Lista instituţiilor de învăţământ superior acreditate care pot organiza Programul de formare psihopedagogică în vederea certificării competenţelor pentru profesia didactică, în anul universitar 2020-2021 (OMEC nr. 5658/2020)

9 oct. 2020
Vizualizari: 435
Actul publicat în Monitorul OficialSumar
Ordinul ministrului educației și cercetării nr. 5658/2020 privind aprobarea listei instituțiilor de învățământ superior acreditate care pot organiza Programul de formare psihopedagogică în vederea certificării competențelor pentru profesia didactică, în anul universitar 2020-2021

 

(M. Of. nr. 917 din 8 octombrie 2020)

Se aprobă lista instituțiilor de învățământ superior acreditate care pot organiza Programul de formare psihopedagogică în vederea certificării competențelor pentru profesia didactică, în anul universitar 2020-2021

În M. Of. nr. 917 din 8 octombrie 2020 s-a publicat Ordinul ministrului educației și cercetării nr. 5658/2020 privind aprobarea listei instituțiilor de învățământ superior acreditate care pot organiza Programul de formare psihopedagogică în vederea certificării competențelor pentru profesia didactică, în anul universitar 2020-2021.

Vă prezentăm, în cele ce urmează, dispozițiile regăsite în respectivul ordin.

Art. 1

„Programele de formare psihopedagogică în vederea certificării competențelor pentru profesia didactică sunt acreditate și se evaluează periodic de către Ministerul Educației și Cercetării, prin intermediul Agenției Române de Asigurare a Calității în Învățământul Superior sau al altor organisme abilitate, potrivit legii”.

Art. 2

„(1) În anul universitar 2020-2021 pot organiza Programul de formare psihopedagogică în vederea certificării competențelor pentru profesia didactică instituțiile de învățământ superior acreditate cuprinse în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

(2) Instituțiile de învățământ superior care nu figurează în anexă și intenționează să furnizeze Programul de formare psihopedagogică în vederea certificării competențelor pentru profesia didactică vor avea dreptul de a organiza acest program numai după obținerea avizului acordat prin hotărâre a Consiliului Agenției Române de Asigurare a Calității în Învățământul Superior sau al altor organisme abilitate, potrivit legii.

(3) În anul universitar 2021-2022 vor avea dreptul de a organiza Programul de formare psihopedagogică în vederea certificării competențelor pentru profesia didactică instituțiile de învățământ superior acreditate, care au parcurs/vor parcurge procedura de evaluare externă specifică acestui program și au obținut/vor obține în perioada 1 octombrie 2016-30 septembrie 2021 avizul acordat prin hotărârile Consiliului Agenției Române de Asigurare a Calității în Învățământul Superior sau de către o altă agenție de asigurare a calității, din țară sau din străinătate, înregistrată în Registrul european pentru asigurarea calității în învățământul superior (EQAR)”.

Art. 3

„Lista instituțiilor de învățământ superior acreditate care pot organiza programe de formare psihopedagogică în vederea certificării competențelor pentru profesia didactică este elaborată și aprobată anual prin ordin al ministrului educației și cercetării, în conformitate cu prevederile legale în vigoare”.

Art. 4

„Direcția generală învățământ universitar și Direcția generală învățământ preuniversitar din cadrul Ministerului Educației și Cercetării și instituțiile de învățământ superior vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin”.

Art. 5

„Prezentul ordin se publică în Monitorului Oficial al României, Partea I”.

Lista instituțiilor de învățământ superior acreditate care pot organiza Programul de formare psihopedagogică în vederea certificării competențelor pentru profesia didactică, în anul universitar 2020-2021 (OMEC nr. 5658/2020) was last modified: octombrie 12th, 2020 by Redacția ProLege

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor:

Redacția ProLege

Redacția ProLege

Rubrica ACTUALITATE LEGISLATIVĂ aduce la cunoştinţa utilizatorilor principalele schimbări legislative survenite recent în diverse domenii, înlesnind astfel activitatea de informare şi de cercetare desfăşurată de practicieni şi reducând semnificativ şi eficient timpul dedicat respectivei activităţi.