie, instituţii şi organisme internaţionale, reprezentanţe diplomatice din România, în vederea întăririi capacităţii instituţionale şi a îmbunătăţirii activităţii sale”.
Art. 58 din Regulament (modificat prin Hotărârea CSM nr. 894/2015)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, art. 58 prevedea faptul că programele internaţionale sunt aprobate de Consiliul Superior al Magistraturii, la propunerea consiliului de conducere al Şcolii.
Potrivit noii reglementări, art. 58 prevede: „În funcţie de specificul lor, programele internaţionale sunt aprobate de către Consiliul Superior al Magistraturii sau de către alte instituţii abilitate conform procedurilor relevante, la propunerea consiliului de conducere al Şcolii”.