[UPDATE: Ordinea de zi soluționată] Ședința CSM din 24 mai 2018: Ordinea de zi (Plen)

25 mai 2018
0 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 5 (0 votes, average: 0,00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this post.
Vizualizari: 422

Recomandări

 

Universuljuridic.ro PREMIUM

Aici găsiți informaţiile necesare desfăşurării activităţii dvs. profesionale.

Universuljuridic.ro PREMIUM pune la dispoziția profesioniștilor lumii juridice un prețios instrument de pregătire profesională. Oferim un volum vast de conținut: articole, editoriale, opinii, jurisprudență și legislație comentată, acoperind toate domeniile și materiile de drept. Clar, concis, abordăm eficient problematicile actuale, răspunzând scenariilor de activitate din lumea reală, în care practicienii activează.

Testează ACUM beneficiile Universuljuridic.ro PREMIUM prin intermediul abonamentului GRATUIT pentru 30 de zile!

🔑Vreau cont PREMIUM!


 

Update 25 mai 2018: Ordinea de zi soluționată a ședinței Plenului CSM din data de 24 mai 2018

Potrivit informației publicate pe site-ul CSM, în ședința din data de 24 mai 2018, CSM a luat mai multe hotărâri, printre care și următoarele:

– Plenul Consiliului Superior al Magistraturii a hotărât:

1) acordarea avizului conform pentru modificarea statelor de funcții și de personal ale Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiți, parchetelor de pe lângă curțile de apel și ale unităților subordonate, precum și al Secției Parchetelor Militare din cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție, după cum urmează:

A. La nivelul parchetelor de pe lângă curțile de apel, înființarea în cadrul fiecărui parchet a câte unui post de specialist, prin transformarea a 15 posturi vacante din diferite categorii de personal:

Nr. crt.Parchetul la care este prevăzut postulPost actualPost transformat înPostul menținut/redistribuit la
1.PCA OradeaSpecialist ITSpecialistPCA Oradea
2.PT BihorSpecialist ITSpecialistPCA Alba Iulia
3.PCA SuceavaConsilier (funcționar public)SpecialistPCA Suceava
4.PT BucureștiConsilier (funcționar public)SpecialistPCA București
5.PT BucureștiTehnician criminalistSpecialistPCA Constanța
6.PCA ClujSpecialist ITSpecialistPCA Cluj
7.PT VranceaSpecialist ITSpecialistPCA Galați
8.PT VasluiConsilier (funcționar public)SpecialistPCA Iași
9.PT MureșSpecialist ITSpecialistPCA Tg. Mureș
10.PT HarghitaSpecialist ITSpecialistPCA Pitești
11.PCA PloieștiConsilier(funcționar public)SpecialistPCA Ploiești
12.PT PrahovaConsilier(funcționar public)SpecialistPCA Brașov
13.PT DâmbovițaSpecialist ITSpecialistPCA Bacău
14.PJ BalșÎngrijitorSpecialistPCA Craiova
15.PT Caraș-SeverinSpecialist ITSpecialistPCA Timișoara

 

B. propunerile de modificare a statelor de funcții și de personal ale Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție:

Nr. crt.Compartimentul la care este prevăzut postulPost actualPost transformat înPostul menținut/redistribuit la
1.Direcția de audit public internAuditorSpecialistSecția de urmărire penală și criminalistică
2.Direcția de audit public internAuditorSpecialistSecția de urmărire penală și criminalistică
3.Direcția de audit public internAuditorSpecialistSecția de urmărire penală și criminalistică
4.Unitatea de management al proiectelorConsilier pentru afaceri europeneConsilier (funcționar public)Unitatea de management al proiectelor
5.Serviciul administrativ, întreținere-deservire și transport – Formația tipografieMuncitorConsilier (personal contractual)Secția de urmărire penală și criminalistică
6.Conducerea PÎCCJșoferGrefierServiciul de organizare și resurse umane
7.Secția de urmărire penală și criminalisticășoferGrefierServiciul de organizare și resurse umane
8.Serviciul de cooperare judiciară internațională, relații internaționale și programeConsilier (funcționar public)Serviciul financiar, salarizare, contabilitate și angajamente bugetare

 

C. În ceea ce privește Secția Parchetelor Militare din cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție:

• modificarea statului de funcții și personal al Secției Parchetelor Militare din cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție, în sensul includerii funcțiilor de procuror militar-șef birou urmărire penală și procuror militar-șef birou judiciar, prin transformarea a 2 posturi vacante de procuror militar în posturi de procuror militar-șef birou;

• transformarea a 2 posturi vacante de consilier, expert/funcționar public în posturi de specialist/funcționar public;

• transformarea unui post de ofițer în post de specialist IT/personal auxiliar de specialitate.

2) acordarea avizului conform pentru modificarea statului de funcții și de personal al Tribunalului Olt, prin transformarea unui post vacant de grefier treapta I (studii medii), în post de grefier gradul II (studii superioare);

3) acordarea avizului conform pentru modificarea statului de funcții și de personal al Curții de Apel Alba Iulia, prin transformarea unui post ocupat de grefier arhivar debutant în post de grefier arhivar treapta II;

4) acordarea avizului conform pentru modificarea statelor de funcții și de personal ale Curții de Apel Cluj și ale unor instanțe judecătorești din circumscripția sa teritorială, după cum urmează:

Nr. crt.InstanțaNumărul

de

posturi

Postul actualPostul transformat
1.Curtea de Apel Cluj1Grefier gradul IIGrefier gradul I
2.Curtea de Apel Cluj1Grefier gradul IIGrefier gradul I
3.Curtea de Apel Cluj1Grefier gradul IIGrefier gradul I
4.Curtea de Apel Cluj1Grefier arhivar treapta IIGrefier arhivar treapta I
5.Tribunalul Cluj1Grefier gradul IIGrefier gradul I
6.Tribunalul Cluj1Grefier gradul IIGrefier gradul I
7.Tribunalul Cluj1Grefier gradul IIGrefier gradul I
8.Tribunalul Cluj1Grefier arhivar treapta IIGrefier arhivar treapta I
9.Judecătoria Cluj- Napoca1Grefier gradul IIGrefier gradul I
10.Judecătoria Cluj-Napoca1Grefier arhivar treapta IIGrefier arhivar treapta I
11.Judecătoria Turda1Grefier arhivar treapta IIGrefier arhivar treapta I
12.Tribunalul Specializat Cluj1Grefier gradul IIGrefier gradul I
13.Tribunalul Bistrița- Năsăud1Grefier gradul IIGrefier gradul I
14.Judecătoria Bistrița1Grefier gradul IIGrefier gradul I
15.Judecătoria Bistrița1Grefier gradul IIGrefier gradul I
16.Judecătoria Bistrița1Grefier treapta IIGrefier treapta I
17.Judecătoria Beclean1Grefier treapta IIGrefier treapta I
18.Judecătoria Beclean1Grefier gradul IIGrefier gradul I
19.Judecătoria Năsăud1Grefier gradul IIGrefier gradul I
20.Judecătoria Baia-Mare1Grefier gradul IIGrefier gradul I
21.Judecătoria Baia-Mare1Grefier gradul IIGrefier gradul I
22.Judecătoria Târgu-Lăpuș1Grefier gradul IIGrefier gradul I
23.Judecătoria Zalău1Grefier gradul IIGrefier gradul I
24.Judecătoria Zalău1Grefier arhivar treapta IIGrefier arhivar treapta I
25.Judecătoria Șimleu Silvaniei1Grefier gradul IIGrefier gradul I
26.Judecătoria Șimleu

Silvaniei

1Grefier arhivar treapta IIGrefier arhivar treapta I
27.Judecătoria Jibou1Grefier gradul IIGrefier gradul I
28.Judecătoria Jibou1Gradul arhivar treapta IIGrefier arhivar treapta I

5) acordarea avizului conform pentru modificarea statului de funcții și de personal al Tribunalului Bacău, prin transformarea unui post vacant de specialist IT (personal auxiliar de specialitate), în post de grefier gradul II (personal auxiliar de specialitate);

6) acordarea avizului conform pentru modificarea statului de funcții și de personal al Tribunalului Iași, după cum urmează:

InstanțaNumăr de

posturi

Postul actualPostul după

transformare

1Consilier gradul IIConsilier gradul I
Tribunalul

Iași

1Muncitor calificat treapta IIMuncitor calificat treapta I

7) acordarea avizului conform pentru modificarea statelor de funcții și de personal ale Judecătoriei Târgu Secuiesc și Judecătoriei Brașov, prin transferul unui post vacant de grefier gradul I din statul de funcții și de personal al Judecătoriei Târgu Secuiesc în statul de funcții și de personal al Judecătoriei Brașov;

8) acordarea avizului conform pentru modificarea statului de funcții și de personal al Tribunalului Brașov, prin transformarea unui post de expert, clasa I, grad asistent, în post de expert, clasa I, grad principal;

9) acordarea avizului conform pentru modificarea statelor de funcții și de personal ale Judecătoriei Buftea și Curții de Apel București, după cum urmează:

• prin transferul unui post vacant de muncitor treapta IV (personal contractual) din statul de funcții și de personal al Judecătoriei Buftea, în statul de funcții și de personal al Curții de Apel București;

• prin transformarea postului transferat în post de șef birou (personal contractual) în statul de funcții și de personal Curții de Apel București.

10) acordarea avizului conform pentru modificarea statului de funcții și de personal al Tribunalului Harghita, prin transformarea unui post de grefier debutant cu studii superioare, în post de grefier gradul II;

11) rectificarea Hotărârii Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 357/27.03.2018, în sensul acordării avizului conform pentru modificarea statului de funcții și de personal al Judecătoriei Câmpina, prin transformarea unui post ocupat de grefier treapta II, în post de grefier treapta I, și nu a unui post ocupat de grefier gradul II, în post de grefier gradul I, cum din eroare a solicitat inițial Ministerul Justiției;

12) acordarea avizului conform pentru modificarea statului de funcții și de personal al Judecătoriei Salonta, prin transformarea unui post ocupat de grefier-registrator, treapta II, în post de grefier registrator, treapta I;

13) acordarea avizului conform pentru modificarea statelor de funcții și de personal ale Curții de Apel București, Tribunalului Ilfov și Judecătoriei Sectorului 1 București, după cum urmează:

InstanțaNumăr de posturiPostul actualPostul după

transformare

Curtea de Apel București2Grefier gradul IGrefier gradul II
Tribunalul Ilfov1Grefier gradul IGrefier gradul II
Judecătoria Sectorului 1 București1Grefier gradul IGrefier gradul II

14) acordarea avizului conform pentru modificarea statului de funcții și de personal al Judecătoriei Galați, prin transformarea unui post vacant de șofer (personal conex personalului auxiliar de specialitate), în post de grefier gradul I (personal auxiliar de specialitate).

– Plenul Consiliului Superior al Magistraturii a aprobat Programul special de formare profesională pentru un judecător care a obținut calificativul „nesatisfăcător” la evaluarea profesională;

– Plenul Consiliului Superior al Magistraturii a aprobat organizarea concursului de ocupare a 7 posturi vacante de grefier cu studii superioare în cadrul Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism, după cum urmează:

4 posturi în cadrul Structurii centrale: 1 post la Serviciul de combatere a criminalității organizate, 1 post la Serviciul de combatere a criminalității informatice, 1 post la Serviciul de combatere a infracțiunilor de terorism și a celor contra securității naționale și 1 post la Biroul pentru coordonarea activităților tehnice de specialitate;

3 posturi la Structura teritorială: 1 post la Serviciul teritorial Galați, 1 post la Biroul teritorial Giugiu și 1 post la Biroul teritorial Bistrița-Năsăud.

– Plenul Consiliului Superior al Magistraturii a stabilit că repunerea în situația anterioară, conform dispozițiior art. 63 alin. (2) din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor și procurorilor, trebuie să producă efecte inclusiv în ceea de privește calitatea de formator la Institutul Național al Magistraturii;

– Plenul Consiliului Superior al Magistraturii a avizat favorabil, cu observații, proiectul de O.U.G. pentru modificarea și completarea unor acte normative cu impact în domeniul achizițiilor publice;

– Plenul Consiliului Superior al Magistraturii a avizat favorabil includerea indicatorilor de program menționați în nota DAERIP și, în consecință, a hotărât modificarea Anexei III Project Objectives Matrix (în conformitate cu solicitarea Ministerului Justiției);

– Plenul Consiliului Superior al Magistraturii a luat act de minuta celei de-a treia reuniuni a Proiectului Rețelei Europene a Consiliilor Judiciare „Încredere publică și imaginea justiției”, 26-27 februarie 2018, Ljubljana;

– Plenul Consiliului Superior al Magistraturii a aprobat modificarea statului de funcții și de personal al Consiliului Superior al Magistraturii, prin transformarea postului nr. 229 de personal de specialitate juridică asimilat judecătorilor și procurorilor din cadrul Biroului de achiziții publice și protocol, în post de consilier gradul IA, în cadrul aceluiași compartiment;

– Plenul Consiliului Superior al Magistraturii a luat act de concluziile Raportului Inspecției Judiciare nr. 7064/IJ/3153/DIJ/2017 privind rezultatul verificărilor dispuse prin Hotărârea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 971/21.09.2017;

– Plenul Consiliului Superior al Magistraturii a luat act de Raportului Inspecției Judiciare nr. 7064/IJ/1474/DIP/2017 privind rezultatul verificărilor dispuse prin Hotărârea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 971/21.09.2017, cu excepția punctului 2 din cuprinsul concluziilor, constatând că acesta a rămas fără obiect;

– Plenul Consiliului Superior al Magistraturii a luat act de minuta reuniunii experților din cadrul Proiectului dedicat statului de drept, implementat de Rețeaua Europeană a Consiliilor Judiciare (RECJ) în cooperare cu Rețeaua Europeană de Formare Judiciară (EJTN), 26 martie 2018, Bruxelles;

– Plenul Consiliului Superior al Magistraturii a hotărât includerea în structura organizatorică a Consiliului Superior al Magistraturii a două posturi de membru ales – reprezentant al societății civile;

– Plenul Consiliului Superior al Magistraturii, după suplimentarea ordinii de zi a acestei ședințe, a hotărât invitarea reprezentanților asociațiilor profesionale ale magistraților și a reprezentanților magistraților semnatari ai scrisorii intitulate „Rezoluția magistraților români pentru apărarea statului de drept”, în vederea discutării acesteia precum și a altor teme de interes pentru sistemul judiciar, în cadrul unei întîlniri cu membrii Plenului Consiliului Superior al Magistraturii.

 

Pentru a vedea ordinea de zi soluționată a ședinței CSM din data de 24 mai 2018, vizitați site-ul CSM (www.csm.ro).


Ședința CSM din 24 mai 2018: Ordinea de zi (Plen)

Potrivit informației publicate pe site-ul CSM, pe ordinea de zi a ședinței din 24 mai 2018, se află mai multe lucrări, printre care și următoarele:

– Solicitarea Ministerului Justiției de acordare a avizului conform pentru modificarea statelor de funcții și de personal ale Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție, parchetelor de pe lângă curțile de apel și ale unităților din subordine, precum și a statului de funcții și de personal al Secției parchetelor militare din cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție;

– Solicitarea Ministerului Justiției de acordare a avizului conform pentru modificarea statului de funcții și de personal al Tribunalului Olt;

– Solicitarea Ministerului Justiției de acordare a avizului conform pentru modificarea statului de funcții și de personal al Curții de Apel Alba Iulia;

– Solicitarea Ministerului Justiției de acordare a avizului conform pentru modificarea statelor de funcții și de personal ale Curții de Apel Cluj și ale unor instanțe judecătorești din circumscripția sa teritorială;

– Solicitarea Ministerului Justiției de acordare a avizului conform pentru modificarea statului de funcții și de personal al Tribunalului Bacău;

– Solicitarea Ministerului Justiției de acordare a avizului conform pentru modificarea statului de funcții și de personal al Tribunalului Iași;

– Solicitarea Ministerului Justiției de acordare a avizului conform pentru modificarea statelor de funcții și de personal ale Judecătoriilor Târgu Secuiesc și Brașov;

– Solicitarea Ministerului Justiției de acordare a avizului conform pentru modificarea statului de funcții și de personal al Tribunalului Brașov;

– Solicitarea Ministerului Justiției de acordare a avizului conform pentru modificarea statelor de funcții și de personal ale Curții de Apel București și Judecătoriei Buftea;

– Solicitarea Ministerului Justiției de acordare a avizului conform pentru modificarea statului de funcții și de personal al Tribunalului Harghita;

– Solicitarea Ministerului Justiției de rectificare a Hotărârii nr. 357/27.03.2018 a Plenului Consiliului Superior al Magistraturii;

– Solicitarea Ministerului Justiției de acordare a avizului conform pentru modificarea statului de funcții și de personal al Judecătoriei Salonta;

– Solicitarea Ministerului Justiției de acordare a avizului conform pentru modificarea statului de funcții și de personal al Curții de Apel București și ale unor instanțe din raza sa teritorială;

– Solicitarea Ministerului Justiției de acordare a avizului conform pentru modificarea statului de funcții și de personal al Judecătoriei Galați;

– Solicitarea privind modificarea componenței comisiei de evaluare a activității profesionale a judecătorilor de la nivelul Judecătoriei Sectorului 2 București;

– Solicitarea privind modificarea componenței comisiei de evaluare a activității profesionale a procurorilor de la nivelul Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Târgu Mureș;

– Solicitarea privind modificarea componenței comisiei de evaluare a activității profesionale a procurorilor de la nivelul Parchetului de pe lângă Tribunalul Ilfov;

– Solicitarea privind modificarea componenței comisiei de evaluare a activității profesionale a judecătorilor de la nivelul Tribunalului Mureș;

– Aprobarea utilizării în mod excepțional cu plată și suportarea de către Institutul Național al Magistraturii a costurilor aferente participării la activitățile de formare pentru specialiști;

– Programul de formare continuă a unui magistrat care a obținut calificativul „Nesatisfăcător” la evaluarea profesională;

– Solicitarea Direcției de Investigare a infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism de aprobare a organizării concursului pentru ocuparea a 7 posturi vacante de grefier cu studii superioare;

– Efectele Hotărârii nr. 114/02.02.2017 a Plenului Consiliului Superior al Magistraturii (nr. 9154/2018);

– Efectele Hotărârii nr. 1030/06.09.2016 a Plenului Consiliului Superior al Magistraturii (nr. 9277/2018);

– Efectele Hotărârii nr. 1466/22.11.2016 a Plenului Consiliului Superior al Magistraturii (nr. 9675/2018);

– Reluarea activității de formator al Institutului Național al Magistraturii după suspendare – aplicarea dispozițiilor art. 38 alin. (2) și (3) din Statutul personalului de instruire al Institutului Național al Magistraturii;

– Proiectul de O.U.G. pentru modificarea și completarea unor acte normative cu impact în domeniul achizițiilor publice (9481/2018);

– Proiectul Judicial Training and Capacity Bulding, finanțat în cadrul Mecanismului Financiar Norvegian 2014-2021 (nr. 11358/2018);

– Minuta celei de-a treia reuniuni a Proiectul Rețelei Europene a Consiliilor Judiciare „Încredere publică și imaginea justiției” (nr. 1975/2018);

– Transformarea unui post din cadrul aparatului propriu al Consiliului Superior al Magistraturii (4461/2018);

– Rapoartele Inspecției Judiciare nr. 7064/IJ/3153/DIJ/2017 și 7064/IJ/1474/DIP/2017;

– Minuta reuniunii experților din cadrul Proiectului dedicat statului de drept, implementat de Rețeua Europeană a Consiliilor Judiciare (RECJ) în cooperare cu Rețeaua Europeană de Formare Judiciară(EJTN);

– Nota Direcției resurse umane și organizare nr. 9819/2018 privind includerea în structura organizatorică a Consiliului Superior al Magistraturii a două posturi aferente membrilor Consiliului Superior al Magistraturii – reprezentanți ai societății civile;

– Organizarea concursului pentru numirea în funcție a inspectorului șef și a inspectorului șef adjunct ai Inspecției Judiciare.

 

Pentru a vedea ordinea de zi a ședinței CSM din 24 mai 2018, vizitați site-ul CSM (www.csm.ro).

[UPDATE: Ordinea de zi soluționată] Ședința CSM din 24 mai 2018: Ordinea de zi (Plen) was last modified: mai 25th, 2018 by Universul Juridic
19 Shares

Recomandări

Vă recomandăm:

Despre autor:

Universul Juridic

Universul Juridic

UniversulJuridic.ro reprezintă doar o mică parte din proiectul final ale cărui conținut și funcționalități vor fi într-o continuă dezvoltare, în funcție de necesitățile și dorințele dumneavoastră.

Abonează-te la newsletter