Regulamentul de organizare şi funcţionare a serviciilor Camerei Deputaţilor – modificări (Decizia Camerei Deputaților nr. 12/2019)
Actul modificat | Actul modificator | Sumar |
Regulamentul de organizare și funcționare a serviciilor Camerei Deputaților (M. Of. nr. 144 din 22 februarie 2019) | Decizie nr. 12/2019 privind modificarea și completarea Regulamentului de organizare și funcționare a serviciilor Camerei Deputaților (M. Of. nr. 752 din 16 septembrie 2019)
| – modifică: art. 36 alin. (2). – introduce: art. 37 pct. 4^1. – abrogă: art. 39 alin. (1) lit. e); art. 44. |
În M. Of. nr. 752 din 16 septembrie 2019, s-a publicat Decizia nr. 12/2019 privind modificarea și completarea Regulamentului de organizare și funcționare a serviciilor Camerei Deputaților
Vă prezentăm, în continuare, modificările, dar și completările aduse Regulamentului de organizare și funcționare a serviciilor Camerei Deputaților.
Art. 36 alin. (2) din Regulament (modificat prin Decizia nr. 12/2019)
Vechea reglementare
În vechea reglementare, art. 36 alin. (2) prevedea următoarele aspecte:
„(2) În cadrul Cancelariei își desfășoară activitatea un director, consilieri parlamentari și Reprezentantul permanent al Camerei Deputaților pe lângă Parlamentul european, subordonați directorului general.”
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, art. 36 alin. (2) se modifică și va avea următorul conținut:
„(2) În cadrul Cancelariei își desfășoară activitatea funcționari publici parlamentari, personal contractual și reprezentantul permanent al Camerei Deputaților pe lângă Parlamentul european, subordonați directorului general.”
Art. 37 pct. 4^1 din Regulament (introdus prin Decizia nr. 12/2019)
Noua reglemetare
Potrivit noii reglementări, la art. 37, după pct. 4 se introduce un nou punct, pct. 4^1, cu următorul cuprins:
„4^1. comunicarea și conlucrarea cu structurile Camerei Deputaților – Biroul permanent, grupurile parlamentare, comisiile permanente și alte comisii decât cele permanente, comune cu Senatul, pentru asigurarea resurselor logistice, materiale și informaționale necesare activității președintelui Camerei Deputaților.”
Art. 39 alin. (1) lit. e și art. 44 din Regulament (abrogate prin Decizia nr. 12/2019)
Noua reglementare
Potrivit noii reglementări, art. 39 alin. (1) lit. e) și art. 44 se abrogă.