Procedura de comunicare prin mijloace electronice de transmitere la distanţă între Ministerul Finanţelor Publice/organul fiscal central şi persoanele fizice, persoanele juridice şi alte entităţi fără personalitate juridică – modificare (OMFP nr. 2894/2019)

2 oct. 2019
Vizualizari: 2356
Anexă anexele nr. 1-2 din OMFP nr. 660/2017 (modificat prin OMFP nr. 2894/2019)

 

Vechea reglementare

În vechea reglementare, la anexă, anexele nr. 1-2 prevedeau:

„Anexa nr. 1

la procedură

Documente ce pot fi comunicate prin Serviciul „Spațiul privat virtual“ în cazul persoanelor fizice

1. Documente emise de Ministerul Finanțelor Publice/Agenția Națională de Administrare Fiscală și comunicate persoanei fizice

a) Automat

2. Decizii de impunere

3. Decizii referitoare la obligațiile de plată accesorii

4. Acte de executare cum ar fi: somație, titlu executoriu, adresă de înființare a popririi asupra disponibilităților bănești, adresă de înștiințare privind înființarea popririi, decizie de ridicare a măsurilor de executare silită asupra disponibilităților bănești etc.

5. Alte acte emise de organele fiscale în executarea legii, cum ar fi: notificări, înștiințări etc.

b) La cererea persoanei fizice

1.  „Situația obligațiilor de plată la data de…“

2. „Foaie de vărsământ“

3. „Situația contribuțiilor de asigurări sociale declarate de către angajatori“

4. „Istoricul acțiunilor și Registrul documentelor electronice comunicate prin «Spațiul privat virtual»“

5. „Certificatul de atestare fiscală“

Conferința națională „Prevenirea și combaterea spălării banilor”. Impactul noii legi asupra profesiilor liberale

6. „Adeverință de venit“

7. „Opinie privind aplicarea legislației fiscale“

8. „Certificatul de cazier fiscal“

9. „Răspunsul la sesizări, petiții, reclamații, cereri de audiență“

10. „Adeverință prin care se atestă restituirea/nerestituirea taxei speciale pentru autoturisme și autovehicule/taxei pe poluare pentru autovehicule/taxei pentru emisiile poluante provenite de la autovehicule sau a valorii reziduale a timbrului“

11. Documentul de soluționare a cererii de ajutor de stat.

12. Documente emise de persoana fizică și comunicate Ministerului Finanțelor Publice/Agenției Națională de Administrare Fiscală

13. Declarații fiscale

14. Cerere privind „Situația obligațiilor de plată la data de ……“

15. Cerere privind „Foaie de vărsământ“

16. Cerere privind „Situația contribuțiilor de asigurări sociale declarate de către angajatori“

17. Cerere privind „Istoricul acțiunilor și Registrul documentelor electronice comunicate prin «Spațiul privat virtual»“

18. Cerere de eliberare a certificatului de atestare fiscală

19. Cerere de eliberare a unei adeverințe de venit

20. Cerere privind destinația sumei reprezentând până la 2% din impozitul anual pe veniturile din salarii și din pensii (formular 230)

21. Cerere de solicitare a unei opinii privind aplicarea legislației fiscale

22. Cerere de eliberare a certificatului de cazier fiscal

23. Sesizări, petiții, reclamații

24. Cereri de audiență

25. Cerere de eliberare a unei adeverințe prin care se atestă restituirea/nerestituirea taxei speciale pentru autoturisme și autovehicule/taxei pe poluare pentru autovehicule/taxei pentru emisiile poluante provenite de la autovehicule sau a valorii reziduale a timbrului

26. Solicitări privind informațiile publice

27. Cerere de ajutor de stat

28. Contract de cedarea folosinței bunurilor.

 

Anexa nr. 2

 

la procedură

Documente ce pot fi comunicate prin Serviciul „Spațiul privat virtual“ în cazul persoanelor juridice sau entităților fără personalitate juridică

