MMFTSS. Proiect: Ordin pentru aprobarea Procedurii de acces în vederea completării, transmiterii și interogării datelor în/din Registrul general de evidență a salariaților – REGES ONLINE
Ministerul Muncii, Familiei, Tineretului și Solidarității Sociale (MMFTSS) a supus dezbaterii publice Proiectul de Ordin pentru aprobarea Procedurii de acces în vederea completării, transmiterii și interogării datelor în/din Registrul general de evidență a salariaților – REGES ONLINE.
Propunerile, sugestiile și opiniile cu privire la acest proiect pot fi transmise la adresa de e-mail dezbateri@mmuncii.gov.ro în termen de 10 zile calendaristice de la data publicării pe site (24 aprilie 2025 până la data de 02 mai 2025).
Redăm, în continuare, principalele prevederi ale Proiectului:
ART. 1
Se aprobă Procedura de acces în vederea completării, transmiterii și interogării datelor în/din Registrul general de evidență a salariaților – REGES ONLINE, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
ART. 2
Inspecția Muncii și inspectoratele teritoriale de muncă vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 3
(1) Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
(2) La data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011 se abrogă, cu excepția prevederilor punctelor 4 – 20, care se abrogă la 6 luni de la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților – REGES-ONLINE.
Pentru consultarea Proiectului și a Procedurii, vă rugăm accesați sursa informației.