MAI. Proiect: Ordin pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor art. 16 alin. (4) din Legea educației naționale nr. 1/ 2011, referitoare la obligația unităților de învățământ preuniversitar de a înscrie persoanele care nu dețin cod numeric personal

28 sept. 2021
Vizualizari: 112

Potrivit paginii oficiale (www.mai.gov.ro), Ministerul Afacerilor Interne a supus dezbaterii publice Proiectul Ordinului pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor art. 16 alin. (4) din Legea educației naționale nr. 1/ 2011, referitoare la obligația unităților de învățământ preuniversitar de a înscrie persoanele care nu dețin cod numeric personal.

Propunerile, sugestiile și opiniile persoanelor interesate pot fi transmise în termen de 20 zile calendaristice, calculate de la data publicării anunțului (24 septembrie 2021), pe adresa de e-mail: dgj_transparenta@mai.gov.ro.

Redăm, în continuare, principalele prevederi ale proiectului:

(Pentru a vedea documentul, vă rugăm să dați refresh)

[gview file=”https://www.universuljuridic.ro/wp-content/uploads/2099/09/408_1632487793_Proiect-ordin.pdf”]

Pentru mai multe detalii cu privire la Proiect și Referatul de Aprobare, vă rugăm să accesați sursa informației.

Sursa informației

🔔Vezi și MAI. Proiect: H.G. pentru aprobarea Procedurilor de colectare a datelor biometrice pentru emiterea cărții electronice de identitate

MAI. Proiect: Ordin pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor art. 16 alin. (4) din Legea educației naționale nr. 1/ 2011, referitoare la obligația unităților de învățământ preuniversitar de a înscrie persoanele care nu dețin cod numeric personal was last modified: septembrie 27th, 2021 by Redacția ProLege

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor:

Redacția ProLege

Redacția ProLege

Rubrica ACTUALITATE LEGISLATIVĂ aduce la cunoştinţa utilizatorilor principalele schimbări legislative survenite recent în diverse domenii, înlesnind astfel activitatea de informare şi de cercetare desfăşurată de practicieni şi reducând semnificativ şi eficient timpul dedicat respectivei activităţi.