1. Documente emise de Ministerul Finanțelor Publice/Agenția Națională de Administrare Fiscală și comunicate persoanelor juridice sau entităților fără personalitate juridică

a) Automat

1. Decizii de impunere din oficiu

2. Acte administrative emise de organele de inspecție fiscală, respectiv: decizie privind modificarea bazei de impozitare ca urmare a inspecției fiscale, decizie privind nemodificarea bazei de impozitare ca urmare a inspecției fiscale, decizie de impunere privind obligațiile fiscale principale aferente diferențelor bazelor de impozitare stabilite în cadrul inspecției fiscale la persoane juridice

3. Decizii referitoare la obligațiile de plată accesorii

4. Acte de executare cum ar fi: somație, titlu executoriu, adresă de înființare a popririi asupra disponibilităților bănești, adresă de înștiințare privind înființarea popririi, decizie de ridicare a măsurilor de executare silită asupra disponibilităților bănești etc.

5. Alte acte emise de organele fiscale în executarea legii, cum ar fi: invitație, notificare, înștiințare etc.

6. Datele înscrise în Declarația informativă privind livrările/prestările și achizițiile efectuate pe teritoriul național de persoanele înregistrate în scopuri de TVA (declarația 394) referitoare la tranzacțiile derulate cu fiecare persoană impozabilă (client/furnizor) înregistrată în scop de TVA. Informațiile sunt furnizate numai în situația în care atât persoana impozabilă care accesează serviciul „Spațiul privat virtual“, cât și partenerii acesteia și-au dat acordul în acest sens.

7.  Informații relevante, rezultate ca urmare analizei de risc, în vederea înștiințării contribuabililor în scopul conformării voluntare

b) La cererea persoanei juridice sau entității fără personalitate juridică

1.  „Situația obligațiilor fiscale de plată conform fișei pe plătitor la data de …“. Se va comunica fișa pe plătitor, odată cu următorul mesaj: „ATENȚIE! Acest document nu este un act administrativ fiscal, ci un document intern, utilizat de funcționarii organelor fiscale în activitatea de administrare a creanțelor fiscale și folosește în analiza declarațiilor și stingerea obligațiilor de plată. Prin urmare, acest document nu poate fi folosit decât în relația cu administrația fiscală, în vederea punerii de acord a evidenței fiscale cu cea contabilă!“

2. „Certificatul de atestare fiscală“

3. „Certificatul de cazier fiscal“

4. „Opinie privind aplicarea legislației fiscale“

5. „Răspunsul la sesizări, petiții, reclamații, cereri de audiență“

6. „Adeverință prin care se atestă restituirea/nerestituirea taxei speciale pentru autoturisme și autovehicule/taxei pe poluare pentru autovehicule/taxei pentru emisiile poluante provenite de la autovehicule sau a valorii reziduale a timbrului“

7. „Istoricul acțiunilor și Registrul documentelor electronice comunicate prin «Spațiul privat virtual»“

8. Documentul de soluționare a cererii de ajutor de stat

9. Documente emise de persoana juridică sau entitatea fără personalitate juridică și comunicate Ministerului Finanțelor Publice/Agenției Națională de Administrare Fiscală

10. Declarații fiscale

11. Cerere privind „Situația obligațiilor fiscale de plată conform fișei pe plătitor la data de ….“

12. Cerere de eliberare a certificatului de atestare fiscală

13. Cerere de eliberare a certificatului de cazier fiscal

14. Cerere de solicitare a unei opinii privind aplicarea legislației fiscale

15. Sesizare, petiție, reclamație

16. Cerere de audiență

17. Cerere de eliberare a unei adeverințe prin care se atestă restituirea/nerestituirea taxei speciale pentru autoturisme și autovehicule/taxei pe poluare pentru autovehicule/taxei pentru emisiile poluante provenite de la autovehicule sau a valorii reziduale a timbrului

18. Cerere privind „Istoricul acțiunilor și Registrul documentelor electronice comunicate prin «Spațiul privat virtual»“

19. Solicitare de informații publice

20. Cerere de acordare a unui ajutor de stat”.

 

Noua reglementare

Potrivit noii reglementări, la anexă, anexele nr. 1-2 se modifică  și vor avea următorul conținut:

„ANEXA 1

(Anexa nr. 1 la procedură)

 

 ____________________________________________________________________________

| Documente ce pot fi comunicate prin serviciul „Spațiul privat |Termenul de |

| virtual” în cazul persoanelor fizice                          |păstrare a  |

|                                                               |documentelor|

|_______________________________________________________________|____________|

| A. Documente emise de Ministerul Finanțelor Publice/Agenția   |            |

| Națională de Administrare Fiscală și comunicate persoanei     |            |

| fizice                                                        |            |

|_______________________________________________________________|____________|

| a) Automat                                                    |            |

|_______________________________________________________________|____________|

| 1. Decizii de impunere                                        | 60 de zile |

|_______________________________________________________________|____________|

| 2. Decizii referitoare la obligațiile de plată accesorii      | 60 de zile |

|_______________________________________________________________|____________|

| 3. Acte de executare cum ar fi: somație, titlu executoriu,    | 60 de zile |

| adresă de înființare a popririi asupra disponibilităților     |            |

| bănești, adresă de înștiințare privind înființarea popririi,  |            |

| decizie de ridicare a măsurilor de executare silită asupra    |            |

| disponibilităților bănești etc.                               |            |

|_______________________________________________________________|____________|

| 4.1. Alte acte administrative fiscale sau acte emise de       | 60 de zile |

| organele fiscale în executarea legii, cum ar fi: notificări,  |            |

| înștiințări etc., stabilite de Ministerul Finanțelor Publice/ |            |

| Agenția Națională de Administrare Fiscală, conform            |            |

| competențelor legale                                          |            |

| 4.2. Lista și formatul documentelor prevăzute la pct. 4.1 se  |            |

| publică pe site-ul Ministerului Finanțelor Publice/Agenției   |            |

| Naționale de Administrare Fiscală cu 30 de zile înainte de a  |            |

| începe transmiterea prin SPV                                  |            |

|_______________________________________________________________|____________|

| b) La cererea persoanei fizice                                | 60 de zile |

| 1. „Situația fiscală la data de …”                          |            |

|_______________________________________________________________|____________|

| 2. „Foaie de vărsământ”                                       | 60 de zile |

|_______________________________________________________________|____________|

| 3. „Situația contribuțiilor de asigurări sociale declarate de | 60 de zile |

| către angajatori”                                             |            |

|_______________________________________________________________|____________|

| 4. „Istoricul acțiunilor și Registrul documentelor electronice| 60 de zile |

| comunicate prin «Spațiul privat virtual»”                     |            |

|_______________________________________________________________|____________|

| 5. „Certificatul de atestare fiscală”                         | 100 de zile|

|_______________________________________________________________|____________|

| 6. „Adeverință de venit”                                      | 100 de zile|

|_______________________________________________________________|____________|

| 7. „Opinie privind aplicarea legislației fiscale”             | 60 de zile |

|_______________________________________________________________|____________|

| 8. „Certificatul de cazier fiscal”                            | 60 de zile |

|_______________________________________________________________|____________|

| 9. „Răspunsul la sesizări, petiții, reclamații, cereri de     | 60 de zile |

| audiență”                                                     |            |

|_______________________________________________________________|____________|

| 10. „Adeverință prin care se atestă restituirea/nerestituirea | 60 de zile |

| taxei speciale pentru autoturisme și autovehicule/taxei pe    |            |

| poluare pentru autovehicule/taxei pentru emisiile poluante    |            |

| provenite de la autovehicule sau a valorii reziduale a        |            |

| timbrului”                                                    |            |

|_______________________________________________________________|____________|

| 11. Documentul de soluționare a cererii de ajutor de stat     | 60 de zile |

|_______________________________________________________________|____________|

| 12. Notificări privind rezidența persoanelor fizice           | 60 de zile |

|_______________________________________________________________|____________|

| 13. Certificatul de atribuire a numărului unic de identificare| 60 de zile |

| a aparatelor de marcat electronice fiscale                    |            |

|_______________________________________________________________|____________|

| 14. Certificatul de rezidență fiscală                         | 60 de zile |

|_______________________________________________________________|____________|

| 15.1. Acte administrative fiscale sau acte emise de organele  | 60 de zile |

| fiscale în executarea legii, la cererea persoanei fizice,     |            |

| stabilite de Ministerul Finanțelor Publice/Agenția Națională  |            |

| de Administrare Fiscală, conform competențelor legale         |            |

| 15.2. Lista și formatul documentelor prevăzute la pct. 15.1 se|            |

| publică pe site-ul Ministerului Finanțelor Publice/Agenției   |            |

| Naționale de Administrare Fiscală cu 30 de zile înainte de a  |            |

| începe transmiterea prin SPV.                                 |            |

|_______________________________________________________________|____________|

| B. Documente emise de persoana fizică și comunicate           | 60 de zile |

| Ministerului Finanțelor Publice/Agenției Naționale de         |            |

| Administrare Fiscală                                          |            |

| 1. Declarații fiscale                                         |            |

|_______________________________________________________________|____________|

| 2. Cerere privind „Situația fiscală la data de ……”        | –          |

|_______________________________________________________________|____________|

| 3. Cerere privind „Foaie de vărsământ”                        | –          |

|_______________________________________________________________|____________|

| 4. Cerere privind „Situația contribuțiilor de asigurări       | –          |

| sociale declarate de către angajatori”                        |            |

|_______________________________________________________________|____________|

| 5. Cerere privind „Istoricul acțiunilor și Registrul          | –          |

| documentelor electronice comunicate prin «Spațiul privat      |            |

| virtual»”                                                     |            |

|_______________________________________________________________|____________|

| 6. Cerere de eliberare a certificatului de atestare fiscală   | –          |

|_______________________________________________________________|____________|

| 7. Cerere de eliberare a unei adeverințe de venit             | –          |

|_______________________________________________________________|____________|

| 8. Cereri privind destinația unei sume din impozitul anual pe | –          |

| veniturile din salarii și din pensii pentru susținerea        |            |

| entităților nonprofit/unităților de cult (formularele 230)    |            |

|_______________________________________________________________|____________|

| 9. Cerere de solicitare a unei opinii privind aplicarea       | –          |

| legislației fiscale                                           |            |

|_______________________________________________________________|____________|

| 10. Cerere de eliberare a certificatului de cazier fiscal     | –          |

|_______________________________________________________________|____________|

| 11. Sesizări, petiții, reclamații                             | 60 de zile |

|_______________________________________________________________|____________|

| 12. Cereri de audiență                                        | –          |

|_______________________________________________________________|____________|

| 13. Cerere de eliberare a unei adeverințe prin care se atestă | –          |

| restituirea/nerestituirea taxei speciale pentru autoturisme și|            |

| autovehicule/taxei pe poluare pentru autovehicule/taxei pentru|            |

| emisiile poluante provenite de la autovehicule sau a valorii  |            |

| reziduale a timbrului                                         |            |

|_______________________________________________________________|____________|

| 14. Solicitări privind informațiile publice                   | –          |

|_______________________________________________________________|____________|

| 15. Cerere de ajutor de stat                                  | –          |

|_______________________________________________________________|____________|

| 16. Chestionare întocmite de persoana fizică la sosirea și/sau| 60 de zile |

| plecarea în/din România                                       |            |

|_______________________________________________________________|____________|

| 17. Declarații de înregistrare fiscală                        | 60 de zile |

|_______________________________________________________________|____________|

| 18. Cereri de restituire                                      | –          |

|_______________________________________________________________|____________|

| 19. Cerere de atribuire a numărului de ordine din Registrul de| –          |

| evidență a aparatelor de marcat electronice fiscale instalate |            |

| în județ/municipiul București sau a numărului unic de         |            |

| identificare din aplicația informatică a Agenției Naționale de|            |

| Administrare Fiscală                                          |            |

|_______________________________________________________________|____________|

| 20. Cerere pentru eliberarea Certificatului de rezidență      | –          |

| fiscală                                                       |            |

|_______________________________________________________________|____________|

| 21.1. Alte declarații, cereri sau documente, stabilite de     | 60 de zile |

| Ministerul Finanțelor Publice/Agenția Națională de            |            |

| Administrare Fiscală, conform competențelor legale            |            |

| 21.2. Lista și formatul documentelor prevăzute la pct. 21.1 se|            |

| publică pe site-ul Ministerului Finanțelor Publice/Agenției   |            |

| Naționale de Administrare Fiscală cu 30 de zile înainte de a  |            |

| începe transmiterea prin SPV.                                 |            |

|_______________________________________________________________|____________|

 

    ANEXA 2

(Anexa nr. 2 la procedură)

 

 ____________________________________________________________________________

| Documente ce pot fi comunicate prin serviciul „Spațiul privat |Termenul de |

| virtual” în cazul persoanelor fizice                          |păstrare a  |

|                                                               |documentelor|

|_______________________________________________________________|____________|

| A. Documente emise de Ministerul Finanțelor Publice/Agenția   |            |

| Națională de Administrare Fiscală și comunicate persoanelor   |            |

| juridice sau entităților fără personalitate juridică          |            |

| a) Automat                                                    |            |

|_______________________________________________________________|____________|

| 1. Decizii de impunere din oficiu                             | 60 de zile |

|_______________________________________________________________|____________|

| 2. Acte administrative emise de organele de inspecție fiscală,| 60 de zile |

| respectiv: decizie privind modificarea bazei de impozitare ca |            |

| urmare a inspecției fiscale, decizie privind nemodificarea    |            |

| bazei de impozitare ca urmare a inspecției fiscale, decizie de|            |

| impunere privind obligațiile fiscale principale aferente      |            |

| diferențelor bazelor de impozitare stabilite în cadrul        |            |

| inspecției fiscale la persoane juridice                       |            |

|_______________________________________________________________|____________|

| 3. Decizii referitoare la obligațiile de plată accesorii      | 60 de zile |

|_______________________________________________________________|____________|

| 4. Acte de executare cum ar fi: somație, titlu executoriu,    | 60 de zile |

| adresă de înființare a popririi asupra disponibilităților     |            |

| bănești, adresă de înștiințare privind înființarea popririi,  |            |

| decizie de ridicare a măsurilor de executare silită asupra    |            |

| disponibilităților bănești etc.                               |            |

|_______________________________________________________________|____________|

| 5.1. Alte acte administrative fiscale sau acte emise de       | 60 de zile |

| organele fiscale în executarea legii, cum ar fi: invitație,   |            |

| notificare, înștiințare etc., stabilite de Ministerul         |            |

| Finanțelor Publice/Agenția Națională de Administrare Fiscală, |            |

| conform competențelor legale                                  |            |

| 5.2. Lista și formatul documentelor prevăzute la pct. 5.1 se  |            |

| publică pe site-ul Ministerului Finanțelor Publice/Agenției   |            |

| Naționale de Administrare Fiscală cu 30 de zile înainte de a  |            |

| începe transmiterea prin SPV.                                 |            |

|_______________________________________________________________|____________|

| 6. Datele înscrise în Declarația informativă privind          | 60 de zile |

| livrările/prestările și achizițiile efectuate pe teritoriul   |            |

| național de persoanele înregistrate în scopuri de TVA         |            |

| (declarația 394) referitoare la tranzacțiile derulate cu      |            |

| fiecare persoană impozabilă (client/furnizor) înregistrată în |            |

| scop de TVA. Informațiile sunt furnizate numai în situația în |            |

| care atât persoana impozabilă care accesează serviciul        |            |

| „Spațiul privat virtual”, cât și partenerii acesteia și-au dat|            |

| acordul în acest sens.                                        |            |

|_______________________________________________________________|____________|

| 7. Informații relevante, rezultate ca urmare a analizei de    | 60 de zile |

| risc, în vederea înștiințării contribuabililor în scopul      |            |

| conformării voluntare                                         |            |

|_______________________________________________________________|____________|

| b) La cererea persoanei juridice sau entității fără           | –          |

| personalitate juridică                                        |            |

| 1. „Situația fiscală conform fișei pe plătitor la data de     |            |

| …”. Se va comunica fișa pe plătitor, odată cu următorul     |            |

| mesaj: „ATENȚIE! Acest document nu este un act administrativ  |            |

| fiscal, ci un document intern, utilizat de funcționarii       |            |

| organelor fiscale în activitatea de administrare a creanțelor |            |

| fiscale, și folosește în analiza declarațiilor și stingerea   |            |

| obligațiilor de plată. Prin urmare, acest document nu poate fi|            |

| folosit decât în relația cu administrația fiscală, în vederea |            |

| punerii de acord a evidenței fiscale cu cea contabilă!”       |            |

|_______________________________________________________________|____________|

| 2. „Certificatul de atestare fiscală”                         | 60 de zile |

|_______________________________________________________________|____________|

| 3. „Certificatul de cazier fiscal”                            | 60 de zile |

|_______________________________________________________________|____________|

| 4. „Opinie privind aplicarea legislației fiscale”             | 60 de zile |

|_______________________________________________________________|____________|

| 5. „Răspunsul la sesizări, petiții, reclamații, cereri de     | 60 de zile |

| audiență”                                                     |            |

|_______________________________________________________________|____________|

| 6. „Adeverință prin care se atestă restituirea/nerestituirea  | 60 de zile |

| taxei speciale pentru autoturisme și autovehicule/taxei pe    |            |

| poluare pentru autovehicule/taxei pentru emisiile poluante    |            |

| provenite de la autovehicule sau a valorii reziduale a        |            |

| timbrului”                                                    |            |

|_______________________________________________________________|____________|

| 7. „Istoricul acțiunilor și Registrul documentelor electronice| 60 de zile |

| comunicate prin «Spațiul privat virtual»”                     |            |

|_______________________________________________________________|____________|

| 8. Documentul de soluționare a cererii de ajutor de stat      | 60 de zile |

|_______________________________________________________________|____________|

| 9. Decizie de stabilire a impozitului pe venit reținut la     | 60 de zile |

| sursă de către plătitorul de venit în cuantum mai mare decât  |            |

| cel legal datorat                                             |            |

|_______________________________________________________________|____________|

| 10. Certificatul de atribuire a numărului unic de identificare| 60 de zile |

| a aparatelor de marcat electronice fiscale                    |            |

|_______________________________________________________________|____________|

| 11. Certificatul de rezidență fiscală                         | 60 de zile |

|_______________________________________________________________|____________|

| 12.1. Acte administrative fiscale sau acte emise de organele  | 60 de zile |

| fiscale în executarea legii, la cererea persoanei juridice,   |            |

| stabilite de Ministerul Finanțelor Publice/Agenția Națională  |            |

| de Administrare Fiscală, conform competențelor legale         |            |

| 12.2. Lista și formatul documentelor prevăzute la pct. 12.1 se|            |

| publică pe site-ul Ministerului Finanțelor Publice/Agenției   |            |

| Naționale de Administrare Fiscală cu 30 de zile înainte de a  |            |

| începe transmiterea prin SPV.                                 |            |

|_______________________________________________________________|____________|

| B. Documente emise de persoana juridică sau entitatea fără    |            |

| personalitate juridică și comunicate Ministerului Finanțelor  |            |

| Publice/Agenției Naționale de Administrare Fiscală            |            |

| 1. Declarații fiscale                                         | 60 de zile |

|_______________________________________________________________|____________|

| 2. Cerere privind „Situația fiscală conform fișei pe plătitor | –          |

| la data de ….”                                              |            |

|_______________________________________________________________|____________|

| 3. Cerere de eliberare a certificatului de atestare fiscală   | –          |

|_______________________________________________________________|____________|

| 4. Cerere de eliberare a certificatului de cazier fiscal      | –          |

|_______________________________________________________________|____________|

| 5. Cerere de solicitare a unei opinii privind aplicarea       | –          |

| legislației fiscale                                           |            |

|_______________________________________________________________|____________|

| 6. Sesizare, petiție, reclamație                              | 60 de zile |

|_______________________________________________________________|____________|

| 7. Cerere de audiență                                         | –          |

|_______________________________________________________________|____________|

| 8. Cerere de eliberare a unei adeverințe prin care se atestă  | –          |

| restituirea/nerestituirea taxei speciale pentru autoturisme și|            |

| autovehicule/taxei pe poluare pentru autovehicule/taxei pentru|            |

| emisiile poluante provenite de la autovehicule sau a valorii  |            |

| reziduale a timbrului                                         |            |

|_______________________________________________________________|____________|

| 9. Cerere privind „Istoricul acțiunilor și Registrul          | –          |

| documentelor electronice comunicate prin «Spațiul privat      |            |

| virtual»”                                                     |            |

|_______________________________________________________________|____________|

| 10. Solicitare de informații publice                          | 60 de zile |

|_______________________________________________________________|____________|

| 11. Cerere de acordare a unui ajutor de stat                  | –          |

|_______________________________________________________________|____________|

| 12. Declarații de înregistrare fiscală                        | 60 de zile |

|_______________________________________________________________|____________|

| 13. Cereri de restituire                                      | –          |

|_______________________________________________________________|____________|

| 14. Cerere de atribuire a numărului de ordine din Registrul de| –          |

| evidență a aparatelor de marcat electronice fiscale instalate |            |

| în județ/municipiul București sau a numărului unic de         |            |

| identificare din aplicația informatică a Agenției Naționale de|            |

| Administrare Fiscală                                          |            |

|_______________________________________________________________|____________|

| 15. Cerere pentru eliberarea Certificatului de rezidență      |            |

| fiscală                                                       |            |

|_______________________________________________________________|____________|

| 16.1. Alte declarații, cereri sau documente, stabilite de     | 60 de zile |

| Ministerul Finanțelor Publice/Agenția Națională de            |            |

| Administrare Fiscală conform competențelor legale             |            |

| 16.2. Lista și formatul documentelor prevăzute la pct. 16.1 se|            |

| publică pe site-ul Ministerului Finanțelor Publice/Agenției   |            |

| Naționale de Administrare Fiscală cu 30 de zile înainte de a  |            |

| începe transmiterea prin SPV.                                 |            |

|_______________________________________________________________|____________|”.

Procedura de comunicare prin mijloace electronice de transmitere la distanță între Ministerul Finanțelor Publice/organul fiscal central și persoanele fizice, persoanele juridice și alte entități fără personalitate juridică – modificare (OMFP nr. 2894/2019) was last modified: octombrie 2nd, 2019 by Redacția ProLege

Jurisprudență

Vezi tot

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor:

Redacția ProLege

Redacția ProLege

Rubrica ACTUALITATE LEGISLATIVĂ aduce la cunoştinţa utilizatorilor principalele schimbări legislative survenite recent în diverse domenii, înlesnind astfel activitatea de informare şi de cercetare desfăşurată de practicieni şi reducând semnificativ şi eficient timpul dedicat respectivei activităţi.