Criteriile referitoare la autorizarea funcţionării unităţilor emitente de tichete – modificări (OMFP nr. 930/2015)

19 aug. 2015
0 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 5 (0 votes, average: 0,00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this post.
Vizualizari: 1681

Despre

  • M. Of. nr. 623 din 17 august 2015
  • OMFP nr. 930/2015
  • Modificarea şi completarea Ordinului ministrului economiei şi finanţelor nr. 2007/2008

Recomandări

 

Universuljuridic.ro PREMIUM

Aici găsiți informaţiile necesare desfăşurării activităţii dvs. profesionale.

Universuljuridic.ro PREMIUM pune la dispoziția profesioniștilor lumii juridice un prețios instrument de pregătire profesională. Oferim un volum vast de conținut: articole, editoriale, opinii, jurisprudență și legislație comentată, acoperind toate domeniile și materiile de drept. Clar, concis, abordăm eficient problematicile actuale, răspunzând scenariilor de activitate din lumea reală, în care practicienii activează.

Testează ACUM beneficiile Universuljuridic.ro PREMIUM prin intermediul abonamentului GRATUIT pentru 7 zile!

🔑Vreau cont PREMIUM!


 

Anexa nr. 10 pct. 14 lit. g) la OMEF nr. 2007/2008 (modificat prin OMFP nr. 930/2015)

Conferintele lunii noiembrie
”

Vechea reglementare

În vechea reglementare, pct. 14 lit. g) prevedea faptul că unitățile care solicită autorizație de funcționare vor depune la direcția de specialitate cu atribuții de management al domeniilor reglementate specific din cadrul Ministerului Economiei și Finanțelor un dosar cu următorul conținut:

(…)

g) nota de constatare, care să ateste existența cerințelor prevăzute la pct. 1-4 și 7, întocmită de o echipă de specialiști, compusă din:

– un reprezentant al Direcției generale management al domeniilor reglementate specific din cadrul Ministerului Economiei și Finanțelor;

– un reprezentant al Direcției de reglementări contabile din cadrul Ministerului Economiei și Finanțelor;

– un reprezentant al Direcției generale juridice din cadrul Ministerului Economiei și Finanțelor;

– un reprezentant al Direcției generale a tehnologiei informației din cadrul Ministerului Economiei și Finanțelor;

– un reprezentant al Direcției generale de inspecție fiscală din cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală;

– un reprezentant al direcției generale a finanțelor publice județene sau a municipiului București, după caz;

– un reprezentant al Companiei Naționale „Imprimeria Națională” – S.A.

Nota de constatare va fi semnată de ambele părți.

Noua reglementare

Potrivit noii reglementări, pct. 14 lit. g) prevede: „Unitățile care solicită autorizație de funcționare vor depune la direcția de specialitate cu atribuții de management al domeniilor reglementate specific din cadrul Ministerului Economiei și Finanțelor un dosar cu următorul conținut:

(…)

g) nota de constatare, care conține propunerea de acordare sau neacordare a autorizației de funcționare din perspectiva respectării cerințelor prevăzute la pct. 1-4 întocmită de o echipă de specialiști, compusă din:

– un reprezentant al Direcției generale management al domeniilor reglementate specific din cadrul Ministerului Finanțelor Publice;

– un reprezentant al Direcției de legislație și reglementări contabile din cadrul Ministerului Finanțelor Publice;

– un reprezentant al Direcției generale juridice din cadrul Ministerului Finanțelor Publice;

– un reprezentant al Direcției generale a tehnologiei informației din cadrul Ministerului Finanțelor Publice;

– un reprezentant al Direcției generale coordonare inspecție fiscală din cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală;

– un reprezentant al organului fiscal competent cu administrarea contribuabilului;

– un reprezentant al Companiei Naționale «Imprimeria Națională» – S.A.

Nota de constatare va fi semnată de ambele părți”.

 

Anexa nr. 12 la OMEF nr. 2007/2008 (modificat prin OMFP nr. 930/2015)

Anexa nr. 12 se modifică și se înlocuiește cu anexa nr. 2, care face parte integrantă din respectivul ordin.

 

Anexa nr. 13 la OMEF nr. 2007/2008 (modificat prin OMFP nr. 930/2015)

Anexa nr. 13 se modifică și se înlocuiește cu anexa nr. 3, care face parte integrantă din respectivul ordin.

 

Sintagma voucher de vacanță din OMEF nr. 2007/2008 (modificat prin OMFP nr. 930/2015)

În cuprinsul ordinului, sintagma „tichet de vacanță” se înlocuiește cu sintagma „voucher de vacanță”.

 

Alte prevederi ale OMFP nr. 930/2015

Potrivit art. II, autorizațiile de funcționare emise unităților emitente de tichete de masă până la intrarea în vigoare a respectivului ordin își păstrează valabilitatea până la data expirării și sunt considerate autorizații de funcționare emise unităților emitente de tichete de masă pe suport hârtie.

 

 

Criteriile referitoare la autorizarea funcționării unităților emitente de tichete – modificări (OMFP nr. 930/2015) was last modified: august 19th, 2015 by Redacția ProLege
0 Shares

Recomandări

Vă recomandăm:

Despre autor:

Redacția ProLege

Redacția ProLege

Rubrica ACTUALITATE LEGISLATIVĂ aduce la cunoştinţa utilizatorilor principalele schimbări legislative survenite recent în diverse domenii, înlesnind astfel activitatea de informare şi de cercetare desfăşurată de practicieni şi reducând semnificativ şi eficient timpul dedicat respectivei activităţi.

Abonează-te la newsletter