Regulamentul de organizare şi funcţionare a serviciilor Camerei Deputaţilor – modificări (Decizia Camerei Deputaților nr. 12/2019)

18 sept. 2019
0 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 5 (0 votes, average: 0,00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this post.
Vizualizari: 86

Recomandări

 

Universuljuridic.ro PREMIUM

Aici găsiți informaţiile necesare desfăşurării activităţii dvs. profesionale.

Universuljuridic.ro PREMIUM pune la dispoziția profesioniștilor lumii juridice un prețios instrument de pregătire profesională. Oferim un volum vast de conținut: articole, editoriale, opinii, jurisprudență și legislație comentată, acoperind toate domeniile și materiile de drept. Clar, concis, abordăm eficient problematicile actuale, răspunzând scenariilor de activitate din lumea reală, în care practicienii activează.

Testează ACUM beneficiile Universuljuridic.ro PREMIUM prin intermediul abonamentului GRATUIT pentru 7 zile!

🔑Vreau cont PREMIUM!


 

Actul modificat

Conferintele Video Universul Juridic
Actul modificatorSumar
Regulamentul de organizare și funcționare a serviciilor Camerei Deputaților
(M. Of. nr. 144 din 22 februarie 2019) 
 

Decizie nr. 12/2019 privind modificarea și completarea Regulamentului de organizare și funcționare a serviciilor Camerei Deputaților

(M. Of. nr. 752 din 16 septembrie 2019)

 

– modifică: art. 36 alin. (2).

– introduce: art. 37 pct. 4^1.

– abrogă: art. 39 alin. (1) lit. e); art. 44.

În M. Of. nr. 752 din 16 septembrie 2019, s-a publicat Decizia nr. 12/2019 privind modificarea și completarea Regulamentului de organizare și funcționare a serviciilor Camerei Deputaților

Vă prezentăm, în continuare, modificările, dar și completările aduse Regulamentului de organizare și funcționare a serviciilor Camerei Deputaților.

 

Art. 36 alin. (2) din Regulament  (modificat prin Decizia nr. 12/2019)

Vechea reglementare

În vechea reglementare, art. 36 alin. (2) prevedea următoarele aspecte:

„(2) În cadrul Cancelariei își desfășoară activitatea un director, consilieri parlamentari și Reprezentantul permanent al Camerei Deputaților pe lângă Parlamentul european, subordonați directorului general.”

 

 

Noua reglementare

 
Potrivit noii reglementări, art. 36 alin. (2) se modifică și va avea următorul conținut:

(2) În cadrul Cancelariei își desfășoară activitatea funcționari publici parlamentari, personal contractual și reprezentantul permanent al Camerei Deputaților pe lângă Parlamentul european, subordonați directorului general.

 

Art. 37 pct. 4^1 din Regulament  (introdus prin Decizia nr. 12/2019)
 

Noua reglemetare

 

Potrivit noii reglementări, la art. 37, după pct. 4 se introduce un nou punct, pct. 4^1, cu următorul cuprins:

4^1. comunicarea și conlucrarea cu structurile Camerei Deputaților – Biroul permanent, grupurile parlamentare, comisiile permanente și alte comisii decât cele permanente, comune cu Senatul, pentru asigurarea resurselor logistice, materiale și informaționale necesare activității președintelui Camerei Deputaților.

 

Art. 39 alin. (1) lit. e și art. 44 din Regulament  (abrogate prin Decizia nr. 12/2019)

 

 

Noua reglementare

 
Potrivit noii reglementări, art. 39 alin. (1) lit. e) și art. 44 se abrogă. 

Regulamentul de organizare și funcționare a serviciilor Camerei Deputaților – modificări (Decizia Camerei Deputaților nr. 12/2019) was last modified: septembrie 18th, 2019 by Redacția ProLege
0 Shares

Recomandări

Vă recomandăm:

Despre autor:

Redacția ProLege

Redacția ProLege

Rubrica ACTUALITATE LEGISLATIVĂ aduce la cunoştinţa utilizatorilor principalele schimbări legislative survenite recent în diverse domenii, înlesnind astfel activitatea de informare şi de cercetare desfăşurată de practicieni şi reducând semnificativ şi eficient timpul dedicat respectivei activităţi.

Abonează-te la newsletter