Regulamentul de organizare şi funcţionare al Şcolii Naţionale de Grefieri – modificări (Hotărârea CSM nr. 894/2015)

12 oct. 2015
Vizualizari: 2670

Despre

  • M. Of. nr. 745 din 6 octombrie 2015
  • Hotărârea CSM nr. 894/2015
  • Modificarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Şcolii Naţionale de Grefieri

Art. 39 alin. (1) lit. g) din Regulament (modificat prin Hotărârea CSM nr. 894/2015)

Vechea reglementare

În vechea reglementare, art. 39 alin. (1) lit. g) dispunea faptul că personalul auxiliar al departamentului de formare profesională inițială are în principal următoarele atribuții:

(…)

g) asigură eliberarea atestatelor pentru absolvenți.

Noua reglementare

Art. 39 alin. (1) lit. g) – Abrogată.

 

Art. 45 din Regulament (modificat prin Hotărârea CSM nr. 894/2015)

Vechea reglementare

În vechea reglementare, art. 45 stabilea faptul că formarea profesională continuă este organizată sub formă de seminarii, sesiuni de pregătire, conferințe, vizite de lucru și stagii de formare în străinătate.

Noua reglementare

Potrivit noii reglementări, art. 45 stabilește: „Formarea profesională continuă este organizată sub formă de seminare, sesiuni de pregătire, inclusiv în forma învățământului la distanță (eLearning), conferințe, vizite de lucru și stagii de formare în străinătate”.

 

Art. 50 alin. (1) din Regulament (modificat prin Hotărârea CSM nr. 894/2015)

Vechea reglementare

În vechea reglementare, art. 50 alin. (1) prevedea faptul că personalul de instruire al departamentului de formare profesională continuă are în principal următoarele atribuții:

a) înaintează directorului adjunct coordonator propuneri privind programul de formare profesională continuă a grefierilor și a celuilalt personal auxiliar de specialitate;

b) înaintează directorului adjunct coordonator propunerile privind locația în care se vor desfășura seminariile de formare profesională continuă, în funcție de numărul participanților și de instanța sau de parchetul în care aceștia funcționează;

c) realizează, împreună cu colaboratorii externi, materialele de curs ce vor fi predate în cadrul fiecărui seminar și asigură multiplicarea acestora;

d) realizează, sub îndrumarea și controlul directorului adjunct coordonator, agenda seminariilor de formare profesională continuă;

Pachet: Codul administrativ comentat. Explicatii, jurisprudenta, doctrina. Volumul I si Volumul II

e) realizează lunar situația desfășurării seminariilor în vederea acordării remunerării colaboratorilor externi;

f) asigură organizarea și evaluarea participanților la cursurile de formare profesională continuă;

g) colaborează, sub îndrumarea și controlul directorului adjunct coordonator, cu departamentul de formare a formatorilor pentru selecția, formarea și evaluarea formatorilor din cadrul formării profesionale continue;

h) formulează propunerile privind necesarul de rechizite și servicii utile activității de formare profesională continuă;

i) formulează propunerile de buget pe baza numărului de formatori, a orelor de seminarii din programul de formare profesională continuă, a costurilor activităților de formare continuă din centrele regionale.

Noua reglementare

Potrivit noii reglementări, art. 50 alin. (1) prevede: „Personalul propriu de instruire al departamentului de formare profesională continuă are în principal următoarele atribuții:

a) înaintează directorului adjunct coordonator propunerile privind programul de formare profesională continuă a grefierilor și a celuilalt personal auxiliar de specialitate;

b) înaintează directorului adjunct coordonator propunerile privind locația în care se vor desfășura seminarele de formare profesională continuă, în funcție de numărul participanților și de instanța sau de parchetul în care aceștia funcționează;

c) realizează, împreună cu colaboratorii externi, materialele de curs ce vor fi predate în cadrul fiecărui seminar și asigură multiplicarea acestora;

d) realizează, sub îndrumarea și controlul directorului adjunct coordonator și împreună cu formatorii colaboratori, agenda seminarelor de formare profesională continuă pe care le coordonează;

e) păstrează legătura cu colaboratorii externi și facilitează colaborarea dintre aceștia;

f) actualizează permanent baza de date privind formatorii de la formarea continuă și asigură selecția formatorilor colaboratori care participă la seminarele de formare continuă;

g) asigură, sub îndrumarea și coordonarea directorului adjunct, unitatea de predare în centrele de formare și la sediile instanțelor și parchetelor;

