Legislația personalului din administrația publică. Culegere de acte normative – Ediție tipărită pe hârtie albă
LEGISLAȚIA PERSONALULUI DIN ADMINISTRAȚIA PUBLICĂ
CULEGERE DE ACTE NORMATIVE
INCLUDE:
● STUDIU INTRODUCTIV
● 27 ACTE NORMATIVE CONEXE
● INDEX
Personalul administrației publice este unul din elementele componente ale organului administrației publice, alături de mijloacele materiale și financiare, competență și capacitatea administrativă.
Prin această noțiune se înțelege totalitatea persoanelor care, în baza unei pregătiri de specialitate, desfășoară activitatea în cadrul unui organ al administrației publice. Personalul este structurat pe linii ierarhice și funcții cuprinzând diverse categorii: a) funcționari publici; b) persoane care ocupă funcții de demnitate publică; c) persoane care ocupă funcții asimilate funcțiilor de demnitate publică; d) persoane care își desfășoară activitatea în baza unui contract individual de muncă.
Culegerea cuprinde acte normative care reglementează statutul personalului din administrația publică, cu preponderență al funcționarilor publici; prezentăm principalele acte normative în vigoare, adnotate cu dispoziții conexe, hotărâri prealabile pentru dezlegarea unor chestiuni de drept, decizii pronunțate în interesul legii sau decizii ale instanței de contencios constituțional.
La final, a fost adăugat un index alfabetic, pentru a facilita identificarea noțiunilor relevante în corpul lucrării.
Lector univ. dr. Dan Constantin Mâță