[UPDATE: Rezultatele selecției] Ministerul Justiției. Selecția procurorilor în vederea efectuării propunerilor de numire pentru 8 funcții vacante de conducere din cadrul PÎCCJ, DNA și al DIICOT

17 sept. 2018
Vizualizari: 1044
 

Universuljuridic.ro PREMIUM

Aici găsiți informaţiile necesare desfăşurării activităţii dvs. profesionale.

Universuljuridic.ro PREMIUM pune la dispoziția profesioniștilor lumii juridice un prețios instrument de pregătire profesională. Oferim un volum vast de conținut: articole, editoriale, opinii, jurisprudență și legislație comentată, acoperind toate domeniile și materiile de drept. Clar, concis, abordăm eficient problematicile actuale, răspunzând scenariilor de activitate din lumea reală, în care practicienii activează.

Testează ACUM beneficiile Universuljuridic.ro PREMIUM prin intermediul abonamentului GRATUIT pentru 7 zile!

🔑Vreau cont PREMIUM!


 

Update 17 septembrie 2018: Rezultatele selecției procurorilor în vederea efectuării propunerii de numire în funcțiile vacante de conducere din cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție, Direcției Naționale Anticorupție și Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism

Potrivit unui anunț, Ministerul Justiției a dat publicității rezultatele selecției procurorilor în vederea efectuării propunerii de numire în funcțiile vacante de conducere din cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție, Direcției Naționale Anticorupție și Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism.

Astfel, în urma desfășurării procedurii de selecție care a avut loc în perioada 10 august – 14 septembrie 2018, la sediul Ministerului Justiției, vă aducem la cunoștință faptul că propunerile ministrului justiției, Tudorel Toader, pentru numirea în funcțiile vacante de conducere din cadrul structurilor menționate mai sus, sunt următoarele:

Totodată, în ceea ce privește funcția de procuror-șef al Secției judiciare penale din cadrul Direcției Naționale Anticorupție, Ministerul Justiției aduce la cunoștință faptul că nu se va face o propunere de numire pentru aceasta.

În conformitate cu dispozițiile art. 54 alin. (1) din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor și procurorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare, urmează ca aceste propuneri să fie transmise Secției pentru procurori din cadrul Consiliului Superior al Magistraturii în vederea obținerii avizului consultativ, și ulterior, Președintelui României, domnul Klaus Iohannis, pentru numirea în funcție.

Sursa informației


Update 14 septembrie 2018: Rezultatele îndeplinirii condițiilor legale de către candidații înscriși la selecția procurorilor în vederea efectuării propunerii de numire în funcțiile vacante de conducere din cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție, Direcției Naționale Anticorupție și Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism

Potrivit unui anunț, Ministerul Justiției a dat publicității rezultatele îndeplinirii condițiilor legale de către candidații înscriși la selecția procurorilor în vederea efectuării propunerii de numire în funcțiile vacante de conducere din cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție, Direcției Naționale Anticorupție și Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism.

Pentru mai multe detalii, redăm în continuare rezultatele îndeplinirii condițiilor legale de către candidații înscriși la selecție, astfel cum au fost publicate pe site-ul Ministerului Justiției:

1. Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție

Nr. crt.      Funcția Nume și prenumeRezultatul îndeplinirii condițiilor legale
1.procuror-șef al SECȚIEI JUDICIAREAntonia- Eleonora CONSTANTINADMIS
2.procuror-șef adjunct al SECȚIEI JUDICIAREIuliana NEDELCUADMIS
3.procuror-șef al SECȚIEI DE RESURSE UMANE ȘI DOCUMENTARESimona BRĂDICEANUADMIS
Florena-Esther STERSCHIADMIS

2. Direcția Națională Anticorupție

Nr. crt.      Funcția Nume și prenumeRezultatul îndeplinirii condițiilor legale
1.procuror-șef al SECȚIEI JUDICIARE PENALE Gabriela POPAADMIS
 Carmen Simona RICUADMIS

3. Direcția de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism

Nr. crt.      Funcția Nume și prenumeRezultatul îndeplinirii condițiilor legale
1. 

procuror-șef adjunct

Florin Cristinel ȚÎRLEAADMIS
Elena-Giorgiana HOSUADMIS

Candidații declarați admiși vor susține un interviu în data de 14 septembrie 2018, ora 8.30, la sediul Ministerului Justiției din București, Str. Apolodor nr. 17, Sector 5, în următoarea ordine:

1) pentru funcțiile din cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție;

Pachet: Codul administrativ comentat. Explicatii, jurisprudenta, doctrina. Volumul I si Volumul II

2) pentru funcțiile din cadrul Direcției Naționale Anticorupție;

3) pentru funcțiile din cadrul Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism.

Sursa informației


Ministerul Justiției. Selecția procurorilor în vederea efectuării propunerilor de numire pentru 8 funcții vacante de conducere din cadrul PÎCCJ, DNA și al DIICOT

Potrivit unui anunț, Ministerul Justiției organizează, la sediul său din București – Str. Apolodor nr. 17, Sector 5, cod 050741 –, în perioada 10 august 2018 – 18 septembrie 2018, selecția procurorilor în vederea efectuării propunerilor de numire pentru 8 funcții vacante de conducere din cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție, Direcției Naționale Anticorupție și al Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism.

