INM. Anunț selecție seminar CEPOL – „False Identity Documents – Crime Facilitator”

Potrivit site-ului oficial (www.inm-lex.ro), Institutul Național al Magistraturii (INM) a publicat un anunț pentru selecția candidaților la seminarul CEPOL, cu tema „False Identity Documents – Crime Facilitator”, ce va avea loc între 21-24 septembrie 2021, la Budapesta (Ungaria).

Termenul de înscriere este 23 iulie 2021.

Grupul țintă al cursului este format din personalul autorităților de aplicare a legii cu competențe în domeniul examinării documentelor și combaterii fraudei documentare, criminaliști, procurori, respectiv personalul care își desfășoară activitatea în cadrul laboratoarelor de expertiză criminalistică.

Seminarul dispune de un loc pentru participanții români.

Pentru înscrieri sunt necesare următoarele documente:

− CV în format Europass, întocmit în limba în care se desfășoară activitatea de formare din cadrul CEPOL;

− Caracterizare de la ultimul loc de muncă întocmită de șeful nemijlocit, din care să rezulte îndeplinirea cumulativă a condițiilor de participare menționate la art. 13 din Hotărârea Guvernului nr. 929/2016, precum și posibilitățile de valorificare a experienței și a cunoștințelor dobândite în activitatea profesională curentă, în limba română;

− Un document care să ateste cunoașterea limbii străine în care se desfășoară activitatea de formare de referință – nivel minim B1, potrivit Cadrului european comun de referință pentru limbi străine – este obligatoriu ca nivelul de limbă să fie menţionat în documentul de înscriere;

− Scrisoare de intenție în vederea aplicării la activitatea de formare de referință, întocmită în limba română;

− Declarație pe propria răspundere prin care își asumă că va respecta prevederile actelor normative și regulamentelor în vigoare referitoare la păstrarea secretului de stat și de serviciu, în limba română;

− Formularele T15, T16 şi T19 completate în format electronic. Formularul T16 va fi completat de fiecare candidat doar la secţiunea Ranking 1;

− Avizul colegiului de conducere al instanţei sau parchetului la care magistratul îşi desfăşoară activitatea, iar în caz de urgenţă, avizul preşedintelui secţiei/procurorului şef secţie în care judecătorul sau procurorul îşi desfăşoară activitatea sau, dacă nu există secţii, avizul conducătorului instanţei sau parchetului.

Pentru mai multe detalii, vă rugăm să accesați sursa informației.

Sursa informației

🔔Vezi și [Update: Prelungire termen de înscriere] INM. Selecția a 2 experți specializați în domeniul Executarea hotărârilor penale, cu accent pe aspecte specifice populației de etnie romă