Ședința CSM din 26 februarie 2018: Ordinea de zi (Plen)

23 feb. 2018
0 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 5 (0 votes, average: 0,00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this post.
Vizualizari: 759
 

Universuljuridic.ro PREMIUM

Aici găsiți informaţiile necesare desfăşurării activităţii dvs. profesionale.

Universuljuridic.ro PREMIUM pune la dispoziția profesioniștilor lumii juridice un prețios instrument de pregătire profesională. Oferim un volum vast de conținut: articole, editoriale, opinii, jurisprudență și legislație comentată, acoperind toate domeniile și materiile de drept. Clar, concis, abordăm eficient problematicile actuale, răspunzând scenariilor de activitate din lumea reală, în care practicienii activează.

Testează ACUM beneficiile Universuljuridic.ro PREMIUM prin intermediul abonamentului GRATUIT pentru 7 zile!

🔑Vreau cont PREMIUM!


 

Potrivit informației publicate pe site-ul CSM, pe ordinea de zi a ședinței din 26 februarie 2018, se află mai multe lucrări, printre care și următoarele:

– Susținerea interviului prevăzut de dispozițiile art. 52 ind. 4 din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor și procurorilor, republicată cu modificările și completările ulterioare, de către candidații la concursul de promovare în funcția de judecător la Înalta Curte de Casație și Justiție – Secția de contencios administrativ și fiscal, organizat în perioada 30 august 2017 – 14 martie 2018;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 22864/2017 și nota completatoare privind efectele Hotărârii Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 1284/27.11.2014;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 23973/2017 și nota completatoare privind efectele Hotărârii Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 634/10.06.2013;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 24061/2017 privind încetarea efectelor Hotărârii Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 1516/29.11.2016;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 25606/2017 privind efectele Hotărârii Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 1285/27.11.2014;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 25919/2017 privind efectele Hotărârii Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 18/12.01.2016;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 10061, 24915, 25919/2017 și nr. 352/2018 privind efectele Hotărârilor Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 662/03.07.2008 și nr. 18/12.01.2016 și solicitarea Curții de Apel București de aprobare a ocupării pe perioadă nedeterminată a unor posturi temporar vacante de la această instanță;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 26704/2017 privind efectele Hotărârii Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 341/26.05.2011;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 263/2018 privind efectele Hotorârii Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 1345/14.11.2016;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 349/2018 privind încetarea parțială/totală a efectelor unor Hotărâri ale Plenului Consiliului Superior al Magistraturii referitoare la ocuparea pe perioadă nedeterminată a unor posturi temporar vacante de la nivelul Tribunalului București, Tribunalului Ilfov, Judecătoriei Sectorului 6 București și Judecătoriei Sibiu (Hotărârile Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 1284/27.11.2014, 1465/22.11.2016, 707/27.06.2017 și 1208/06.09.2016);

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 610/2018 privind efectele Hotărârii Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 1290/27.11.2014;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 700/2018 privind efectele Hotărârii Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 628/10.07.2012;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 26342/2017 privind solicitarea Tribunalului București de ocupare, pe perioadă nedeterminată, a două posturi temporar vacante de la nivelul Judecătoriei Sectorului 6 București;

Conferința națională „Prevenirea și combaterea spălării banilor”. Impactul noii legi asupra profesiilor liberale

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 25888/2017 privind solicitarea de aprobare a ocupării, pe perioadă nedeterminată, a unor posturi temporar vacante de la Judecătoria Suceava;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 1529/2018 privind propunerea Institutului Național al Magistraturii, referitoare la aprobarea Programului de pregătire profesională a magistraților numiți în condițiile art. 33 din Legea nr. 303/2004 în urma concursului desfășurat în perioada 4 iulie – 12 octombrie 2017;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 12784/2017 privind îndeplinirea condițiilor prevăzute de art. 12 și art. 14 alin. (2) lit. e) din Legea nr. 303/2004 republicată, cu modificările și completările ulterioare, de către candidații care au optat pentru ocuparea locurilor rămase neocupate în urma desfășurării concursului de admitere la Institutul Național al Magistraturii, sesiunea iulie-octombrie 2017;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 26701/2017 privind solicitarea Ministerului Justiției de acordare a avizului conform pentru aprobarea statelor de funcții și de personal ale Direcției Naționale Anticorupție;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 699/2018 privind solicitarea Școlii Naționale de Grefieri de aprobare a statelor de funcții pentru anul 2018, valabile la 1 ianuarie 2018;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 23841/2017 privind solicitarea Ministerului Justiției de acordare a avizului conform pentru aprobarea statelor de funcții și de personal ale unor instanțe din circumscripția Curții de Apel Bacău;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 23841/2017 privind solicitarea Ministerului Justiției de acordare a avizului conform pentru aprobarea statelor de funcții și de personal al Tribunalului Harghita;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 26447/2017 privind solicitarea Ministerului Justiției de acordare a avizului conform pentru aprobarea statelor de funcții și de personal ale Curții de Apel Galați și ale unor instanțe din circumscripția teritoriala a acesteia;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 2102/2018 privind solicitarea Ministerului Justiției de acordare a avizului conform pentru modificarea statului de funcții și de personal al Tribunalului Timiș;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 2105/2018 privind solicitarea Ministerului Justiției de acordare a avizului conform pentru modificarea statului de funcții și de personal al Curții de Apel Târgu Mureș;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 2097/2018 privind solicitarea Ministerului Justiției de acordare a avizului conform pentru modificarea statului de funcții și de personal al Tribunalului Călărași;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 2379/2018 privind solicitarea Ministerului Justiției de acordare a avizului conform pentru modificarea statului de funcții și de personal al Tribunalului Hunedoara;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 2374/2018 privind solicitarea Ministerului Justiției de acordare a avizului conform pentru modificarea statului de funcții și de personal al Judecătoriei Orăștie;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 2381/2018 privind solicitarea Ministerului Justiției de acordare a avizului conform pentru modificarea statului de funcții și de personal al Judecătoriei Orăștie;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 2384/2018 privind solicitarea Ministerului Justiției de acordare a avizului conform pentru modificarea statului de funcții și de personal al Curții de Apel Alba Iulia;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 2100/2018 privind solicitarea Ministerului Justiției de acordare a avizului conform pentru modificarea statului de funcții și de personal al Curții de Apel Ploiești;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 2376/2018 privind solicitarea Ministerului Justiției de acordare a avizului conform pentru modificarea statelor de funcții și de personal ale Curții de Apel Iași, Tribunalului Iași și Judecătoriei Iași;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 2670/2018 privind solicitarea Ministerului Justiției de acordare a avizului conform pentru modificarea statului de funcții și de personal al Curții de Apel București;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 2096/2018 privind solicitarea Ministerului Justiției de acordare a avizului conform pentru modificarea statului de funcții și de personal al Judecătoriei Sectorului 2 București;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 2671/2018 privind solicitarea Ministerului Justiției de acordare a avizului conform pentru modificarea statului de funcții și de personal al Curții de Apel Iași și a statelor de funcții și de personal ale unor instanțe judecătorești din circumscripția sa teritorială;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 2770/2018 privind solicitarea Ministerului Justiției de acordare a avizului conform pentru modificarea statului de funcții și de personal al Tribunalului Dolj;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 3025/2018 privind solicitarea Ministerului Justiției de acordare a avizului conform pentru modificarea statelor de funcții și de personal ale Tribunalelor Ilfov și Giurgiu;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 2763/2018 privind solicitarea Ministerului Justiției de acordarea a avizului conform pentru modificarea statului de funcții și de personal al Curții de Apel București;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 2098/2018 privind solicitarea Ministerului Justiției de acordarea a avizului conform pentru modificarea statelor de funcții și de personal ale unor instanțe judecătorești din circumscripția teritorială a Curții de Apel București;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 1144/2018 privind solicitarea Ministerului Justiției de acordarea a avizului conform pentru modificarea statelor de funcții și de personal ale unor instanțe judecătorești din circumscripția teritorială a Curții de Apel Oradea;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 1143/2018 privind solicitarea Ministerului Justiției de acordarea a avizului conform pentru modificarea statelor de funcții și de personal ale Tribunalului Satu Mare;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 1144/2018 privind solicitarea Ministerului Justiției de acordarea a avizului conform pentru modificarea statelor de funcții și de personal ale Judecătoriei Târgoviște și Tribunalului Dâmbovița;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 2769/2018 privind solicitarea Ministerului Justiției de acordarea a avizului conform pentru modificarea statului de funcții și de personal al Curții de Apel Brașov precum și a statelor de funcții și de personal ale unor instanțe judecătorești din circumscripția sa teritorială;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 2028/2018 privind solicitarea Institutului Național al Magistraturii de modificare și aprobare a statelor de funcții și de personal în ansamblul lor valabile pentru luna decembrie 2017;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 2773/2018 privind solicitarea Ministerului Justiției de acordarea a avizului conform pentru modificarea statului de funcții și de personal al Tribunalului Satu Mare;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 909/2018 privind modificarea componenței comisiei de evaluare a activității profesionale a judecătorilor constituită la nivelul Înaltei Curți de Casație și Justiție;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 24739/2017 privind solicitarea Înaltei Curți de Casație și Justiție cu privire la comisia de evaluare a activității profesionale a magistraților asistenți din cadrul Secției I Civilă;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 875/2018 privind modificarea componenței comisiei de evaluare a activității profesionale a judecătorilor constituită la nivelul Curții de Apel Craiova;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 512/2018 privind modificarea componenței comisiei de evaluare a activității profesionale a procurorilor constituită la nivelul Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Târgu Mureș;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 1238/2018 privind modificarea componenței comisiei de evaluare a activității profesionale a procurorilor constituită la nivelul Direcției Naționale Anticorupție;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 912/2018 privind modificarea componenței comisiei de evaluare a activității profesionale a judecătorilor constituită la nivelul Judecătoriei Caracal;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 1439/2018 privind modificarea componenței comisiei de evaluare a activității profesionale a judecătorilor constituită la nivelul Curții de Apel Timișoara;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 1237/2018 privind modificarea componenței comisiei de evaluare a activității profesionale a judecătorilor constituită la nivelul Judecătoriei Cornetu;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 1411/2018 privind modificarea componenței unor comisii de evaluare a activității profesionale a procurorilor constituite la nivelul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 1878/2018 privind modificarea componenței comisiei de evaluare a activității profesionale a procurorilor constituită la nivelul Parchetului de pe lângă Tribunalul Olt;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 1757/2018 privind modificarea componenței comisiei de evaluare a activității profesionale a procurorilor constituită la nivelul Parchetului Militar de pe lângă Curtea Militară de Apel;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 2014/2018 privind modificarea componenței comisiei de evaluare a activității profesionale a judecătorilor constituită la nivelul Judecătoriei Botoșani;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 2107/2018 privind modificarea componenței comisiei de evaluare a activității profesionale a judecătorilor constituită la nivelul Tribunalului Galați;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 1888/2018 privind modificarea componenței comisiei de evaluare a activității profesionale a judecătorilor constituită la nivelul Judecătoriei Pașcani;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 2622/2018 privind modificarea componenței comisiei de evaluare a activității profesionale a judecătorilor constituită la nivelul Tribunalului Bacău;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 2750/2018 privind modificarea componenței comisiei de evaluare a activității profesionale a procurorilor constituită la nivelul Parchetului de pe lângă Tribunalului Timiș;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 2592/2018 privind modificarea componenței comisiei de evaluare a activității profesionale a judecătorilor constituită la nivelul Judecătoriei Buzău;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 3548/2018 privind modificarea componenței comisiei de evaluare a activității profesionale a procurorilor constituită la nivelul Parchetului de pe lângă Tribunalul Caraș Severin;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 26254/2018 privind solicitarea Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism de aprobare a organizării concursului pentru ocuparea unui post vacant de grefier cu studii superioare în cadrul Biroului Teritorial Giurgiu;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 25960/2017 privind solicitarea Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Cluj de aprobare a organizării concursului pentru ocuparea postului vacant de tehnician criminalist din cadrul Parchetului de pe lângă Tribunalul Sălaj;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 209/2018 privind solicitarea Tribunalului Harghita, de revenire la instanță a postului de judecător transferat temporar la Curtea de Apel Brașov;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 820/2018 privind propunerile de soluționare, de principiu, a unor probleme privind valorificarea rezultatelor concursului de promovare în funcții de execuție din data de 26 noiembrie 2017;

