ANPC. Demersuri privind modernizarea sistemului de depunere a reclamațiilor online

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) anunță că a început derularea unei operațiuni importante de dezvoltare și modernizare a sistemului de depunere a reclamațiilor online către structurile teritoriale ale ANPC.

În acest sens, potrivit ANPC, Autoritatea face demersuri permanente pentru îmbunătățirea modalităților de comunicare cu publicul larg, folosind toate pârghiile pe care le are la îndemână pentru a fi cât mai aproape de consumator și de nevoile sale.

Prin urmare, începând cu data de 6 aprilie 2022, ora 00:00, și până la finalizarea operațiunilor de modernizare a sistemului de depunere a reclamațiilor online, formularul de reclamații online, disponibil pe site-ul www.anpc.gov.ro, va putea fi utilizat de consumatori după următorul program: de luni până vineri, între orele 8:00-16:30.

Totodată, ANPC precizează faptul că această măsură este necesară pentru ca lucrările începute să se poată derula într-un termen optim și să se poată realiza testările necesare platformei online, care să permită funcționarea ei în parametrii prevăzuți.

Pentru mai multe detalii, vă rugăm să accesați sursa informației.

Sursa informației

(Copyright foto: freepik)

vezi și ANPC. Proiect: Ordin pentru aprobarea Procedurii de stabilire și aplicare a sancțiunii la cifra de afaceri rezultate din activitatea de control