h) coordonează activitatea de formare continuă în centrele de formare și la sediile instanțelor și parchetelor;

i) realizează situația desfășurării seminarelor în vederea acordării remunerării colaboratorilor externi;

j) asigură evaluarea participanților la cursurile de formare profesională continuă;

k) asigură evidența persoanelor, a prezenței la cursuri, a cataloagelor pentru cursanții recrutați prin concurs direct, care beneficiază de formare în cadrul centrelor de perfecționare;

l) colaborează, sub îndrumarea și controlul directorului adjunct coordonator, cu departamentul de formare a formatorilor pentru selecția, formarea și evaluarea formatorilor din cadrul formării profesionale continue;

m) colaborează, sub îndrumarea și controlul directorului adjunct coordonator, cu departamentul de relații internaționale;

n) formulează propunerile privind necesarul de rechizite și servicii utile activității de formare profesională continuă;

o) formulează propunerile de buget pe baza numărului de formatori, a orelor de seminare din programul de formare profesională continuă, a costurilor activităților de formare continuă din centrele de formare și de la sediile instanțelor și parchetelor”.

 

Art. 51 alin. (1) lit. d) din Regulament (modificat prin Hotărârea CSM nr. 894/2015)

Vechea reglementare

În vechea reglementare, art. 51 alin. (1) lit. d) stabilea faptul că personalul auxiliar al departamentului de formare profesională continuă are în principal următoarele atribuții:

(…)

d) ține evidența rezultatelor obținute de participanți la evaluările seminariilor, precum și evidența documentelor care atestă participarea la astfel de seminarii.

Noua reglementare

Potrivit noii reglementări, art. 51 alin. (1) lit. d) stabilește: „Personalul auxiliar al departamentului de formare profesională continuă are în principal următoarele atribuții:

(…)

d) ține evidența rezultatelor obținute de participanți la evaluările seminarelor”.

 

Art. 51 alin. (1) lit. e) și i) din Regulament (modificat prin Hotărârea CSM nr. 894/2015)

Vechea reglementare

În vechea reglementare, art. 51 alin. (1) lit. e) și i) prevedeau faptul că personalul auxiliar al departamentului de formare profesională continuă are în principal următoarele atribuții:

(…)

e) eliberează adeverințe de participare la activitățile de formare profesională continuă;

(…)

i) asigură evidența persoanelor, a prezenței la cursuri, a cataloagelor pentru cursanții recrutați prin concurs direct, care beneficiază de formare în cadrul centrelor de perfecționare.

Noua reglementare

Art. 51 alin. (1) lit. e) și i) – Abrogate.

 

Art. 57 din Regulament (modificat prin Hotărârea CSM nr. 894/2015)

Vechea reglementare

În vechea reglementare, art. 57 dispunea faptul că Școala poate avea relații de colaborare cu organisme sau organizații internaționale, instituții similare din alte țări și reprezentanțe diplomatice din România, în scopul îmbunătățirii activității acesteia.

Noua reglementare

Potrivit noii reglementări, art. 57 dispune: „Școala implementează programe cu finanțare externă și dezvoltă relații de cooperare cu parteneri externi, precum școli sau instituții de formare a personalului auxiliar de specialitate din justiție, instituții și organisme internaționale, reprezentanțe diplomatice din România, în vederea întăririi capacității instituționale și a îmbunătățirii activității sale”.

 

Art. 58 din Regulament (modificat prin Hotărârea CSM nr. 894/2015)

Vechea reglementare

În vechea reglementare, art. 58 prevedea faptul că programele internaționale sunt aprobate de Consiliul Superior al Magistraturii, la propunerea consiliului de conducere al Școlii.

Noua reglementare

Potrivit noii reglementări, art. 58 prevede: „În funcție de specificul lor, programele internaționale sunt aprobate de către Consiliul Superior al Magistraturii sau de către alte instituții abilitate conform procedurilor relevante, la propunerea consiliului de conducere al Școlii”.

Regulamentul de organizare și funcționare al Școlii Naționale de Grefieri – modificări (Hotărârea CSM nr. 894/2015) was last modified: octombrie 12th, 2015 by Redacția ProLege

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor:

Redacția ProLege

Redacția ProLege

Rubrica ACTUALITATE LEGISLATIVĂ aduce la cunoştinţa utilizatorilor principalele schimbări legislative survenite recent în diverse domenii, înlesnind astfel activitatea de informare şi de cercetare desfăşurată de practicieni şi reducând semnificativ şi eficient timpul dedicat respectivei activităţi.