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 588/2018 privind solicitarea unui formator cu normă întreaga în cadrul Institutului Național al Magistraturii, de schimbare a acestei calități în aceea de formator colaborator;

– Punct de vedere al Direcției legislație, documentare și contencios nr. 451/2018 privind plângerea prealabilă formulată de Judecătoriei Zărnești împotriva Hotărârii Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 1208/16.11.2017;

– Planul de integritate pentru implementarea Strategiei naționale anticorupție 2016-2020 la nivelul Autorității Judecătorești;

– Nota Direcției afaceri europene, relații internaționale și programe privind participarea reprezentanților Consiliului Superior al Magistraturii la reuniunea echipei de proiect din cadrul Proiectului Rețelei Europene a Consiliilor Judiciare „Independența, responsabilitatea și calitatea actului de justiție”;

– Nota Direcției afaceri europene, relații internaționale și programe nr. 23959/2017 privind participarea reprezentanților Consiliului Superior al Magistraturii la reuniunea Proiectul Rețelei Europene a Consiliilor Judiciare „Încrederea publică și imaginea justiție”;

– Nota Direcției afaceri europene, relații internaționale și programe nr. 23564/2017 privind participarea reprezentantului Consiliului Superior al Magistraturii din România la Conferința Internațională „International day for the judiciary” organizată de Consiliul Judiciar Olandez în data de 12 decembrie 2017.

Pentru a vedea ordinea de zi a ședinței CSM din 26 februarie 2018, vizitați site-ul CSM (www.csm.ro).

Ședința CSM din 26 februarie 2018: Ordinea de zi (Plen) was last modified: februarie 23rd, 2018 by Universul Juridic

Vă recomandăm:

Despre autor:

Universul Juridic

Universul Juridic

UniversulJuridic.ro reprezintă doar o mică parte din proiectul final ale cărui conținut și funcționalități vor fi într-o continuă dezvoltare, în funcție de necesitățile și dorințele dumneavoastră.

Abonează-te la newsletter