Metodologia-cadru de organizare şi desfăşurare a examenelor de licenţă/diplomă şi disertaţie – modificări (OMEC nr. 4020/2020)

10 apr. 2020
0 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 5 (0 votes, average: 0,00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this post.
Vizualizari: 859

Recomandări

 

Universuljuridic.ro PREMIUM

Aici găsiți informaţiile necesare desfăşurării activităţii dvs. profesionale.

Universuljuridic.ro PREMIUM pune la dispoziția profesioniștilor lumii juridice un prețios instrument de pregătire profesională. Oferim un volum vast de conținut: articole, editoriale, opinii, jurisprudență și legislație comentată, acoperind toate domeniile și materiile de drept. Clar, concis, abordăm eficient problematicile actuale, răspunzând scenariilor de activitate din lumea reală, în care practicienii activează.

Testează ACUM beneficiile Universuljuridic.ro PREMIUM prin intermediul abonamentului GRATUIT pentru 7 zile!

🔑Vreau cont PREMIUM!


 

Actul modificat

Monitor Dosare
Actul modificatorSumar
Metodologia-cadru de organizare și desfășurare a examenelor de licență/diplomă și disertație

(M. Of. nr. 7 din 4 ianuarie 2017)

 

OMEC nr. 4020/2020 privind derogarea de la prevederile legale în domeniul învățământului superior, pe durata stării de urgență pe teritoriul României

(M. Of. nr. 299 din 9 aprilie 2020)

 

– introduce: art. 13 alin. (3^1) și (3^2), art. 18 alin. (2^1) și (2^2).

 

În M. Of. nr. 299 din 9 aprilie 2020 a fost publicat OMEC nr. 4020/2020 privind derogarea de la prevederile legale în domeniul învățământului superior, pe durata stării de urgență pe teritoriul României.

Astfel, respectivul act normativ aduce unele modificări Metodologiei-cadru de organizare și desfășurare a examenelor de licență/diplomă și disertație, pe care le vom prezenta în continuare.

 

Art. 13 alin. (3^1) și (3^2) din Metodologia-cadru (introduse prin OMEC nr. 4020/2020)

Noua reglementare

Potrivit noii reglementări, la art. 13, după alin. (3) se introduc două noi alineate, alin. (3^1) și (3^2), cu următorul cuprins:

(3^1) Prin derogare de la alin. (3), pentru anul universitar 2019-2020, pe perioada stării de urgență, în baza autonomiei universitare, cu respectarea calității actului didactic și cu asumarea răspunderii publice, probele menționate la alin. (1) pentru examenul de licență/diplomă se pot desfășura și on-line, în baza unei proceduri aprobate de către senatul universitar, cu condiția ca universitatea să dispună de o platformă electronică adecvată.

Conferința națională „Prevenirea și combaterea spălării banilor”. Impactul noii legi asupra profesiilor liberale

(3^2) Susținerea în varianta on-line trebuie să fie înregistrată integral, pentru fiecare absolvent în parte, și arhivată la nivelul facultății.

 

 

 

Art. 18 alin. (2^1) și (2^2) din Metodologia-cadru (introduse prin OMEC nr. 4020/2020)

Noua reglementare

Potrivit noii reglementări, la art. 18, după alin. (2) se introduc două noi alineate, alin. (2^1) și (2^2), cu următorul cuprins:

(2^1) Prin derogare de la alin. (2), pentru anul universitar 2019-2020, pe perioada stării de urgență, în baza autonomiei universitare, cu respectarea calității actului didactic și cu asumarea răspunderii publice, susținerea lucrării de disertație se poate desfășura și on-line, în baza unei proceduri aprobate de către senatul universitar, cu condiția ca universitatea să dispună de o platformă electronică adecvată.

(2^2) Susținerea în varianta on-line trebuie să fie înregistrată integral, pentru fiecare absolvent în parte, și arhivată la nivelul facultății.

Metodologia-cadru de organizare și desfășurare a examenelor de licență/diplomă și disertație – modificări (OMEC nr. 4020/2020) was last modified: aprilie 10th, 2020 by Redacția ProLege
0 Shares

Recomandări

Vă recomandăm:

Despre autor:

Redacția ProLege

Redacția ProLege

Rubrica ACTUALITATE LEGISLATIVĂ aduce la cunoştinţa utilizatorilor principalele schimbări legislative survenite recent în diverse domenii, înlesnind astfel activitatea de informare şi de cercetare desfăşurată de practicieni şi reducând semnificativ şi eficient timpul dedicat respectivei activităţi.

Abonează-te la newsletter