[UPDATE: Noi rezultate] INM. 10 posturi de experți specializați în executarea pedepselor

27 apr. 2017
Vizualizari: 6941
 

Universuljuridic.ro PREMIUM

Aici găsiți informaţiile necesare desfăşurării activităţii dvs. profesionale.

Universuljuridic.ro PREMIUM pune la dispoziția profesioniștilor lumii juridice un prețios instrument de pregătire profesională. Oferim un volum vast de conținut: articole, editoriale, opinii, jurisprudență și legislație comentată, acoperind toate domeniile și materiile de drept. Clar, concis, abordăm eficient problematicile actuale, răspunzând scenariilor de activitate din lumea reală, în care practicienii activează.

Testează ACUM beneficiile Universuljuridic.ro PREMIUM prin intermediul abonamentului GRATUIT pentru 7 zile!

🔑Vreau cont PREMIUM!


 

Update 27 aprilie 2017: Rezultatele procedurii de selecție a 4 experți specializați în domeniul dreptului civil și dreptului procesual civil

Potrivit comunicatului din data de 26 aprilie 2017, CSM a publicat rezultatele procedurii de selecție a 4 experți specializați în domeniul dreptului civil și dreptului procesual civil.

Astfel, la data de 31 martie 2017 a fost declanșată, cu respectarea formelor de publicitate (publicare pe site-urile CSM și INM), procedura de selecție a 4 experți specializați în domeniul dreptului civil și dreptului procesual civil, termenul limită pentru depunerea candidaturilor fiind 18 aprilie 2017.

În urma publicării anunțului, a fost înregistrată candidatura doamnei judecător Delia Narcisa Theohari.

Comisia de evaluare s-a reunit la data de 26 aprilie 2017 și a verificat, pe baza documentelor depuse, îndeplinirea criteriilor de selecție indicate în anunț și în caietul de sarcini. ]

În urma evaluării, comisia a admis candidatura și a decis selectarea în calitate de expert specializat în domeniul dreptului civil și dreptului procesual civil a a doamnei judecător Delia Narcisa Theohari.


Update 24 aprilie 2017: O nouă invitație de participare la selecția a 4 experți specializați în domeniul contenciosului administrativ/achizițiilor publice în cadrul proiectului

Potrivit comunicatului din data de 21 aprilie 2017, INM a emis o nouă invitație de participare la selecția a 4 experți specializați în domeniul contenciosului administrativ/achizițiilor publice în cadrul proiectului „Asistență pentru consolidarea capacității instituționale în domeniul formării judecătorilor și procurorilor pentru aplicarea noilor legi”, finanțat în cadrul Fondului Tematic Securitate aferent Programului de Cooperare elvețiano-român pentru reducerea disparităților economice și sociale în cadrul Uniunii Europene extinse.

Relansarea procedurii privește selecția de judecători, cadre didactice universitare și alți profesioniști cu experiență certificată în domeniul contenciosului administrativ/achizițiilor publice, în vederea participării acestora ca experți la seminariile organizate pe această temă în cadrul proiectului.

În vederea participării la procedură, persoanele interesate pot transmite dosarul de înscriere până cel târziu la data de 12 mai 2017, cuprinzând documentele prevăzute în caietul de sarcini, pe adresa Consiliului Superior al Magistraturii (Calea Plevnei, nr.141B, sector 6, București) sau în format electronic, la adresa de e-mail: dnica@csm1909.ro, în atenția doamnei Daniela Ion, consilier pentru afaceri europene, Direcția Afaceri Europene, Relații Internaționale și Programe (telefon: 021.319.81.89; fax: 021.311.69.44).


Update 20 aprilie 2017: Noi rezultate și invitații la selecția pentru acest program 

Potrivit comunicatului din data de 19 aprilie 2017, INM a publicat rezultatele procedurii de selecție a 6 experți specializați în domeniul executării silite.

Astfel, la data de 13 martie 2017 a fost declanșată, cu respectarea formelor de publicitate (publicare pe site-urile CSM și INM), procedura de selecție a 6 experți specializați în domeniul executării silite, termenul limită pentru depunerea candidaturilor fiind 5 aprilie 2017.

În urma publicării anunțului, a fost înregistrată o candidatură, respectiv a domnului Bogdan DUMITRACHE, executor judecătoresc.

Comisia de evaluare s-a reunit la data de 12 aprilie 2017 și a verificat, pe baza documentelor depuse de candidat, îndeplinirea criteriilor de selecție indicate în anunț și în caietul de sarcini.

În urma evaluării, comisia a admis candidatura și a decis selectarea domnului Bogdan DUMITRACHE pentru a participa în cadrul proiectului, în calitate de expert specializat în domeniul executării silite.

Potrivit unui comunicat al CSM din data de 20 aprilie 2017, au fost de asemenea publicate rezultatele selecției a 2 experți specializați în domeniul insolvenței persoanei fizice.

Pachet: Codul administrativ comentat. Explicatii, jurisprudenta, doctrina. Volumul I si Volumul II

Astfel, la data de 28 martie 2017 a fost declanșată, cu respectarea formelor de publicitate (publicare pe site-urile CSM și INM), procedura de selecție a 2 experți specializați în domeniul insolvenței persoanei fizice, termenul limită pentru depunerea candidaturilor fiind 12 aprilie 2017.

În urma publicării anunțului, a fost înregistrată candidatura doamnei judecător Nicoleta Țăndăreanu.

Comisia de evaluare s-a reunit la data de 19 aprilie 2017 și a verificat, pe baza documentelor depuse de candidat, îndeplinirea criteriilor de selecție indicate în anunț și în caietul de sarcini.

În urma evaluării, comisia a admis candidature sus-menționată și a decis selectarea doamnei judecator Nicoleta ȚĂNDĂREANU, pentru a participa în cadrul proiectului, în calitate de expert specializat în domeniul insolvenței persoanei fizice.

Potrivit unor alte comunicate din data de 19 aprilie 2017, INM au fost emise și reînnoite invitațiile de participare la secția de experți, în cadrul acestui proiect, după cum urmează:

5 experți specializați în domeniul executării pedepselor (judecători, cadre didactice universitare și alți profesioniști cu experiență certificată în domeniul drept penal/drept procedural penal/drept execuțional penal), în vederea participării acestora ca formatori la seminariile organizate pe această temă în cadrul proiectului (relansare procedură);
– 5 experți specializați în domeniul executării silite (judecători, cadre didactice universitare, executori judecătorești) specializați în domeniul executării silite, în vederea participării acestora ca experți la seminariile organizate pe această temă în cadrul proiectului (relansare procedura);
– 6 experți specializați în domeniul dreptului penal și dreptului procesual penal (judecători, procurori, cadre didactice universitare, avocați) specializați în domeniul dreptului penal și dreptului procesual penal, în vederea participării acestora ca experți la conferințele organizate în această materie, în cadrul proiectului (dată publicare: 19 aprilie 2017).


Update 19 aprilie 2017: Cele mai recente rezultate și invitații 

Potrivit comunicatului din data de 18 aprilie 2017, INM a publicat rezultatele procedurii de selecție a 7 experți specializați în domeniul executării pedepselor.

Astfel, la data de 27 martie 2017 a fost declanșată, cu respectarea formelor de publicitate (publicare pe site-urile CSM și INM), procedura de selecție a 7 experți specializați în domeniul executări pedepselor, termenul limită pentru depunerea candidaturilor fiind 10 aprilie 2017.

În urma publicării anunțului, au fost înregistrate 2 candidaturi, după cum urmează:
1. Doamna judecator Rodica Aida Popa;
2. Doamna conferențiar univ. Mirela Gorunescu.

Comisia de evaluare s-a reunit la data de 12 aprilie 2017 și a verificat, pe baza documentelor depuse de candidați, îndeplinirea criteriilor de selecție indicate în anunț și în caietul de sarcini.

În urma evaluării, comisia a admis candidaturile și a decis selectarea doamnei Rodica Aida Popa și a doamnei Mirela Gorunescu pentru a participa în cadrul proiectului, în calitate de experți specializați în domeniul executării pedepselor.

De asemenea, printr-un alt comunicat din data de 18 aprilie 2017, INM a publicat un anunț de relansare a selecției a 7 experți specializați în domeniul executării pedepselor (judecători, cadre didactice universitare și alți profesioniști cu experiență certificată în domeniul drept penal/ drept procedural penal/drept execuțional penal), în vederea participării acestora ca formatori la seminariile organizate pe această temă, în cadrul proiectului „Asistență pentru consolidarea capacității instituționale în domeniul formării judecătorilor și procurorilor pentru aplicarea noilor legi”, finanțat prin Fondul Tematic Securitate aferent Programului de Cooperare Elvețiano – Român pentru reducerea disparităților economice și sociale în cadrul Uniunii Europene extinse.

Potrivit unui comunicat din data de 14 aprilie 2017, INM a publicat rezultatele procedurii de selecție a 10 experți specializați în domeniul dreptului penal și dreptului procesual penal.

La data de 13 martie 2017 a fost declanșată, cu respectarea formelor de publicitate (publicare pe site-urile CSM și INM), procedura de selecție a 10 experți specializați în domeniul dreptului penal și dreptului procesual penal, termenul limită pentru depunerea candidaturilor fiind 10 aprilie 2017.

În urma publicării anunțului, au fost înregistrate 4 candidaturi, după cum urmează:

1. doamna Aida POPA, judecător ICCJ;
2. doamna Andra TRANDAFIR, lector universitar doctor, Universitatea București;
3. domnul Daniel NIȚU, lector universitar doctor, Universitatea Babes Bolyai;
4. doamna Mirela GORUNESCU, conferențiar universitar doctor, Universitatea Nicolae Titulescu.

Comisia de evaluare s-a reunit la data de 12 aprilie 2017 și a verificat, pe baza documentelor depuse de candidați, îndeplinirea criteriilor de selecție indicate în anunț și în caietul de sarcini.

În urma evaluării, comisia a admis candidaturile și a decis selectarea doamnei judecător Aida POPA, a doamnei Andra TRANDAFIR, a doamnei Mirela GORUNESCU și a domnului Daniel NIȚU pentru a participa în cadrul proiectului, în calitate de experți specializați în domeniul dreptului penal și dreptului procesual penal.

Potrivit comunicatelor din data de 13 aprilie 2017, INM a publicat rezultatele procedurii de selecție a 3 experți specializați în domeniul dreptului familiei și a relansat procedura de selecție

La data de 27 martie 2017 a fost declanșată, cu respectarea formelor de publicitate (publicare pe site-urile CSM și INM), procedura de selecție a 3 experți specializați în domeniul dreptului familiei, termenul limită pentru depunerea candidaturilor fiind 12 aprilie 2017.

În urma publicării anunțului, a fost înregistrată candidatura doamnei Silvia Iosa, judecător la Tribunalul Alba. Comisia de evaluare s-a reunit la data de 13 aprilie 2017 și a constat că oferta nu este admisibilă, pentru că a fost depusă după expirarea termenului limită indicat în invitația de participare.

Așadar,  INM anunță lansarea procedurii pentru selecția a trei experți (judecători, cadre didactice universitare și alți profesioniști cu experiență certificată în domeniul dreptului familiei), în vederea participării acestora ca formatori la seminariile organizate pe această temă în cadrul proiectului „Asistență pentru consolidarea capacității instituționale în domeniul formării judecătorilor și procurorilor pentru aplicarea noilor legi”, co-finanțat printr-un grant din partea Elveției prin intermediul Contribuției Elvețiene pentru Uniunea Europeană extinsă.

În data de 10 aprilie 2017, Consiliul Superior al Magistraturii, în calitate de beneficiar (Agenție Executivă, și Institutul Național al Magistraturii, în calitate de partener beneficiar de proiect, anunță lansarea procedurii pentru selecția a 3 experți (judecători, procurori cadre didactice universitare și alți profesioniști specializați în domeniul comunicării) specializați în domeniul comunicării în vederea participării acestora ca experți la seminariile organizate pe această temă în cadrul proiectului „Asistență pentru consolidarea capacității instituționale în domeniul formării judecătorilor și procurorilor pentru aplicarea noilor legi”, co-finanțat printr-un grant din partea Elveției prin intermediul Contribuției Elvețiene pentru Uniunea Europeană extinsă.

La aceeași dată, INM a publicat rezultatele procedurii de selecție a 2 experți specializați în domeniul comunicării.

La data de 2 martie 2017 a fost declanșată, cu respectarea formelor de publicitate (publicare pe site-urile CSM și INM), procedura de selecție a 5 experți specializați în domeniul comunicării, termenul limită pentru depunerea candidaturilor fiind 20 martie 2017.

În data de 15 martie 2017 s-a publicat o erată privind modificarea invitației de participare și a caietului de sarcini pentru selecție celor 5 experti specializați în domeniul comunicării, termenul limită pentru depunerea candidaturilor prelungindu-se până la data de 03 aprilie 2017. În urma publicării anunțului, au fost înregistrate 2 candidaturi, după cum urmează:

1. Doamna inspector judiciar Tamara Manea;
2. Doamna formator Elena-Ramona Richițenu-Năstase.

Comisia de evaluare s-a reunit la data de 7 aprilie 2017 și a verificat, pe baza documentelor depuse de candidați, îndeplinirea criteriilor de selecție indicate în anunț și în caietul de sarcini.

În urma evaluării, comisia a admis candidaturile și a decis selectarea doamnelor inspector judiciar Tamara Manea și Elena-Ramona Richițenu-Năstase, formator, pentru a participa în cadrul proiectului, în calitate de experți specializați în domeniul comunicării.


Update 10 aprilie 2017: Noi rezultate și invitații 

Potrivit comunicatului din data de 24 martie 2017, INM a publicat rezultatele procedurii de selecție a 2 experți specializați în domeniul comunicării.

Astfe, la data de 2 martie 2017 a fost declanșată, cu respectarea formelor de publicitate (publicare pe site-urile CSM și INM), procedura de selecție a 5 experți specializați în domeniul comunicării, termenul limită pentru depunerea candidaturilor fiind 20 martie 2017.

În data de 15 martie 2017 s-a publicat o erată privind modificarea invitației de participare și a caietului de sarcini pentru selecție celor 5 experti specializați în domeniul comunicării, termenul limită pentru depunerea candidaturilor prelungindu-se pâna la data de 03 aprilie 2017.

În urma publicării anunțului, au fost înregistrate 2 candidaturi, după cum urmează:

1. Doamna inspector judiciar Tamara Manea;
2. Doamna formator Elena-Ramona Richițenu-Năstase.

Comisia de evaluare s-a reunit la data de 7 aprilie 2017 și a verificat, pe baza documentelor depuse de candidați, îndeplinirea criteriilor de selecție indicate în anunț și în caietul de sarcini.

În urma evaluării, comisia a admis candidaturile și a decis selectarea doamnelor inspector judiciar Tamara Manea și Elena-Ramona Richițenu-Năstase, formator, pentru a participa în cadrul proiectului, în calitate de experți specializați în domeniul comunicării.

De asemenea, în data de 10 aprilie 2017, CSM a publicat o invitație de participare la procedura de selecție a 3 experți specializați în domeniul Comunicare în cadrul proiectului (judecători, procurori cadre didactice universitare și alți profesioniști specializați în domeniul comunicării), pentru programul „Asistență pentru consolidarea capacității instituționale în domeniul formării judecătorilor și procurorilor pentru aplicarea noilor legi”, finanțat prin Fondul Tematic Securitate aferent Programului de Cooperare Elvețiano – Român pentru reducerea disparităților economice și sociale în cadrul Uniunii Europene extinse.


Update 31 martie 2017: Reînnoirea invitației de participare la selecția a 4 experți specializați în domeniul dreptului civil și dreptului procesual civil

Potrivit comunicatului din data de 24 martie 2017, CSM a publicat o invitație de participare la procedura de selecție a 4 experți specializați în domeniul dreptului civil și dreptului procesual civil în cadrul proiectului „Asistență pentru consolidarea capacității instituționale în domeniul formării judecătorilor și procurorilor pentru aplicarea noilor legi”, finanțat prin Fondul Tematic Securitate aferent Programului de Cooperare Elvețiano-Român pentru reducerea disparităților economice și sociale în cadrul Uniunii Europene extinse.

