Universul Juridic recrutează consultant vânzări prin telefon (departament Telesales – editură cu profil juridic)
Universuljuridic.ro PREMIUM
Aici găsiți informaţiile necesare desfăşurării activităţii dvs. profesionale.
Universuljuridic.ro PREMIUM pune la dispoziția profesioniștilor lumii juridice un prețios instrument de pregătire profesională. Oferim un volum vast de conținut: articole, editoriale, opinii, jurisprudență și legislație comentată, acoperind toate domeniile și materiile de drept. Clar, concis, abordăm eficient problematicile actuale, răspunzând scenariilor de activitate din lumea reală, în care practicienii activează.
Testează ACUM beneficiile Universuljuridic.ro PREMIUM prin intermediul abonamentului GRATUIT pentru 7 zile!
Ești un comunicator înnăscut, cu un talent deosebit în a construi relații prin telefon? Te motivează ideea de a contribui la identificarea nevoilor clienților pentru a le oferi soluții personalizate și îți dorești o carieră în vânzări? Atunci ești candidatul potrivit pentru acest rol.
Candidatul ideal:
✅ Are abilități excelente de comunicare și persuasiune
✅ Are experiență în utilizarea unei aplicații/soluții de tip CRM (Customer Relationship Management); reprezintă un avantaj Softul Mediatel
✅ Are cunoștințe solide de Office 365 (Excel, Word, Outlook, Teams)
✅ Este spontan și are capacitatea de a gestiona optim situațiile imprevizibile
✅ Este orientat către rezultate și motivat să atingă țintele de vânzări
✅ Are o atitudine pozitivă și proactivă, fiind capabil să lucreze într-un mediu dinamic
✅ Reprezintă un avantaj experiența în vânzări sau marketing
Responsabilitățile tale principale vor include:
➡️ Inițierea și gestionarea apelurilor de vânzări pentru a atinge obiectivele lunare stabilite
➡️ Promovarea și vânzarea produselor și serviciilor noastre într-o manieră convingătoare și prietenoasă
➡️ Înregistrarea cu exactitate a detaliilor vânzărilor și a interacțiunilor cu clienții în sistemul de gestiune a relațiilor cu clienții (Mediatel)
➡️ Suportul, gestionarea și consilierea clienților
➡️ Menținerea relațiilor de lungă durată cu clienții prin suport constant și profesional
➡️ Transmiterea de oferte pe e-mail, actualizarea informațiilor în baza de date, abonarea și reabonarea pentru servicii, acordare acces produse și servicii
➡️ Generarea de rapoarte detaliate, specifice
Ce oferim:
🔹Training-uri cu echipa, suport continuu pentru dezvoltarea abilităților de vânzare, ședințe de lucru/follow-up
🔹Posibilitatea de a evolua profesional, în cadrul unui Grup editorial de prestigiu, aflat în proces de permanentă dezvoltare și extindere
🔹Un mediu de lucru motivant, alături de o echipă energică și dedicată, întâlniri trimestriale la birou cu toți colegii
🔹Lucru remote, program luni-vineri 08.30-17.30 cu pauză de masă de 1 oră
🔹Contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată; pachet salarial format din salariu fix, bonusuri lunare în funcție de rezultate (grilă de bonusare cu target lunar), tichete de masă, prime cu diferite ocazii; echipament de lucru (laptop/pc, cască, telefon)
Dacă ești gata să îți pui în valoare abilitățile de comunicare și să contribui la succesul nostru, așteptăm CV-ul tău la adresa recrutare@universuljuridic.ro menționând postul pentru care aplici sau contactează-ne la 0728.020.838.