Astfel, selecția se desfășoară în condițiile prevăzute de art. 54 alin. (1) din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor și procurorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în acest scop fiind întocmite Standardele de organizare și desfășurare a selecției procurorilor în vederea efectuării propunerilor de numire în funcțiile de conducere prevăzute de art. 54 alin. (1) din Legea nr. 303/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și Standardele de evaluare a interviului susținut în cadrul selecției procurorilor în vederea efectuării propunerilor de numire în funcțiile de conducere prevăzute de art. 54 alin. (1) din Legea nr. 303/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare, anexate.

Procurorii pot depune cereri de înscriere, până la data de 3 septembrie 2018 (inclusiv), la Direcția resurse umane din Ministerul Justiției din București, Str. Apolodor nr. 17, Sector 5.

Cererile de participare la selecție vor fi însoțite de următoarele înscrisuri:

a) dovada îndeplinirii condițiilor de vechime prevăzute de lege;

b) declarațiile prevăzute de art. 54 alin. (2) raportat la art. 48 alin. (10) și (11) din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor și procurorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

c) un proiect privind exercitarea atribuțiilor specifice funcției de conducere pentru care participă la selecție, care se depune atât pe suport hârtie, cât și în format electronic, pe suport specific. Proiectul se va încadra într-o limită de 30 pagini, iar anexele nu vor putea depăși 10 pagini. Planul și anexele vor fi redactate cu caractere de mărimea 12, font Times New Roman, spațiere la 1,5 rânduri;

d) un curriculum vitae al procurorului, conform modelului comun european prevăzut în Anexa H.G. nr. 1021/2004;

e) minim 10 lucrări întocmite de procuror în compartimentele în care și-a desfășurat activitatea, în ultimii 5 ani;

f) ultimul raport de evaluare a activității profesionale a procurorului participant la selecție;

g) orice alte înscrisuri relevante.

Lista procurorilor care îndeplinesc condițiile legale de participare la selecție și programarea interviurilor se vor afișa la sediul Ministerului Justiției și se vor publica pe pagina Internet a acestuia, la data de 4 septembrie 2018.

Procurorii participanți la selecție vor susține, în perioada 5 septembrie 2018 – 14 septembrie 2018, un interviu cu ministrul justiției care constă în:

a) susținerea proiectului privind exercitarea atribuțiilor specifice funcției de conducere pentru care participă la selecție, sub următoarele aspecte:

– prezentarea sintetică a unității/structurii pentru a cărei conducere participă la selecție;

– identificarea unor eventuale disfuncții și vulnerabilități în activitatea unității/structurii pentru a cărei conducere participă la selecție, precum și a soluțiilor propuse pentru prevenirea și înlăturarea acestora;

– propuneri pentru îmbunătățirea activității manageriale a unității/structurii pentru a cărei conducere participă la selecție;

– compatibilitatea proiectului privind exercitarea atribuțiilor specifice funcției de conducere, întocmit de procurorul participant la selecție cu rolul și funcțiile Ministerului Public;

b) verificarea aptitudinilor manageriale și de comunicare, vizând, în esență, capacitatea de organizare, asumarea responsabilităților, rapiditatea în luarea deciziilor, rezistența la stres, autoperfecționarea, capacitatea de analiză, sinteză, previziune, strategie și planificare pe termen scurt, mediu și lung, inițiativa în modernizarea managementului unității/structurii, capacitatea de adaptare rapidă, capacitatea de relaționare și comunicare, capacitatea și disponibilitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu colegii;

c) prezentarea viziunii asupra modului în care înțelege să organizeze instituția în vederea îndeplinirii atribuțiilor constituționale de promovare a intereselor generale ale societății și apărării ordinii de drept, precum și a drepturilor și libertăților cetățenilor;

d) prezentarea viziunii cu privire la atribuțiile funcției pentru care participă la selecție în ceea ce privește coordonarea activităților de prevenire și combatere a criminalității în general și a unor fenomene specifice: criminalitate organizată, corupție, evaziune fiscală etc.;

e) verificarea cunoștințelor specifice funcției pentru care participă la selecție;

f) verificarea aspectelor legate de motivația, conduita, integritatea și deontologia profesională, precum și alte împrejurări rezultate din analiza înscrisurilor depuse de procurorul participant la selecție.

În cadrul interviului, ministrul justiției este sprijinit de secretarii de stat din Ministerul Justiției.

Rezultatele selecției se vor afișa la sediul Ministerului Justiției și se vor publica pe pagina Internet a acestuia, la data de 18 septembrie 2018.

Propunerile ministrului justiției vor fi înaintate Consiliului Superior al Magistraturii, în vederea obținerii avizului acestei instituții. Ulterior obținerii avizului Consiliului Superior al Magistraturii, ministrul justiției înaintează propunerile Președintelui României, în vederea numirii în funcțiile de conducere.

Calendarul aprobat va putea suferi modificări în funcție de numărul procurorilor înscriși.

Pentru mai multe detalii, puteți consulta mai jos:

Standarde de evaluare a interviului;

– Standarde de organizare și desfășurare a selecției.

În continuare, prezentăm lista funcțiilor de conducere vacante, astfel cum a fost publicată de către Ministerul Justiției:

Sursa informației

[UPDATE: Rezultatele selecției] Ministerul Justiției. Selecția procurorilor în vederea efectuării propunerilor de numire pentru 8 funcții vacante de conducere din cadrul PÎCCJ, DNA și al DIICOT was last modified: septembrie 17th, 2018 by Universul Juridic

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor: