Seminar on-line INPPI: „Deschiderea procedurii insolvenței. Comparația opțiunilor avute de părți”

139       0
0 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 5 (0 votes, average: 0,00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this post.

INPPI: „Deschiderea procedurii insolvenței. Comparația opțiunilor avute de părți” 📅 10 aprilie 2019 București INPPI: „Deschiderea procedurii insolvenței. Comparația opțiunilor avute de părți”

Data 10 aprilie 2019
Locația Institutul Național de Pregătire a Practicienilor în Insolvență

Recomandări

Potrivit unui anunț, Institutul Național de Pregătire a Practicienilor în Insolvență a dat publicității detalii privind organizarea seminarului on-line „Deschiderea procedurii insolvenței. Comparația opțiunilor avute de părți”.

Seminarul se va desfășura în data de 10 aprilie 2019, ora 14.00 și îl va avea ca lector pe dl Bogdan Bitter, fiind acreditat de către INPPI cu 4 puncte de pregătire profesională.

Seminarele transmise online se adresează practicienilor în insolvență din toată țara și pot fi vizionate pe calculator, de la birou sau de acasă, în timp real. Urmărind în direct expunerea lectorului, veți avea posibilitatea de a adresa în scris întrebări la care veți primi răspunsuri pe parcursul transmisiunii.
Ulterior, veți avea acces la înregistrarea integrală video și audio.

ATENTIE: Persoanele care au întrebări prealabile transmiterii seminarului video, pentru a primi un răspuns pe parcursul transmisiunii, sunt invitate să trimită aceste întrebări la adresa [email protected].

Cum mă înscriu la seminar?

I. Persoanele care nu sunt înregistrate pe site-ul INPPI (care nu au cont și parolă) și care doresc să acceseze seminariile online trebuie să efectueze următorii pași:

– Se accesează butonul Înregistrare amplasat în partea dreaptă sus, din pagina principala a portalului www.inppi.ro;

– Se completează toate câmpurile din formularul de înregistrare, respectiv: nume, email, parolă, verificare parolă, număr matricol. La rubrica email se introduce adresa personală de email a persoanei care solicită înscrierea. La rubrica parolă se introduce o parola aleasă de utilizator. Se confirmă parola aleasă de utilizator. La rubrica număr matricol UNPIR se introduce numărul de evidență al practicianului din Tabloul UNPIR (ex 0000) ;

– După completarea câmpurilor sus amintite se dă click pe rubrica înregistrarea utilizator nou;

– Pe adresa de email aleasă de dvs. veți primi un mesaj de confirmare a înregistrării pe site-ul INPPI;

– După primirea mesajului, în vederea autentificării și vizualizării cursului ales, sunt urmați pașii de la pct. II de mai jos.

II. Persoanele care sunt deja înregistrate pe siteși care doresc să acceseze seminarul dorit trebuie să efectueze următorii pași:

– Se achită taxa de participare la seminar și se trimite dovada plății către secretariatul INPPI, la adresa [email protected]. Taxa de 150 lei (TVA inclus), se achită în contul INPPI, deschis la BCR Sucursala Unirea, cod IBAN RO11RNCB0671130993380001, CUI RO31066951. Obligatoriu, în actul de plată, se va preciza data în care se desfășoară seminarul și numele participantului;

– După verificarea efectuării plații, veți primi mesajul prin care vă este validată plata și totodată vă este comunicată permisiunea de a accesa seminarul online;

– În ziua și la ora programată, se accesează din partea dreaptă de sus a paginii www.inppi.ro butonul Autentificare și se completează datele din formular, respectiv email și parolă (alese de dvs);

– Se dă click pe butonul autentificare și se vizualizează cursul.

Pentru înregistrare utilizator nou – click aici. Dacă ești înregistrat deja, pentru autentificare – click aici.

INPPI: „Deschiderea procedurii insolvenței. Comparația opțiunilor avute de părți” was last modified: aprilie 9th, 2019 by Universul Juridic
0 Shares

Recomandări

Vă recomandăm:

Despre autor:

Universul Juridic

Universul Juridic

UniversulJuridic.ro reprezintă doar o mică parte din proiectul final ale cărui conținut și funcționalități vor fi într-o continuă dezvoltare, în funcție de necesitățile și dorințele dumneavoastră.

Abonează-te la newsletter