86 views
Ministerul Finanțelor Publice (MFP) a publicat pe pagina oficială (www.mfp.ro) un comunicat prin care informează despre posibilitatea conectării caselor de marcat cu jurnal electronic la serverele ANAF în termen de trei luni, începând cu data de 1 iulie (până la 30 septembrie 2020) pentru marii contribuabili, iar pentru operatorii economici din categoria contribuabililor mijlocii și mici, până la data de 31 ianuarie 2021.
Astfel, datele colectate din AMEF-uri vor fi folosite pentru analiză și control de la distanță, cu scopul de a reduce numărul controalelor fizice inopinate și de a concentra verificările pe zonele de risc identificate.
De asemenea, atât fișierele colectate din 2018 până în prezent (formularul A4200), cât și datele noi raportate vor fi integrate în bazele de date pentru utilizarea lor în cadrul procesului de analiză predictivă. Astfel, cu ajutorul sistemului vor putea fi recunoscute tipare și vor fi semnalate cele disfuncționale sau atipice.
Totodată, interfața folosită va permite filtrarea datelor pe mai multe tipuri de date: cod CAEN tip produs/ serviciu, CUI, sediu, adresă etc.
Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să accesați sursa informației.
Îmbunătățește eficiența echipei și crește performanța societății tale de avocatură, cu pachetul Avocatul PREMIUM. Abonează-te la EASYLAW* și primești gratuit cont PREMIUM pe portalul www.universuljuridic.ro.
🔔Vreau cont demo