[UPDATE: Seminar de Engleză juridică] INM. Lansarea procedurii pentru selecția a trei experți pentru seminariile organizate în cadrul proiectului „Asistenţă pentru consolidarea capacităţii instituţionale în domeniul formării judecătorilor şi procurorilor pentru aplicarea noilor legi”

Universul Juridic
20 Oct 2017
0 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 5 (0 votes, average: 0,00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this post.
Vizualizari: 1566

Recomandări

 

Abonament PREMIUM gratuit pentru 30 de zile!

Odată cu trecerea la etapa UNIVERSUL JURIDIC PREMIUM atingem demersul inițial anunțat încă de la lansarea proiectului: accesul contra-cost pentru beneficiile PREMIUM. Demersul este necesar pentru susținerea unui conținut de calitate!

Vreau detalii!

Noi rămânem aceiași ca până acum! Veți beneficia de aceleași știri certificate editorial, editoriale de substanță, opinii punctuale și articole de specialitate, știri din domeniul juridic și reportaje cu care v-am obișnuit încă de la început!

🔑Vreau cont PREMIUM!


 

Update 20 octombrie 2017: Seminar de Engleză juridică 

Potrivit comunicatului din data de 19 octombrie 2017, INM a anunțat Seminarul de Engleză juridică care se va desfășura la București, în perioada 22-27 octombrie 2017.

Pentru mai multe detalii, redăm mai jos programul seminarului, astfel cum a post publicat de către INM:

ALEXANDRESCO

 

Sursa informației


Update 19 octombrie 2017: Înscriere cursuri e-learning în domeniul noilor coduri (termen limită: 27 octombrie 2017)

Potrivit comunicatului din data de 17 octombrie 2017, INM a anunțat lansarea unei noi sesiuni de formare e-learning în domeniul noilor coduri.

Astfel, modulele au fost realizate în cadrul proiectului „Asistență pentru consolidarea capacității instituționale în domeniul formării judecătorilor și procurorilor pentru aplicarea noilor coduri, derulat prin Programul de Cooperare Elvețiano – Român pentru reducerea disparităților economice și sociale în cadrul Uniunii Europene extinse.

Magistrații pot urma cursurile în mod individual, însă pot opta pentru accesarea modulelelor și în mod organizat, beneficiind de coordonarea unui formator INM.

În cazul celor care preferă studiul individual, cursurile pot fi accesate direct pe platforma e-learning a INM-ului prin introducerea următoarelor date de acces:
– username: inm;
– parolă: inm.

Magistrații care optează pentru accesarea modulelor coordonate de către formatorii INM, sunt invitați să se înscrie până la data de 27 octombrie 2017, prin completarea formularului disponibil aici.

Cursurile vor începe la data de 6 noiembrie 2017 și vor avea o durată curpinsă între 2 și 6 săptămâni.

Descrierea cursurilor, informații despre durata acestora și grupul-țintă pot fi accesate în Catalogul cursurilor e-learning.

Sursa informației


Update 18 octombrie 2017: Seminarii – „Detenție și alternative la detenție în contextul migrației și azilului”. „Comunicare publică și relația cu mass-media” (18-20 octombrie 2017)

În data de 17 octombrie 2017, INM a emis un comunicat prin care a anunțat organizare Seminarului „Comunicare publică și relația cu mass-media”, care se va desfășura în perioada 19-20 octombrie 2017 la București, în cadrul proiectului „Asistență pentru consolidarea capacității instituționale în domeniul formării judecătorilor și procurorilor pentru aplicarea noilor legi”, co-finanțat printr-un grant din partea Elveției prin intermediul Contribuției Elvețiene pentru Uniunea Europeană extinsă.

Pentru detalii privind temele conferinței, puteți accesa și agenda evenimentului.

Totodată, în cursul zilei de astăzi se va desfășura Seminarul „Detenție și alternative la detenție în contextul migrației și azilului”, în cadrul Hotelului Novotel din București. Evenimentul este organizat în parteneriat de UNHCR, Consiliul Europei și Institutul Național al Magistraturii.

Redăm, în continuare, agenda seminarului:

 Sursa informației


Update 17 octombrie 2017: INM. Transmisie live

Redăm transmisia, astfel cum a fost publicată de către INM:

INM transmite live: MFE – Conferința privind aspecte de practică neunitară intervenite de la intrarea în vigoare a Noului Cod civil și Noului Cod de procedură civilă, INM, 16-17 octombrie 2017 – conferință organizată în cadrul proiectului „Asistenta pentru consolidarea capacității instituționale în domeniul formarii judecătorilor și procurorilor pentru aplicarea noilor legi”, co-finanțat printr-un grant din partea Elveției prin intermediul Contribuției Elvețiene pentru Uniunea Europeana extinsă.

Astfel, INM informează că în perioada 16-17 octombrie 2017 Institutul National al Magistraturii organizează Conferința privind aspecte de practică neunitară intervenite de la intrarea în vigoare a noului Cod civil și noului Cod de procedura civila, în cadrul Proiectului „Asistenta pentru consolidarea capacității instituționale în domeniul formarii judecătorilor și procurorilor pentru aplicarea noilor coduri”, finanțat în cadrul Fondului Tematic Securitate aferent Programului de cooperare elvețiano-român pentru reducerea disparități lor economice și sociale în cadrul Uniunii Europene Extinse.

Dezbaterile sunt transmise on-line pe pagina de internet a INM. Înregistrările vor fi făcute publice atât pe pagina web a INM cât și pe canalul de Youtube al INM.

În cadrul conferinței vor susține prelegeri:

  • Domnul judecător Viorel TERZEA, Curtea de Apel Pitești;
  • Doamna judecător Dorina ZECA, Curtea de Apel București;
  • Doamna judecător Diana Elena UNGUREANU, Curtea de Apel Pitești;
  • Domnul Bogdan DUMITRACHE, executor judecătoresc;
  • Domnul lector univ. dr. Mihai DAVID, Facultatea de Drept – Universitatea „Babes-Bolyai”, Cluj-Napoca.

Pentru detalii privind temele conferinței, puteți accesa agenda evenimentului.

Accesul la transmisiunea on-line este gratuit și nerestricționat prin parolă.

INM pune la dispoziția magistraților interesați o adresă de email ([email protected]), la care aceștia pot transmite întrebări atât înainte de conferință, cât și pe parcursul acesteia.

Lectorii vor răspunde acestor întrebări în cadrul conferinței, în măsura timpului disponibil.

Sursa informației


Update 4 octombrie 2017: Material VIDEO din cadrul Conferinței privind aspecte de practică neunitară intervenite de la intrarea în vigoare a Noului Cod civil si Noului Cod de procedură civilă

INM a dat publicității următoarele materiale video aferente discuțiilor purtate în cadrul conferinței:

Sursa informației

 


Update 3 octombrie 2017: Seminarul „Judicial cooperation in criminal matters. Finding common ground through legal English”. Seminarul „Management judiciar”

În cadrul aceluiași program, INM a mai publicat și următoarele anunțuri:

– în data de 3 octombrie 2017, în cadrul programului de formare continuă 2017 a fost anunțat Seminarul Judicial cooperation in criminal matters. Finding common ground through legal English, care se va desfășura în perioada 5-6 octombrie 2017. Pentru detalii privind temele seminarului, puteți consulta și agenda evenimentului;

– în data de 1 octombrie 2017, a fost anunțat Seminarul „Management judiciar, care s-a desfășurat în perioada 2-3 octombrie 2017 la Hotel Ambasador în Bucuresti. Seminarul a fost organizat în cadrul proiectului „Asistență pentru consolidarea capacității instituționale în domeniul formării judecătorilor și procurorilor pentru aplicarea noilor legi”, fiind co-finanțat printr-un grant din partea Elveției, prin intermediul Contribuției Elvețiene pentru Uniunea Europeană extinsă (agenda evenimentului).

Sursa informației


Update 29 septembrie 2017: Conferința privind aspecte de practică neunitară intervenite de la intrarea în vigoare a Noului Cod civil si Noului Cod de procedură civilă

INM a emis un comunicat prin care a anunțat Conferința privind aspecte de practică neunitară intervenite de la intrarea în vigoare a Noului Cod civil si Noului Cod de procedură civilă care se va desfășura în perioada 2-3 octombrie 2017. 

Agenda conferinței aici.


Update 28 septembrie 2017: Seminar Management judiciar

INM a emis un comunicat în data de 28 septembrie prin care a anunțat Seminarul Management judiciar care se va desfășura în perioada 28-29 septembrie 2017 la Hotel Minerva în București.

Agenda seminarului:


Update 26 septembrie 2017: Seminar Dreptul familiei

INM a emis un comunicat prin care a anunțat seminarul Dreptul familiei care se va desfășura în perioada 28-29 septembrie 2017 în Bucuresti.

Seminarul este organizat în cadrul proiectului „Asistență pentru consolidarea capacității instituționale în domeniul formării judecătorilor și procurorilor pentru aplicarea noilor legi”.

Sursa informației


Update 22 septembrie 2017: Conferința privind aspecte de practică neunitară intervenite de la intrarea în vigoare a Noului Cod civil și Noului Cod de procedură civilă

INM a anunțat Conferința privind aspecte de practică neunitară intervenite de la intrarea în vigoare a Noului Cod civil și Noului Cod de procedură civilă care se va desfășura in perioada 25-26 septembrie 2017.

Agenda conferinței se poate consulta aici.

Sursa informației


Update 20 septembrie 2017: Seminar – Executare silită

Seminarul Executare silită va avea loc în perioada 21-22 septembrie 2017 în Bucuresti și este organizat în cadrul proiectului „Asistență pentru consolidarea capacității instituționale în domeniul formării judecătorilor și procurorilor pentru aplicarea noilor legi”, co-finanțat printr-un grant din partea Elveției prin intermediul Contributiei Elvețiene pentru Uniunea Europeană extinsă.

Redăm mai jos anunțul:

Sursa informației


Update 19 septembrie 2017: Seminar – Executarea pedepselor

Seminarul excutarea pedepselor va avea loc în București în perioada 21-22 septembrie 2017 și este organizat în cadrul proiectului „Asistență pentru consolidarea capacității instituționale în domeniul formării judecătorilor și procurorilor pentru aplicarea noilor legi”, co-finanțat printr-un grant din partea Elveției prin intermediul Contribuției Elvețiene pentru Uniunea Europeană extinsă.

Agenda seminarului poate fi consultată aici.

Lista participanților confirmați o găsiți pe site-ul oficial al INM.

Sursa informației


Update 18 septembrie 2017: Rezultatul procedurii de selecție a 3 experți specializați în domeniul dreptului civil și dreptului procesual civil

INM a publicat rezultatul procedurii de selecție a 3 experți specializați în domeniul dreptului civil și dreptului procesual civil.

Sursa informației


Update 15 septembrie 2017: Selecție a unui expert judecător în vederea participării la activitatea de revizuire a Ghidului practic privind modele de cereri pentru justițiabili în materia dreptului muncii

INM a emis un comunicat prin care a anunțat selecția unui expert judecător în vederea participării la activitatea de revizuire a Ghidului practic privind modele de cereri pentru justițiabili în materia dreptului muncii.

Invitația aici

Sursa informației


Update 14 septembrie 2017: Rezultate selecție a doi experți din rândul procurorilor și judecătorilor specializați în dreptul penal.

INM a emis un comunicat prin care a anunțat rezultatele selecției a doi experți din rândul procurorilor și judecătorilor specializați în dreptul penal.

Redăm mai jos anunțul:

„La data de 13 iulie 2017 a fost declanșată, cu respectarea formelor de publicitate (publicare pe site-urile CSM și INM), procedura de selecție a 2 experți în vederea participării la activitatea de revizuire a Ghidului practic privind modelele de cereri pentru justițiabili în materie penală corespunzătoare noilor coduri. Termenul limită pentru depunerea candidaturilor a fost 31 august 2017.

În urma publicării anunțului, a fost înregistrată o singură candidatură, respectiv a doamnei Oana CHICHERNEA, formator INM. Comisia de evaluare, numită prin Decizia Președintelui Consiliului Superior al Magistraturii nr. 88/1.08.2017, s-a întrunit la data de 7 septembrie 2017.

După evaluarea dosarului de candidatură, comisia de evaluare a acordat punctaje pentru fiecare dintre factorii de evaluare indicați în invitația de participare și caietul de sarcini, conform algoritmilor de calcul precizați și a decis selectarea pentru unul din cele 2 posturi de experți specializați în domeniile drept penal și drept procesual penal, în vederea participării acestuia la activitatea de revizuire a unui Ghid practic privind modele de cereri pentru justițiabili în materie penală corespunzătoare noilor coduri, în cadrul proiectului «Asistență pentru consolidarea capacității instituționale în domeniul formării judecătorilor și procurorilor pentru aplicarea noilor legi» a doamnei procuror Oana CHICHERNEA”.

 Sursa informației


Update 13 septembrie 2017: Rezultate selectie a 2 experți judecători

INM a emis un comunicat cu rezultatele selecției a 2 experți judecători în vederea participarii la activitatea de revizuire a Ghidului practic privind acte de procedură in materie penală – instațe în cadrul proiectului „Asistență pentru consolidarea capacității instituționale în domeniul formării judecătorilor și procurorilor pentru aplicarea noilor legi”.

„La data de 13 iulie 2017 a fost declanșată, cu respectarea formelor de publicitate (publicare pe site-urile CSM și INM), procedura de selecție a 2 experți (judecători) specializați în domeniile drept penal și drept procesual penal, în vederea participării acestora la activitatea de revizuire a unui Ghid practic privind modele de acte procedurale în materie penală – instanțe. Termenul limită pentru depunerea candidaturilor a fost 31 august 2017.

În urma publicării anunțului, au fost înregistrate 2 candidaturi, după cum urmează:

1. Domnul judecător Marian MOISE;
2. Doamna judecător Andreea UZLĂU.

Comisia de evaluare, numită prin Decizia Președintelui Consiliului Superior al Magistraturii nr. 88/1.08.2017,
s-a întrunit la data de 7 septembrie 2017.

După evaluarea dosarelor de candidatură, comisia de evaluare a acordat punctaje pentru fiecare dintre factorii de evaluare indicați în invitația de participare și caietul de sarcini, conform algoritmilor de calcul precizați și a decis selectarea pentru cele 2 posturi de experți specializați în domeniile drept penal și drept procesual penal, în vederea participării acestora la activitatea de revizuire a unui Ghid practic privind modele de acte procedurale în materie penală – instanțe, în cadrul proiectului „Asistență pentru consolidarea capacității instituționale în domeniul formării judecătorilor și procurorilor pentru aplicarea noilor legi” a următoarelor persoane:

1. domnul judecător Marian MOISE;
2. doamna judecător Andreea UZLĂU”.

Sursa informației


Update 7 septembrie 2017: Rezultatele procedurii de selectie a 3 experți specializați în domeniul dreptului penal și dreptului procesual penal

La data de 26 iulie 2017 a fost relansată, cu respectarea formelor de publicitate (publicare pe site-urile CSM și INM), procedura de selecție a 3 experți specializați în domeniul dreptului penal și dreptului procesual penal, termenul limită pentru depunerea candidaturilor fiind 21 august 2017.

În urma publicării anunțului, a fost înregistrată o singură candidatură, a doamnei Alexandra ȘINC, procuror în cadrul Parchetului de pe lângă Inalta Curte de Casație și Justiție.

Comisia de evaluare s-a reunit la data de 4 septembrie 2017 și a verificat, pe baza documentelor depuse de candidat, îndeplinirea criteriilor de selecție indicate în anunț și în caietul de sarcini.

În urma evaluării, comisia a admis candidatura și a decis selectarea doamnei procuror Alexandra Șinc pentru a participa în cadrul proiectului, în calitate de expert specializat în domeniul dreptului penal și dreptului procesual penal.

Sursa informației


Update 5 septembrie 2017: Rezultatele procedurii de selecție a 3 experți specializați în domeniul contenciosului administrativ/achizițiilor publice

În urma evaluării, comisia a admis candidaturile și a decis selectarea doamnei Roxana Vornicu și a doamnei Ecaterina-Milica Dobrotă pentru a participa în cadrul proiectului, în calitate de experți specializați în domeniul contenciosului administrativ/achizițiilor publice.

Astfel, la data de 17 iulie 2017 a fost reluată, cu respectarea formelor de publicitate (publicare pe site-urile CSM și INM), procedura de selecție a 3 experți specializați în domeniul contenciosului administrativ/achizițiilor publice, termenul limită pentru depunerea candidaturilor fiind 18 august 2017.

În urma publicării anunțului, au fost înregistrate 2 candidaturi, după cum urmează:
1. Doamna Roxana Vornicu;
2. Doamna Ecaterina-Milica Dobrotă.

Comisia de evaluare s-a reunit la data de 4 septembrie 2017 și a verificat, pe baza documentelor depuse de candidați, îndeplinirea criteriilor de selecție indicate în anunț și în caietul de sarcini.

Sursa informației 


Update 7 august 2017: Selecția a doi experți din rândul procurorilor și judecătorilor specializți în dreptul penal, în vederea participării la activitatea de revizuire a Ghidului practic privind modele de cereri pentru justițiabili în materie penală

INM a anunțat într-un comunicat emis în data de 4 august 2017 selecția a doi experți din rândul procurorilor și judecătorilor specializți în dreptul penal, în vederea participării la activitatea de revizuire a Ghidului practic privind modele de cereri pentru justițiabili în materie penală în cadrul proiectului „Asistență pentru consolidarea capacității instituționale în domeniul formării judecătorilor și procurorilor pentru aplicarea noilor legi”.

Invitația de participare se poate vizualiza aici

 

 Sursa informației


 Update 26 iulie 2017: Selecție a 3 experți specializați în domeniul dreptului civil și dreptului procesual civil

INM a anunțat într-un comunicat emis în data de 25 iulie 2017 selecția a 3 experți specializați în domeniul dreptului civil și dreptului procesual civil.

Pentru mai multe informații, accesați:

Sursa informației


Update 25 iulie 2017: Rezultate selecție experți specializați în domeniul managementului judiciar

INM anunță într-un comunicat emis în data de 21 iulie 2017 rezultatul procedurii de selectie a 3 experți specializați în domeniul managementului judiciar în cadrul proiectului ”Asistență pentru consolidarea capacității instituționale în domeniul formării judecătorilor și procurorilor pentru aplicarea noilor legi”, finanțat prin Fondul Tematic Securitate aferent Programului de Cooperare Elvețiano – Român pentru reducerea disparităților economice și sociale în cadrul Uniunii Europene extinse.

În urma evaluării, comisia a admis candidatura și a decis selectarea în calitate de expert specializat în domeniul managementului judiciar a doamnei judecător Mariana Feldioreanu.

Sursa informației


Update 20 iulie 2017: Rezultate selecție experți specializați în domeniul achizitiilor publice – Selecția a 3 experti specializați in domeniul contenciosului administrativ/achizițiilor publice

INM a emis un comunicat în data de 17 iulie 2017 prin care a anunțat rezultatele selecției experților specializați în domeniul achizitiilor publice – Selecția a 3 experti specializați in domeniul contenciosului administrativ/achizițiilor publice în cadrul proiectului „Asistență pentru consolidarea capacității instituționale în domeniul formării judecătorilor și procurorilor pentru aplicarea noilor legi”, finanțat prin Fondul Tematic Securitate aferent Programului de Cooperare Elvețiano – Român pentru reducerea disparităților economice și sociale în cadrul Uniunii Europene extinse.

Rezultatele se pot accesa aici

Sursa informației


Update 17 iulie 2017: Relansare invitație de participare – Selecție a 3 experți specializați în domeniul managementului judiciar

Potrivit unui comunicat emis în data de 17 iulie 2017 INM anunță relansarea invitației de participare la selecția a 3 experți specializați în domeniul managementului judiciar „Asistență pentru consolidarea capacității instituționale în domeniul formării judecătorilor și procurorilor pentru aplicarea noilor legi”, finanțat prin Fondul Tematic Securitate aferent Programului de Cooperare Elvețiano – Român pentru reducerea disparităților economice și sociale în cadrul Uniunii Europene extinse. 

IMPORTANT!

Termen limită: 20 iulie 2017

 Sursa informației

 


Update 14 iulie 2017: Selecție a 2 experți judecători în vederea participării la activitatea de revizuire a Ghidului practic privind acte de procedura în materie penală

INM a publicat un comunicat emis în data de 13 iulie 2017 prin care anunță selecția a 2 experți judecători în vederea participării la activitatea de revizuire a Ghidului practic privind acte de procedura în materie penală.

Redăm mai jos invitația:

Sursa informației


Update 13 iulie 2017: Selecție a 2 experți judecători în vederea participării la activitatea de revizuire a Ghidului practic privind acte de procedura în materie civilă

INM a publicat un comunicat emis în data de 13 iulie 2017 prin care anunță selecția a 2 experți judecători în vederea participării la activitatea de revizuire a Ghidului practic privind acte de procedura în materie civilă.

Redăm mai jos invitația:

Sursa informației


 

 Update 10 iulie 2017: Relansare invitație de participare

INM a anunțat într-un comunicat emis în data de 7 iulie 2017 relansarea invitației de participare la proiectul „Asistență pentru consolidarea capacității instituționale în domeniul formării judecătorilor și procurorilor pentru aplicarea noilor legi”.

Redăm, mai jos, invitația:

Sursa informației


Update 7 iulie 2017: Rezultatul procedurii de selecție a 3 experți specializați în domeniul managementului judiciar

INM a publicat într-un comunicat emis în data de 7 iulie rezultatul procedurii de selecție a 3 experți specializați în domeniul managementului judiciar.

În urma evaluării, comisia a admis candidaturile și a decis selectarea în calitate de experți specializați în domeniul managementului judiciar a doamnei Tamara MANEA, inspector judiciar, Inspecția Judiciară și a domnului Narcis MOISESCU, specialist IT.

Comisia a decis selectarea în calitate de expert specializat în domeniul managementului judiciar a doamnei judecător Cristina GRĂDINARIU.

Sursa informației


 Update 30 iunie 2017 Selecția a 3 experți specializați în domeniul contenciosului administrativ/achizițiilor publice 

INM anunță printr-un comunicat emis în data de 28 iunie 2017 selecția a 3 experți specializați în domeniul contenciosului administrativ/achizițiilor publice în cadrul proiectului „Asistență pentru consolidarea capacității instituționale în domeniul formării judecătorilor și procurorilor pentru aplicarea noilor legi”, finanțat prin Fondul Tematic Securitate aferent Programului de Cooperare Elvețiano – Român pentru reducerea disparităților economice și sociale în cadrul Uniunii Europene extinse.

Invitația de participare:

Sursa informației


 

Update 19 iunie Noi rezultate

Într-un comunicat Institutul Național al Magistraturii a anunțat rezultatele procedurii de selecție a 2 experți specializați în domeniul perchezițiilor informatice în cadrul proiectului „Îmbunătățirea capacității judecătorilor și procurorilor români în lupta împotriva corupției și a criminalității economice și financiare”, finanțat prin Programul de cooperare Elvețiano-Român pentru reducerea disparităților economice și sociale în cadrul Uniunii Europene extinse.

Vezi rezultatele mai jos:

Sursa informației


Update 16 iunie 2017 Noi rezultate

Într-un comunicat Institutul Național al Magistraturii au anunțat rezultatele procedurii de selecție a 3 experti specializati in domeniul dreptului familiei in cadrul proiectului „Asistenta pentru consolidarea capacitatii institutionale in domeniul formarii judecatorilor si procurorilor pentru aplicarea noilor legi”.

Vezi rezultatele mai jos:

 

Sursa informației


Update 15 iunie 2017 Rezultatul procedurii de selecție

A fost publicat rezultatul selecției a 4 experti specializati in domeniul executarii pedepselor in cadrul proiectului ”Asistenta pentru consolidarea capacitatii institutionale in domeniul formarii judecatorilor si procurorilor pentru aplicarea noilor legi”, finantat prin Fondul Tematic Securitate aferent Programului de Cooperare Elvetiano – Roman pentru reducerea disparitatilor economice si sociale in cadrul Uniunii Europene extinse.

Pentru detalii, accesați:


Update 24 mai 2017: Selecția a 3 experți (judecători, cadre didactice universitare și alți profesioniști cu experiență certificată în domeniul contenciosului administrativ/achizițiilor publice) în cadrul proiectului „Asistență pentru consolidarea capacității instituționale în domeniul formării judecătorilor și procurorilor pentru aplicarea noilor legi”

INM anunță într-un comunicat, emis în data de 23 mai 2017, lansarea procedurii pentru selecția a trei experți (judecători, cadre didactice universitare și alți profesioniști cu experiență certificată în domeniul contenciosului administrativ/achizițiilor publice), în vederea participării acestora ca experți la seminariile organizate pe această temă în cadrul proiectului „Asistență pentru consolidarea capacității instituționale în domeniul formării judecătorilor și procurorilor pentru aplicarea noilor legi”, co-finanțat printr-un grant din partea Elveției prin intermediul Contribuției Elvețiene pentru Uniunea Europeană extinsă.

Cele șase seminarii în materia achizițiilor publice vor avea un pronunțat caracter practic și se vor derula în cadrul Programului de formare continuă pe anul 2017 al INM la nivel centralizat, fiind programate să se desfășoare astfel:
– 14-15 septembrie 2017, București
– 12-13 octombrie 2017, București
– 26-27 octombrie 2017, București
– 9-10 noiembrie 2017, București
– 23-24 noiembrie 2017, București
– 4-5 decembrie 2017, București

Cerințe minime de calificare:

1. Studii superioare absolvite cu diplomă de licență în științe juridice;
2. Experiență profesională de minimum 5 ani în domeniul de specialitate cerut (contencios administrativ/achiziții publice);
3. Cel puțin o participare în calitate de speaker/expert în cadrul conferințelor sau seminariilor naționale sau internaționale organizate în materia contenciosului administrativ/achizițiilor publice;
4. Cel puțin o lucrare de specialitate publicată (articole, studii, cursuri, manuale, tratate) în domeniul contenciosului administrativ/achizițiilor publice;
5. Plan detaliat de seminar. Planul va cuprinde, cel puțin, informații privind scopul și obiectivele pe care expertul își propune să le atingă în cadrul activității de formare, indicații privind toate etapele de planificare și organizare a seminarului, metodele de formare pe care expertul intenționează să le utilizeze, temele pe care le va aborda, cu încadrarea în tematica indicată în anunț, precum și orice alte elemente pe care expertul le apreciază relevante în acest context. La elaborarea planului de seminar vor fi avute în vedere specificul grupului-țintă (20 de judecători cu competențe în soluționarea cauzelor în materia contenciosului administrativ/achizițiilor publice), scopul seminarului, durata activității de formare (2 zile x 8 ore formare/zi), precum și faptul că la lucrările fiecărui seminar vor participa pe perioada celor 2 zile de activitate 2 experți;
6. Scrisoare de intenție, care va include:
– oferta financiară privind onorariul solicitat/zi de seminar, maxim 2 zile de activitate per seminar;
– opțiunile candidatului cu privire la ordinea în care poate participa la sesiunile de formare indicate în anunț și
– indicarea a minimum 3 teme principale și a 3 teme secundare pe care expertul le va trata în cadrul expunerii, cu
respectarea tematicii anexate prezentului anunț;
7. Oferta tehnică ce constă în redactarea unui proiect de agendă pentru unul dintre seminariile în domeniul achizițiilor publice, care să reflecte temele de formare pentru care expertul și-a exprimat opțiunea, dintre cele menționate în anexa la prezenta invitație, cu luarea în considerare a specificului grupului-țintă (20 de judecători cu competențe în soluționarea cauzelor în domeniul contenciosului administrativ/achizițiilor publice), a obiectivelor seminarului, a duratei activității de formare (2 zile x 8 ore formare/zi); la elaborarea proiectului de agendă se va tine cont de faptul că la lucrările unui seminar vor participa ambii experți pe tot parcursul celor două zile de formare (8 ore/zi) – maxim1-2 pagini.

Dosarul de candidatură va cuprinde:

– scrisoare de intenție, care va include oferta financiară privind onorariul solicitat/zi de seminar, maxim 2 zile de activitate/seminar, precum și opțiunile candidatului cu privire la ordinea în care poate participa la sesiunile de formare indicate în anunț și indicarea a minimum 3 teme principale și a 3 teme secundare din tematica atașată;
– plan detaliat de seminar. Planul va cuprinde, cel puțin, informații privind scopul și obiectivele pe care expertul își propune să le atingă în cadrul activității de formare, indicații privind toate etapele de planificare și organizare a seminarului, metodele de formare pe care expertul intenționează să le utilizeze, temele pe care le va aborda, cu încadrarea în tematica indicată în anunț, precum și orice alte elemente pe care expertul le apreciază relevante în acest context. La elaborarea planului de seminar vor fi avute în vedere specificul grupului-țintă (20 de judecători cu competențe în soluționarea cauzelor în materia contenciosului administrativ/achizițiilor publice), scopul seminarului, durata activității de formare (2 zile x 8 ore formare/zi), precum și faptul că la lucrările fiecărui seminar vor participa pe perioada celor 2 zile de activitate 2 experți;
– oferta tehnică ce constă în redactarea unui proiect de agendă pentru unul dintre seminariile în domeniul achizițiilor publice care să reflecte temele de formare pentru care expertul și-a exprimat opțiunea, dintre cele menționate în anexa la prezenta invitație, cu luarea în considerare a specificului grupului-țintă (20 de judecători cu competențe în soluționarea cauzelor în domeniul contenciosului administrativ/achizițiilor publice), a obiectivelor seminarului, a duratei activității de formare (2 zile x 8 ore formare/zi); la elaborarea proiectului de agendă se va tine cont de faptul că la lucrările unui seminar vor participa ambii experți pe tot parcursul celor două zile de formare (8 ore/zi) – maxim1-2 pagini;
– copie a diplomei de studii superioare în științe juridice;
– curriculum vitae (format Europass);
– lista de publicații (se vor menționa titlul, editura, anul apariției, tipul lucrării, publicația, dacă este cazul);
– alte documente justificative, după caz: certificate, adeverințe, referințe/ scrisori de recomandare, orice alte documente care pot susține afirmațiile ofertantului în sensul îndeplinirii criteriilor de selecție.

În vederea participării la procedură, persoanele interesate pot transmite dosarul de înscriere până cel târziu la data de 12 iunie 2017, cuprinzând documentele prevăzute în caietul de sarcini, pe adresa Consiliului Superior al Magistraturii (Calea Plevnei, nr.141B, sector 6, București) sau în format electronic, la adresa de e-mail: [email protected]

Pentru mai multe informații, accesați:

Sursa informației


 Update 23 mai 2017: Selecția a 4 experți specializați în domeniul executării pedepselor în cadrul proiectului „Asistență pentru consolidarea capacității instituționale în domeniul formării judecătorilor și procurorilor pentru aplicarea noilor legi”

INM anunță într-un comunicat anunță lansarea procedurii pentru selecția a patru experți (judecători, cadre didactice universitare și alți profesioniști cu experiență certificată în domeniul drept penal/ drept procedural penal/ drept execuțional penal), în vederea participării acestora ca formatori la seminariile organizate pe această temă în cadrul proiectului „Asistență pentru consolidarea capacității instituționale în domeniul formării judecătorilor și procurorilor pentru aplicarea noilor legi”, finanțat prin Fondul Tematic Securitate aferent Programului de Cooperare Elvețiano – Român pentru reducerea disparităților economice și sociale în cadrul Uniunii Europene extinse.

Cele zece seminarii în materia executării pedepselor se vor desfășura astfel:

– 16-17 octombrie 2017, București;
– 09-10 noiembrie 2017, București;
– 21-22 septembrie 2017, București;
– 05-06 octombrie 2017, București;
– 12-13 octombrie 2017, București;
– 13-14 noiembrie 2017, București;
– 23-24 noiembrie 2017, București;
– 27-28 noiembrie 2017, București;
– 04-05 decembrie 2017, București;
– 11-12 decembrie 2017, București.

Cerințe minime de calificare:
1. Studii superioare absolvite cu diplomă de licență în științe juridice;
2. Experiență profesională de minimum 5 ani în domeniul de specialitate cerut (drept penal/ drept procedural penal/ drept execuțional penal), calculată de la data numirii sau dobândirii funcției ;
3. Cel puțin o participare în calitate de speaker/expert în cadrul conferințelor sau seminariilor naționale sau internaționale organizate în materia executării pedepselor/ a dreptului penal/ a dreptului procedural penal;
4. Cel puțin 1 lucrare de specialitate publicată (articole, studii, cursuri, manuale, tratate) în domeniul executării pedepselor/ a dreptului penal/ a dreptului procedural penal;
5. Plan detaliat de seminar. Planul va cuprinde, cel puțin, informații privind scopul și obiectivele activității de formare, indicații privind toate etapele de planificare și organizare a seminarului, metodele de formare pe care expertul intenționează să le utilizeze, temele pe care le va aborda, cu observarea tematicii indicate în anunț, precum și orice alte elemente pe care expertul le apreciază relevante în acest context. La elaborarea planului de seminar vor fi avute în vedere specificul grupului țintă (format din 20 de judecători cu competențe în soluționarea cauzelor penale/ seminar), scopul seminarului, durata activității de formare (2 zile x 8 ore de formare/zi), precum și faptul că la lucrările fiecărui seminar vor participa pe perioada celor 2 zile de activitate doi experți;
6. Scrisoare de intenție, care va include:
– oferta financiară privind onorariul solicitat/zi de seminar, maxim 2 zile de activitate per seminar,
– opțiunile candidatului cu privire la ordinea în care poate participa la sesiunile de formare indicate în anunț și
– indicarea a minim 3 teme principale și a 3 teme secundare pe care expertul le va trata în cadrul expunerii, cu respectarea tematicii anexate prezentului anunț;
7. Oferta tehnică ce constă în redactarea unui proiect de agendă pentru unul dintre seminariile în domeniul executării pedepselor, care să reflecte temele de formare pentru care expertul și-a exprimat opțiunea, dintre cele menționate în anexa la prezenta invitație, cu luarea în considerare a specificul grupului țintă (format din 20 de judecători cu competențe în soluționarea cauzelor penale/ seminar), scopul seminarului, durata activității de formare (2 zile x 8 ore de formare/zi); la elaborarea proiectului de agendă se va ține cont de faptul că la lucrările unui seminar vor participa ambii experți pe tot parcursul celor două zile de formare (8 ore/zi) – maximum 1-2 pagini.

Dosarul de candidatură va cuprinde:

– scrisoare de intenție, care va include oferta financiară privind onorariul solicitat/zi de seminar, maxim 2 zile de activitate per seminar, opțiunile candidatului cu privire la ordinea în care poate participa la sesiunile de formare indicate în anunț, precum și indicarea a minim 3 teme principale și a 3 teme secundare din tematica atașată;
– plan detaliat de seminar. Planul va cuprinde, cel puțin, informații privind scopul și obiectivele activității de formare, indicații privind toate etapele de planificare și organizare a seminarului, metodele de formare pe care expertul intenționează să le utilizeze, temele pe care le va aborda, cu observarea tematicii indicate în anunț, precum și orice alte elemente pe care expertul le apreciază relevante în acest context. La elaborarea planului de seminar vor fi avute în vedere specificul grupului țintă (format din 20 de judecători cu competențe în soluționarea cauzelor penale/ seminar), scopul seminarului, durata activității de formare (2 zile x 8 ore de formare/zi), precum și faptul că la lucrările fiecărui seminar vor participa pe perioada celor 2 zile de activitate doi experți;
– oferta tehnică ce constă în redactarea unui proiect de agendă pentru unul dintre seminariile în domeniul executării pedepselor, care să reflecte temele de formare pentru care expertul și-a exprimat opțiunea, dintre cele menționate în anexa la prezenta invitație, cu luarea în considerare a specificului grupului țintă (format din 20 de judecători cu competențe în soluționarea cauzelor penale/ seminar), scopul seminarului, durata activității de formare (2 zile x 8 ore de formare/zi); la elaborarea proiectului de agendă se va tine cont de faptul că la lucrările unui seminar vor participa ambii experți pe tot parcursul celor două zile de formare (8 ore/zi) – maxim 1-2 pagini;
– copie a diplomei de studii superioare în științe juridice;
– curriculum vitae (format Europass);
– lista de publicații (se vor menționa titlul, editura, anul apariției, tipul lucrării, publicația, dacă este cazul);
– alte documente justificative, după caz: certificate, adeverințe, referințe/ scrisori de recomandare, orice alte documente care pot susține afirmațiile ofertantului în sensul îndeplinirii criteriilor de selecție.

În vederea participării la procedură, persoanele interesate pot transmite dosarul de înscriere până cel târziu la data de 9 iunie 2017, cuprinzând documentele prevăzute în caietul de sarcini, pe adresa Consiliului Superior al Magistraturii (Calea Plevnei, nr.141B, sector 6, București) sau în format electronic, la adresa de e-mail: [email protected]

Pentru mai multe informații accesați:

Sursa informației


 Update 22 mai 2017: Lansarea procedurii de selecție a patru experți

INM anunță, printr-un comunicat emis în data de 19 mai 2017, lansarea procedurii de selecție a patru experți (doi judecători, un procuror și un specialist IT), în vederea participării acestora ca experți la seminariile organizate în domeniul managementului judiciar în cadrul proiectului „Asistență pentru consolidarea capacității instituționale în domeniul formării judecătorilor și procurorilor pentru aplicarea noilor legi”, co-finanțat printr-un grant din partea Elveției prin intermediul Contribuției Elvețiene pentru Uniunea Europeană extinsă.

Seminariile vor avea o durată de 2 zile și se vor desfășura în București, conform următorului calendar:

-Seminarul I. 28-29 septembrie 2017;
-Seminarul II. 02-03 octombrie 2017;
-Seminarul III. 06-07 noiembrie 2017;
-Seminarul IV. 23-24 noiembrie 2017;
-Seminarul V. 07-08 decembrie 2017;
-Seminarul VI. 14-15 decembrie 2017.

Cerințe minime de calificare:

1. Studii superioare absolvite cu diplomă de licență în științe juridice (pentru judecători și procurori) / studii superioare de specialitate absolvite cu diplomă de licență (pentru specialiștii IT);

2. Experiență de minimum 5 ani în funcții de conducere la nivelul instanțelor sau parchetelor – președinte, vicepreședinte, procuror general, procuror general adjunct, prim-procuror, prim-procuror adjunct (pentru judecători și procurori) / experiență de minimum 3 ani în funcția de specialist IT (pentru specialiștii IT);

3. Cel puțin o participare în calitate de speaker/expert în cadrul grupurilor de lucru constituite în domeniul eficientizării sistemului judiciar sau în cadrul unor conferințe/seminarii naționale sau internaționale în domeniul managementului judiciar (pentru judecători și procurori) / cel puțin o participare în calitate de speaker/expert în cadrul unor grupuri de lucru/conferințe/seminarii naționale sau internaționale în domeniul optimizării resurselor informaționale (Programul STATIS, Baza de date ECRIS) de la nivelul instanțelor sau parchetelor (pentru specialiștii IT);

4. Plan detaliat de seminar. Planul va cuprinde, cel puțin, informații privind scopul și obiectivele pe care expertul își propune să le atingă în cadrul activității de formare, indicații privind toate etapele de planificare și organizare a seminarului, metodele de formare pe care expertul intenționează să le utilizeze, temele pe care le va aborda, cu încadrarea în tematica indicată în anunț, precum și orice alte elemente pe care expertul le apreciază relevante în acest context. La elaborarea planului de seminar vor fi avute în vedere specificul grupului-țintă (20 judecători/procurori care ocupă funcții de conducere la nivelul instanțelor și parchetelor), scopul seminarului, durata activității de formare (2 zile x 8 ore formare/zi), precum și faptul că la lucrările fiecărui seminar vor participa pe perioada celor 2 zile de activitate 2 experți;

5. Scrisoare de intenție, care va include: – oferta financiară privind onorariul solicitat/zi de seminar, maximum 2 zile de activitate per seminar; – opțiunile candidatului cu privire la ordinea în care poate participa la sesiunile de formare indicate în anunț și – indicarea temelor pe care expertul le va trata în cadrul expunerii, cu respectarea tematicii anexate prezentului anunț;

6. Oferta tehnică ce constă în redactarea unui proiect de agendă pentru unul dintre seminariile în domeniul managementului judiciar, care să reflecte temele de formare pentru care expertul și-a exprimat opțiunea, dintre cele menționate în anexa la prezenta invitație, cu luarea în considerare a specificului grupului-țintă (20 judecători/procurori care ocupă funcții de conducere la nivelul instanțelor și parchetelor), a obiectivelor seminarului, a duratei activității de formare (2 zile x 8 ore formare/zi); la elaborarea proiectului de agendă se va tine cont de faptul că la lucrările unui seminar vor participa ambii experți pe tot parcursul celor două zile de formare (8 ore/zi) – maximum1-2 pagini.

Dosarul de candidatură va cuprinde:

– scrisoare de intenție, care va include oferta financiară privind onorariul solicitat/zi de seminar, maximum 2 zile de activitate/seminar, precum și opțiunile candidatului cu privire la ordinea în care poate participa la sesiunile de formare cuprinse în anunț și indicarea temelor abordate conform tematicii atașate;
– plan detaliat de seminar. Planul va cuprinde, cel puțin, informații privind scopul și obiectivele pe care expertul își propune să le atingă în cadrul activității de formare, indicații privind toate etapele de planificare și organizare a seminarului, metodele de formare pe care expertul intenționează să le utilizeze, temele pe care le va aborda, cu încadrarea în tematica indicată în anunț, precum și orice alte elemente pe care expertul le apreciază relevante în acest context. La elaborarea planului de seminar vor fi avute în vedere specificul grupului-țintă (20 judecători/procurori care ocupă funcții de conducere la nivelul instanțelor și parchetelor), scopul seminarului, durata activității de formare (2 zile x 8 ore formare/zi), precum și faptul că la lucrările fiecărui seminar vor participa pe perioada celor 2 zile de activitate 2 experți;
– oferta tehnică ce constă în redactarea unui proiect de agendă pentru unul dintre seminariile în domeniul managementului judiciar care să reflecte temele de formare pentru care expertul și-a exprimat opțiunea, dintre cele menționate în anexa la prezenta invitație, cu luarea în considerare a specificului grupului-țintă (20 judecători/procurori care ocupă funcții de conducere la nivelul instanțelor și parchetelor), a obiectivelor seminarului, a duratei activității de formare (2 zile x 8 ore formare/zi); la elaborarea proiectului de agendă se va tine cont de faptul că la lucrările unui seminar vor participa ambii experți pe tot parcursul celor două zile de formare (8 ore/zi) – maximum 1-2 pagini;
– alte documente justificative, după caz: certificate, adeverințe, referințe/ scrisori de recomandare, orice alte documente care pot susține afirmațiile ofertantului în sensul îndeplinirii criteriilor de selecție;
– copie a diplomei de studii superioare juridice (pentru judecători și procurori), respectiv a diplomei de studii superioare de specialitate în domeniul IT (pentru specialiștii IT);
– curriculum vitae (format Europass).

În vederea participării la procedură, persoanele interesate pot transmite dosarul de înscriere până cel târziu la data de 9 iunie 2017, cuprinzând documentele prevăzute în caietul de sarcini, pe adresa Consiliului Superior al Magistraturii (Calea Plevnei nr. 141 B, sector 6, București) sau în format electronic, la adresa de email:[email protected]

Sursa informației


INM anunță, printr-un comunicat emis în data de 16 mai 2017, lansarea procedurii pentru selecția a trei experți (judecători, cadre didactice universitare și alți profesioniști cu experiență certificată în domeniul dreptului familiei), în vederea participării acestora ca formatori la seminariile organizate pe această temă în cadrul proiectului „Asistență pentru consolidarea capacității instituționale în domeniul formării judecătorilor și procurorilor pentru aplicarea noilor legi”, co-finanțat printr-un grant din partea Elveției prin intermediul Contribuției Elvețiene pentru Uniunea Europeană extinsă.

Obiectivul general al proiectului este îmbunătățirea capacității judecătorilor și procurorilor de a aprofunda și aplica noile coduri, prin elaborarea unui plan de pregătire și furnizarea de formare profesională specializată.

Proiectul a fost astfel conceput încât fiecare judecător și procuror să poată participa la cursuri de formare profesională în domeniul noilor coduri, prin combinarea metodelor clasice și moderne de predare într-un format unitar.

Planul de formare elaborat în cadrul proiectului va permite judecătorilor și procurorilor să analizeze în mod aprofundat dispozițiile noilor coduri și să dezbată aspectele neclare privind aplicarea noilor dispoziții în cazuri practice.

Cele șase seminarii în domeniul dreptului familiei sunt programate să se desfășoare astfel:

-14-15 septembrie 2017, București;
-28-29 septembrie 2017, București;
-19-20 octombrie 2017, București;
-16-17 noiembrie 2017, București;
-4-5 decembrie 2017, București;
-7-8 decembrie 2017, București.

Cerințe minime de calificare:

1. Studii superioare absolvite cu diplomă de licență în științe juridice;

2. Experiență profesională de minimum 5 ani în domeniul de specialitate cerut (dreptul familiei), calculată de la data numirii sau dobândirii funcției1;

3. Cel puțin o participare în calitate de speaker/expert în cadrul conferințelor sau seminare naționale sau internaționale organizate în domeniul dreptului familiei;

4. Cel puțin o lucrare de specialitate publicată (articole, studii, cursuri, manuale, tratate) în domeniul dreptului familiei;

5. Plan detaliat de seminar. Planul va cuprinde, cel puțin, informații privind scopul și obiectivele pe care expertul își propune să le atingă în cadrul activității de formare, indicații privind toate etapele de planificare și organizare a seminarului, metodele de formare pe care expertul intenționează să le utilizeze, temele pe care le va aborda, cu încadrarea în tematica indicată în anunț, precum și orice alte elemente pe care expertul le apreciază relevante în acest context. La elaborarea planului de seminar vor fi avute în vedere specificul grupului-țintă (20 de judecători și procurori cu competențe în soluționarea cauzelor în domeniul dreptului familiei de la nivelul judecătoriilor, tribunalelor și curților de apel și parchetelor de pe lângă aceste instanțe/ seminar), scopul seminarului, durata activității de formare (2 zile x 8 ore formare/zi), precum și faptul că la lucrările fiecărui seminar vor participa pe perioada celor 2 zile de activitate 2 experți;

6. Scrisoare de intenție, care va include: – oferta financiară privind onorariul solicitat/zi de seminar, maxim 2 zile de activitate per seminar, – opțiunile candidatului cu privire la ordinea în care poate participa la sesiunile de formare indicate în anunț și – indicarea a minimum 3 teme principale și a 3 teme secundare pe care expertul le va trata în cadrul expunerii, cu respectarea tematicii anexate prezentului anunț;

7. Oferta tehnică ce constă în redactarea unui proiect de agendă de seminar pentru unul dintre seminariile din domeniul dreptului familiei, care să reflecte temele de formare pentru care expertul și-a exprimat opțiunea, dintre cele menționate în anexa la prezenta invitație, cu luarea în considerare a specificului grupului-țintă (20 de judecători și procurori cu competențe în soluționarea cauzelor de familiei de la nivelul judecătoriilor, tribunalelor și curților de apel și parchetelor de pe lângă aceste instanțe); la elaborarea proiectului de agendă se va tine cont de faptul că la lucrările unui seminar vor participa ambii experți pe tot parcursul celor două zile de formare (8 ore/zi) – maxim1-2 pagini.

Dosarul de candidatură va cuprinde în mod obligatoriu următoarele documente:
-Scrisoare de intenție, care va include oferta financiară privind onorariul solicitat/zi de seminar, maximum 2 zile de activitate per seminar, precum și opțiunile candidatului cu privire la ordinea în care poate participa la sesiunile de formare indicate în anunț și indicarea a minimum 3 teme principale și a 3 teme secundare din tematica atașată;
-Plan detaliat de seminar. Planul va cuprinde, cel puțin, informații privind scopul și obiectivele pe care expertul își propune să le atingă în cadrul activității de formare, indicații privind toate etapele de planificare și organizare a seminarului, metodele de formare pe care expertul intenționează să le utilizeze, temele pe care le va aborda, cu încadrarea în tematica indicată în anunț, precum și orice alte elemente pe care expertul le apreciază relevante în acest context. La elaborarea planului de seminar vor fi avute în vedere specificul grupului-țintă (20 de judecători și procurori cu competențe în soluționarea cauzelor de dreptul familiei de la nivelul judecătoriilor, tribunalelor și curților de apel și
parchetelor de pe lângă aceste instanțe), scopul seminarului, durata activității de formare (2 zile x 8ore formare/zi), precum și faptul că la lucrările fiecărui seminar vor participa pe perioada celor 2 zile de activitate 2 experți;
-Oferta tehnică ce constă în redactarea unui proiect de agendă în domeniul dreptului familiei care să reflecte temele de formare pentru care expertul și-a exprimat opțiunea, dintre cele menționate în anexa la prezenta invitație, cu luarea în considerare a specificului grupului-țintă (20 de judecători și procurori cu competențe în soluționarea cauzelor de dreptul familiei de la nivelul judecătoriilor, tribunalelor și curților de apel și parchetelor de pe lângă aceste instanțe), a obiectivelor seminarului, a duratei activității de formare (2 zile x 8 ore formare/zi); la elaborarea proiectului de agendă se va tine cont de faptul că la lucrările unui seminar vor participa ambii experți pe tot parcursul celor două zile de formare (8 ore/zi) – maxim1-2 pagini;
-Copie a diplomei de studii superioare în științe juridice;
-Curriculum vitae (format Europass);
-Lista de publicații (se vor menționa titlul, editura, anul apariției, tipul lucrării, publicația, dacă este cazul);
-Alte documente justificative, după caz: certificate, adeverințe, referințe/ scrisori de recomandare, orice alte documente care pot susține afirmațiile ofertantului în sensul îndeplinirii criteriilor de selecție.

În vederea participării la procedură, persoanele interesate pot transmite dosarul de înscriere până cel târziu la data de 9 iunie 2017, cuprinzând documentele prevăzute în caietul de sarcini, pe adresa Consiliului Superior al Magistraturii (Calea Plevnei, nr.141B, sector 6, București) sau în format electronic, la adresa de e-mail: [email protected]

Pentru mai multe infromații accesați:

Sursa informației

[UPDATE: Seminar de Engleză juridică] INM. Lansarea procedurii pentru selecția a trei experți pentru seminariile organizate în cadrul proiectului „Asistență pentru consolidarea capacității instituționale în domeniul formării judecătorilor și procurorilor pentru aplicarea noilor legi” was last modified: octombrie 20th, 2017 by Universul Juridic

Recomandări

Despre autor:

Universul Juridic

Universul Juridic

UniversulJuridic.ro reprezintă doar o mică parte din proiectul final ale cărui conținut și funcționalități vor fi într-o continuă dezvoltare, în funcție de necesitățile și dorințele dumneavoastră.

Abonează-te la newsletter