Respectă-ți angajatul și îți va fi cel mai bun ambasador de brand!

24 oct. 2015
Vizualizari: 1017
 

Universuljuridic.ro PREMIUM

Aici găsiți informaţiile necesare desfăşurării activităţii dvs. profesionale.

Universuljuridic.ro PREMIUM pune la dispoziția profesioniștilor lumii juridice un prețios instrument de pregătire profesională. Oferim un volum vast de conținut: articole, editoriale, opinii, jurisprudență și legislație comentată, acoperind toate domeniile și materiile de drept. Clar, concis, abordăm eficient problematicile actuale, răspunzând scenariilor de activitate din lumea reală, în care practicienii activează.

Testează ACUM beneficiile Universuljuridic.ro PREMIUM prin intermediul abonamentului GRATUIT pentru 7 zile!

🔑Vreau cont PREMIUM!


 

Articol de Paul Barbu, preluat din cariereonline.ro.

Angajatul este cel mai bun ambasador de brand pe care o companie îl poate avea, este una dintre concluziile la care a ajuns Gregoir Vigroux, directorul marketing Telus International. Dar pentru a ajunge să fie un reprezentant de neegalat al companiei în care lucrează, trebuie, mai întâi, să fie implicat în anumite proiecte de responsabilitate socială.

„Oamenii caută, în ziua de astăzi, să fie inspirați. Iar dacă CSR-ul (n.n. Responsabilitatea Socială a Companiilor) umanizează un business, atunci oamenii se vor simți implicați în afacere”, a mai afirmat Vigroux.

Din forța de muncă disponibilă în 142 de state, la nivel mondial, 63% dintre angajați nu sunt implicați în proiecte de CSR. Doar unul din patru este implicat activ în așa ceva și doar 13% s-au declarat relativ implicați, potrivit unui studiu Gallup.

Dacă ne uităm la cifrele legate de cei care se simt sau sunt implicați în companie și proiectele acesteia, veți vedea că diferențele sunt clare. Astfel că, dintre cei care nu sunt implicați în activitățile extra ale companiei, doar 3 din 100 ar vorbi de bine firma în care lucrează. Tot aceștia sunt cei care în timpul unui an de lucru își iau, în medie, scutire pe 6,2 zile pe motiv de sănătate. Totodată, doar 13% sunt cei care ar recomanda serviciile firmei pentru care lucrează.

De partea cealaltă, a celor care sunt sau se simt implicați în activitățile companiei 67% ar recomanda compania, nu își iau decât 2,7 zile scutire pe motiv de sănătate și 87% chiar ar recomanda și produsele firmei în care sunt angajați.

Business-ul pentru bani este unul sărac

„CSR-ul nu ar trebui lăsat doar pe seama ONG-urilor. Cine crede că o afacere se face doar pentru a aduce profit se înșeală”, a mai spus Gregoir Vigroux. Afirmațiile șefului de marketing se potrivesc de minune cu crezul lui Henry Ford, fondatorul companiei Ford, care spunea că „o afacere care nu produce decât bani, este o afacere foarte slabă”. Este foarte posibil ca oamenii de pe Wall Street sa nu fie de acord cu cei doi, mai ales că în jungla financiară, CSR-ul este pentru cei slabi, de la finalul „lanțului trofic”.

„Angajații vor să știe că fac ceva bun cu timpul lor”, mai spune Vigroux. Părerea lui este confirmată și de cifrele unor studii care arată că unul din doi (47%) angajați ar lua în considerare schimbarea serviciului dacă ar simți că angajatorul nu are nici un program de responsabilitate socială. Pentru 83% dintre aceștia este foarte importantă implicarea companiei în activități sociale, atunci când vine vorba să aleagă un job.

Citește continuarea articolului pe Cariere Online.


* Articol preluat din cariereonline.ro.
Respectă-ți angajatul și îți va fi cel mai bun ambasador de brand! was last modified: noiembrie 6th, 2017 by Universul Juridic

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor: