ANAF. Întâlnirile cu contribuabilii, apreciate ca fiind utile de către participanți
Conform site-ului (www.anaf.ro) în cadrul înâlnirilor lunare organizate, Agenția Națională de Administrare Fiscală a monitorizat, la nivel național, în anul 2019, gradul de satisfacție a contribuabililor în legătură cu serviciile oferite de instituție contribuabililor pe tematici de interes.
Astfel, dintr-un total mai mare de 2300 de răspunsuri primite pe parcursul a două luni, a reieșit că peste 98% dintre participanții întâlnirilor organizate de ANAF apreciază că primesc informații utile pentru desfășurarea activității. De asemenea, mai mult de 60% dintre respondenți sunt interesați să ia parte și la întâlniri organizate printr-un serviciu de tip webinar, iar peste 47% sunt interesați să se programeze online înainte de prezentarea la sediul unităților fiscale.
Scopul întrebărilor formulate în chestionar a urmărit obținerea de informații necesare creșterii calității serviciilor oferite, precum și creșterea gradului de satisfacție a partenerilor ANAF.
Cele mai des întâlnite propuneri ale contribuabililor, pe care ANAF le are în vedere spre a le îndeplini, s-au referit la măsuri de simplificare în relația ANAF – contribuabili, la oferirea unui timp mai mare pentru desfășurarea întâlnirilor și la distribuirea unor pliante cu informații fiscale utile.
Pentru a vizualiza comunicatul, accesați sursa informației.