(A) Termene.ro – un ajutor real pentru urmărirea dosarelor și distribuirea sarcinilor

21 iun. 2017
Vizualizari: 2179

Platforma Termene.ro oferă utilizatorilor o imagine de ansamblu asupra celor mai importante informații din dosare (numărul dosarului, instanța la care este înregistrat, data înregistrării, materia juridică, obiect, stadiu, părți, ședințe, soluția pe scurt și traseul dosarului). Ceea ce este cel mai important, însă, este faptul că platforma este interactivă, ceea ce conduce la eficientizarea activității prin eliminarea erorilor umane și salvarea unor timpi importanți destinați verificării termenelor, pronunțărilor etc.

Termene.ro cuprinde toate dosarele înregistrate pe rolul instanțelor de judecată din România, fiind în strânsă conexiune cu portalul just.ro, actualizându-se concomitent; funcțiile platformei sunt de un real ajutor pentru urmărirea dosarelor și distribuirea sarcinilor.

Pentru partea contractuală sau comercială a activității, platforma pune la dispoziție:

1. Verificare istoric societate: acces la toate publicațiile din Monitorul Oficial referitoare la respectiva societate, putând astfel verifica acționariatul și administrarea, sediile și orice modificări menționate în Monitorul Oficial;

2. Verificare istoric financiar: se poate verifica dacă compania are sau nu restanțe la bugetul de stat, dacă este sau nu plătitoare de TVA, dacă i s-a retras codul de TVA, baza de date a bilanțurilor depuse și publicate anual;

3. Verificare litigii în instanță: se pot vizualiza toate dosarele din toată țara pe care le are respectiva societate plus cele de insolvență;

4. Verificare stare de insolvență a societății: verificarea Buletinului Procedurilor de Insolvență în legătură cu respectiva societate;

5. Verificare istoric asociați și administratori ai societății: în cadrul verificării unei anumite societăți, sunt menționați asociații și administratorii, precizându-se totalitatea societăților la care figurează/au figurat până în prezent, verificându-se în mod facil conexitatea dintre societățile acestora;

6. Verificarea gradului de îndatorare a societăților: se realizează nu numai prin verificarea bilanțurilor comparative publicate și depuse la ANAF, dar și prin garanțiile mobiliare publicate în Registrul Garanțiilor Mobiliare, fiind existentă și o astfel de funcție;

7. Portofoliu: oferă o viziune de ansamblu asupra tuturor firmelor care ne interesează, de la afișarea locației pe hartă, mărimea societăților, evoluția mediei indicatorilor financiari în ultimii 8-9 ani, la împărțirea pe categorii de risc.

Interfața dispune de un număr de 16 filtre (după stare: funcțiune, insolvență, radiate, datornic la stat, dar și după cifra de afaceri, angajați, ultima modificare la RECOM, statut TVA, statut fiscal, statut de încasare, risc, mărime, forma de organizare, dosare în instanță, cod CAEN, județe), iar la cerere se mai pot adăuga și altele, în funcție de nevoile specifice fiecărui business.
Prin multiplele posibilități de filtrare puse la dispoziție de portalul nostru poți afla câte din companiile pe care le-ai adăugat în portofoliul tău sunt în stare de insolvență, câte sunt inactive fiscal sau câte au un risc mare de insolvență.
De asemenea, aceste firme pot fi împărțite în categorii precum: Clienți, Furnizori, Prospecții, Concurență. Ulterior, ele pot fi filtrate în portofoliu după aceste taguri și generate analize ale activității la nivel individual, comparativ, de sector și regional, care te pot ajuta în luarea celor mai bune decizii pentru afacerea ta.

8. Raportul Juridic-Financiar: cuprinde date despre activitatea oricărei societăți înregistrate în România, de la înființare și până în prezent.

9. Raportul se generează automat și cuprinde, printre altele, date despre:
1. Starea juridică;
2. Asociații/acționarii și modificările structurii acestora de-a lungul timpului;
3. Evoluția indicatorilor financiari;
4. Gradul de îndatorare și analiza riscului de insolvență în următorii doi ani;
5. Dosarele din instanță și stadiul acestora.

Termene.ro - un ajutor real pentru urmărirea dosarelor și distribuirea sarcinilor

Legislație și Jurisprudență

1. Preview pe hotărârile din jurisprudență;
2. Preview pe articolele din legislație;
3. Comasarea republicărilor într-un singur timeline – Dacă o lege are mai multe republicări sau a fost abrogată și apoi data alta lege cu un alt nume, le-am comasat într-un singur timeline, pentru fi mai ușor de urmărit de la intrare în vigoare până la abrogare;
4. Instanțe judecătorești + autorități (CNSC, CNCD, CC, ANAF);
5. Acuratețe pe search jurisprudență – Se poate căuta în jurisprudență după: lege, articol de lege, cuvinte cheie, sintagme de cuvinte;
6. Filtrare avansată pe jurisprudență – Se poate filtra după 1 sau mai multe filtre – nu doar unul: Instanța (autoritate), legea invocată, stadiu, soluție, an, materie, obiect;
7. Acuratețe pe search legislație – Suntem singurul motor de căutare care oferă pe legislație „full text search”;
8. Filtrare avansată pe legislație – Pe căutarea după cuvinte se poate căuta după: an, emitent, tip document.

Pentru consultanți fiscali

• cea mai mare bază de hotărâri date în soluționarea contestațiilor de către ANAF, la zi (de 10x ori mai mult decât orice alt soft legislativ)
• toate hotărârile ANAF sunt search-uibile (se poate căuta în ele)
• legislația fiscală include legături cu hotărârile date de ANAF (nu doar cu hotărârile instanțelor judecătorești)
Pentru avocați
• > 6 milioane de hotărâri judecătorești
• design intuitiv
• căutare relevantă + filtrare avansată
• timp redus de încărcare a documentelor
• în premieră: jurisprudența ANAF, CNSC, Consiliul Concurenței, CNCD (Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării) – cea mai mare bază de hotărâri
• preview pe hotărâri judecătorești, pentru a economisi timpul de deschidere a fiecărei hotărâri în parte
• preview pe articolele din lege invocate în hotărâri/legi
• timeline unic toate republicările și consolidările unei legi sunt evidențiate într-un singur loc
• posibilitatea de a face „full text search” inclusiv pe legislație (să se efectueze căutarea după cuvinte în legi)
la legislație, filtrare după emitent, an, tip de document.

(A) Termene.ro – un ajutor real pentru urmărirea dosarelor și distribuirea sarcinilor was last modified: iunie 21st, 2017 by Universul Juridic

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor: