Limitări juridice ale mixului de marketing în cazul creditelor pentru consum

10 oct. 2019
Articol UJ Premium
0 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 5 (0 votes, average: 0,00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this post.
Vizualizari: 67

Recomandări

 

Universuljuridic.ro PREMIUM

Aici găsiți informaţiile necesare desfăşurării activităţii dvs. profesionale.

Universuljuridic.ro PREMIUM pune la dispoziția profesioniștilor lumii juridice un prețios instrument de pregătire profesională. Oferim un volum vast de conținut: articole, editoriale, opinii, jurisprudență și legislație comentată, acoperind toate domeniile și materiile de drept. Clar, concis, abordăm eficient problematicile actuale, răspunzând scenariilor de activitate din lumea reală, în care practicienii activează.

Testează ACUM beneficiile Universuljuridic.ro PREMIUM prin intermediul abonamentului GRATUIT pentru 7 zile!

🔑Vreau cont PREMIUM!


 

Nu aveți acces la acest articol!!!

Limitări juridice ale mixului de marketing în cazul creditelor pentru consum was last modified: octombrie 9th, 2019 by Bogdan Ciorogariu
0 Shares

Recomandări

Vă recomandăm:

Despre autor:

Bogdan Ciorogariu

Bogdan Ciorogariu

Este doctorand la Facultatea de Drept din cadrul Universității de Vest din Timișoara.
A mai scris:

Abonează-te la newsletter