Regulamentul de organizare şi funcţionare al Agenţiei Naţionale de Integritate (Ordinul ANI nr. 15217/2015)

19 oct. 2015
0 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 5 (0 votes, average: 0,00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this post.
Vizualizari: 1211

Despre

  • M. Of. nr. 764 din 14 octombrie 2015
  • Ordinul ANI nr. 15217/2015
  • Modificarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al ANI

Recomandări

 

Universuljuridic.ro PREMIUM

Aici găsiți informaţiile necesare desfăşurării activităţii dvs. profesionale.

Universuljuridic.ro PREMIUM pune la dispoziția profesioniștilor lumii juridice un prețios instrument de pregătire profesională. Oferim un volum vast de conținut: articole, editoriale, opinii, jurisprudență și legislație comentată, acoperind toate domeniile și materiile de drept. Clar, concis, abordăm eficient problematicile actuale, răspunzând scenariilor de activitate din lumea reală, în care practicienii activează.

Testează ACUM beneficiile Universuljuridic.ro PREMIUM prin intermediul abonamentului GRATUIT pentru 7 zile!

🔑Vreau cont PREMIUM!


 

Actul modificatActul modificatorSumar
Regulamentul de organizare și funcționare al Agenției Naționale de Integritate, aprobat prin Ordinul ANI nr. 86/2013 (M. Of. nr. 158 din 25 martie 2013; cu modif. ult.)Ordinul ANI nr. 15217/2015 (M. Of. nr. 764 din 14 octombrie 2015)modifică: art. 15 pct. 151.1 lit. a) și b) art. 75, art. 83 alin. (1), art. 84, art. 86 în partea introductivă și la lit. b), art. 88 alin. (1)-(3), art. 88 alin. (4) în partea introductivă, anexa
abrogă: art. 83 alin. (2)

 

Conferintele Video Universul Juridic

În M. Of. nr. 764 din 14 octombrie 2015, s-a publicat Ordinul vicepreședintelui Agenției Naționale de Integritate (ANI) nr. 15217/2015 privind modificarea Regulamentului de organizare și funcționare al Agenției Naționale de Integritate, aprobat prin Ordinul președintelui Agenției Naționale de Integritate nr. 86/2013 (M. Of. nr. 158 din 25 martie 2013; cu modif. ult.).

 

Art. 15 pct. 15.1 lit. a) și b) din Regulament (modificat prin Ordinul ANI nr. 15217/2015)

Vechea reglementare

În vechea reglementare, art. 15 pct. 151.1 lit. a) și b) prevedeau faptul că în cadrul Agenției sunt organizate și funcționează următoarele structuri, la nivel de direcții generale, direcții, servicii și compartimente:

15.1. Direcții generale:

a) Inspecția de integritate[1], cu următoarele structuri funcționale:

– Serviciul analiză și prevenție;

– Inspecția de integritate[2];

– Serviciul inspecție de integritate 1;

– Serviciul inspecție de integritate 2;

– Serviciul inspecție de integritate 3;

– Serviciul inspecție de integritate 4;

– Serviciul inspecție de integritate 5.

Noua reglementare

Potrivit noii reglementări, art. 15 pct. 151.1 lit. a) și b) prevăd: „În cadrul Agenției sunt organizate și funcționează următoarele structuri, la nivel de direcții generale, direcții, servicii și compartimente:

15.1. Direcții generale:

a) Inspecția de integritate[3], cu următoarele structuri funcționale:

– Inspecția de integritate[4];

– Serviciul analiză și prevenție;

– Serviciul inspecție de integritate 1;

– Serviciul inspecție de integritate 2;

– Serviciul inspecție de integritate 3;

– Serviciul inspecție de integritate 4;

– Serviciul inspecție de integritate 5.

b) Direcția generală juridică, relații publice și comunicare, cu următoarele structuri funcționale:

– Serviciul avizare și legislație;

– Serviciul contencios;

– Direcția comunicare, relații publice și strategie”.

 
 Art. 75 din Regulament (modificat prin Ordinul ANI nr. 15217/2015)

Vechea reglementare

În vechea reglementare, art. 75 dispunea faptul că Inspecția de integritate funcționează la nivel de direcție generală, având în subordine Direcția inspecția de integritate și Serviciul analiză și prevenție, în subordinea Direcției inspecția de integritate funcționează 5 servicii ale Inspecției de integritate.

Noua reglementare

Potrivit noii reglementări, art. 75 dispune: „Inspecția de integritate funcționează la nivel de direcție generală, având în subordine Direcția Inspecția de integritate. În subordinea Direcției Inspecția de integritate funcționează Serviciul analiză și prevenție și 5 servicii ale Inspecției de integritate”.

 

Art. 83 alin. (1) din Regulament (modificat prin Ordinul ANI nr. 15217/2015)

Vechea reglementare

În vechea reglementare, art. 83 alin. (1) stabilea faptul că Direcția generală juridică, relații publice și comunicare este o structură de specialitate din cadrul Agenției, care cuprinde:

– Serviciul avizare și legislație;

– Compartimentul contencios;

– Direcția comunicare, relații publice și strategie.

Noua reglementare

Potrivit noii reglementări, art. 83 alin. (1) stabilește: „(1) Direcția generală juridică, relații publice și comunicare este o structură de specialitate din cadrul Agenției, care cuprinde:

– Serviciul avizare și legislație;

– Serviciul contencios;

– Direcția comunicare, relații publice și strategie”.

 

Art. 83 alin. (2) din Regulament (modificat prin Ordinul ANI nr. 15217/2015)

Vechea reglementare

În vechea reglementare, art. 83 alin. (2) dispunea faptul că în cadrul Serviciului avizare și legislație este organizat și funcționează Compartimentul contencios.

Noua reglementare

Art. 83 alin. (2) – Abrogat.

 

Art. 84 din Regulament (modificat prin Ordinul ANI nr. 15217/2015)

Vechea reglementare

În vechea reglementare, art. 84 prevedea faptul că Managementul Direcției generale juridice, relații publice și comunicare este asigurat de un director general, un director pentru Direcția comunicare, relații publice și strategie și un șef serviciu pentru Serviciul avizare și legislație.

Noua reglementare

Potrivit noii reglementări, art. 84 prevede: „Managementul Direcției generale juridice, relații publice și comunicare este asigurat de un director general, un director pentru Direcția comunicare, relații publice și strategie, un șef serviciu pentru Serviciul avizare și legislație și un șef serviciu pentru Serviciul Contencios”.

 

Art. 86 (partea introductivă) și lit. b) din Regulament (modificat prin Ordinul ANI nr. 15217/2015)

Vechea reglementare

În vechea reglementare, art. 86 în partea introductivă și la lit. b) prevedea faptul că atribuțiile șefului Serviciului avizare și legislație sunt următoarele:

(…)

b) repartizează sarcinile, monitorizează îndeplinirea acestora în cadrul serviciului, în acord cu atribuțiile fiecărei unități din subordine, și ia măsurile oportune pentru soluționarea inadvertențelor sau întârzierilor.

Noua reglementare

Potrivit noii reglementări, art. 86 în partea introductivă și la lit. b) prevede: „Șefii de serviciu din cadrul Direcției generale juridice, relații publice și comunicare au următoarele atribuții:

(…)

b) repartizează sarcinile, monitorizează îndeplinirea acestora în cadrul serviciului, în acord cu atribuțiile acestuia, și ia măsurile oportune pentru soluționarea inadvertențelor sau întârzierilor”.

 

Art. 88 alin. (1)-(3) din Regulament (modificat prin Ordinul ANI nr. 15217/2015)

Vechea reglementare

În vechea reglementare, art. 88 alin. (1) prevedea: Compartimentul contencios este structura de specialitate care asigură reprezentarea Agenției, apără drepturile și interesele legitime ale acesteia în raporturile cu autoritățile publice, respectiv cu alte persoane fizice sau juridice.

Potrivit art. 88 alin. (2), Compartimentul contencios este organizat și funcționează în subordinea directă a șefului Serviciului avizare și legislație.

În sfârșit, art. 88 alin. (3) stabilea faptul că obiectivul Compartimentului contencios este de a asigura apărarea drepturilor și intereselor legitime ale Agenției, în conformitate cu Constituția și cu legile țării.

Noua reglementare

Potrivit noii reglementări, art. 88 alin. (1)-(3) prevăd: „(1) Serviciul contencios este structura de specialitate care asigură reprezentarea Agenției, apără drepturile și interesele legitime ale acesteia în raporturile cu autoritățile publice, respectiv cu alte persoane fizice sau juridice.

(2) Serviciul contencios este organizat și funcționează în subordinea directă a șefului de serviciu și în coordonarea directorului general al Direcției generale juridice, relații publice și comunicare.

(3) Obiectivul Serviciului contencios este de a asigura apărarea drepturilor și intereselor legitime ale Agenției, în conformitate cu Constituția și cu legile țării”.

 

Art. 88 alin. (4) – partea introductivă – din Regulament (modificat prin Ordinul ANI nr. 15217/2015)

Vechea reglementare

În vechea reglementare, art. 88 alin. (4) în partea introductivă avea următorul conținut: Compartimentul contencios are următoarele atribuții.

Noua reglementare

Potrivit noii reglementări, art. 88 alin. (4) în partea introductivă are următorul conținut:

Serviciul Contencios are următoarele atribuții”.

 

Anexa la Regulament (modificat prin Ordinul ANI nr. 15217/2015)

Anexa se modifică și se înlocuiește cu anexa care face parte integrantă din respectivul ordin.

 

Alte prevederi ale Ordinului ANI nr. 15217/2015

Potrivit art. II, respectivul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, și se aduce la cunoștința salariaților prin grija Serviciului resurse umane și a conducătorilor compartimentelor din cadrul Agenției Naționale de Integritate.

 

ISTORIC

Act modificatActe modificatoare
Regulamentul de organizare și funcționare al Agenției Naționale de Integritate, aprobat prin Ordinul ANI nr. 86/2013 (M. Of. nr. 158 din 25 martie 2013; cu modif. ult.)Ordinul ANI nr. 13291/2014 (M. Of. nr. 701 din 24 septembrie 2014)
Ordinul ANI nr. 15217/2015 (M. Of. nr. 764 din 14 octombrie 2015)

[1] Funcționează la nivel de direcție generală.

[2] Funcționează la nivel de direcție.

[3]Funcționează la nivel de direcție generală.

[4] Funcționează la nivel de direcție.

Regulamentul de organizare și funcționare al Agenției Naționale de Integritate (Ordinul ANI nr. 15217/2015) was last modified: octombrie 16th, 2015 by Redacția ProLege
0 Shares

Recomandări

Vă recomandăm:

Despre autor:

Redacția ProLege

Redacția ProLege

Rubrica ACTUALITATE LEGISLATIVĂ aduce la cunoştinţa utilizatorilor principalele schimbări legislative survenite recent în diverse domenii, înlesnind astfel activitatea de informare şi de cercetare desfăşurată de practicieni şi reducând semnificativ şi eficient timpul dedicat respectivei activităţi.

Abonează-te la newsletter