Invitația se adresează judecătorilor, cadrelor didactice universitare, avocaților și executorilor judecătorești) specializați în acest domeniu.


Update 31 martie 2017: Rezultatele procedurii de selecție a 10 experți specializați în domeniul dreptului civil și dreptului procesual civil în cadrul proiectului „Asistență pentru consolidarea capacității instituționale în domeniul formării judecătorilor și procurorilor pentru aplicarea noilor legi”

Potrivit comunicatului din data de 24 martie 2017, INM a publicat rezultatele procedurii de selecție a 10 experți specializați în domeniul dreptului civil și dreptului procesual civil.

Astfel, la data de 7 martie 2017 a fost declanșată, cu respectarea formelor de publicitate (publicare pe site-urile CSM și INM), procedura de selecție a 10 experți specializați în domeniul dreptului civil și dreptului procesual civil, termenul limită pentru depunerea candidaturilor fiind 27 martie 2017.

În urma publicării anunțului, au fost înregistrate 6 candidaturi, după cum urmează:

1. Doamna judecător Diana Ungureanu;
2. Domnul lector univ. dr. Alin Speriusi-Vlad;
3. Domnul Bogdan Dumitrache;
4. Domnul lector univ. Mihai David;
5. Domnul Răzvan Anghel;
6. Domnul judecător Viorel Terzea.

Comisia de evaluare s-a reunit la data de 30 martie 2017 și a verificat, pe baza documentelor depuse de candidați, îndeplinirea criteriilor de selecție indicate în anunț și în caietul de sarcini.

În urma evaluării, comisia a admis candidaturile și a decis selectarea în calitate de experți specializați în domeniul dreptului civil și dreptului procesual civil a următoarelor persoane:

  • Doamna judecător Diana Ungureanu;
  • Domnul lector univ. dr. Alin Speriusi-Vlad;
  • Domnul Bogdan Dumitrache;
  • Domnul lector univ. Mihai David;
  • Domnul Răzvan Anghel;
  • Domnul judecător Viorel Terzea.

Update 30 martie 2017: Reînnoirea invitației de participare la selecția a 4 experți specializați în domeniul contenciosului administrativ/achizițiilor publice

Potrivit comunicatului din data de 29 martie 2017, INM a reînnoit invitația pe participare la procedura de selecție a patru experți (judecători, cadre didactice universitare și alți profesioniști cu experiență certificată în domeniul contenciosului administrativ/achizițiilor publice) în cadrul proiectului „Asistență pentru consolidarea capacității instituționale în domeniul formării judecătorilor și procurorilor pentru aplicarea noilor legi”, finanțat în cadrul Fondului Tematic Securitate aferent Programului de Cooperare elvețiano-român pentru reducerea disparităților economice și sociale în cadrul Uniunii Europene extinse.


Update 29 martie 2017: Alte noi rezultate ale selecției și reînnoirea unei invitații de participare la selecție pentru posturile rămase neocupate

Potrivit comunicatului din data de 29 martie 2017, INM a publicat rezultatele procedurii de selecție a 6 experți specializați în domeniul contenciosului administrativ/achizițiilor publice.

Astfel, la data de 7 martie 2017 a fost declanșată, cu respectarea formelor de publicitate (publicare pe site-urile CSM și INM), procedura de selecție a 6 experți specializați în domeniul contenciosului administrativ/achizițiilor publice, termenul limită pentru depunerea candidaturilor fiind 24 martie 2017.

În urma publicării anunțului, au fost înregistrate 2 candidaturi, după cum urmează:
1. Doamna judecător Diana Ungureanu;
2. Domnul avocat Ioan Baciu.

Comisia de evaluare s-a reunit la data de 28 martie 2017 și a verificat, pe baza documentelor depuse de candidați, îndeplinirea criteriilor de selecție indicate în anunț și în caietul de sarcini.

În urma evaluării, comisia a admis candidaturile și a decis selectarea doamnei judecător Diana Ungureanu și a domnului avocat Ioan Baciu pentru a participa în cadrul proiectului, în calitate de experți specializați în domeniul contenciosului administrativ/achizițiilor publice.

De asemenea, potrivit comunicatului din data 28 martie 2017, INM a reînnoit invitația pe participare la procedura de selecție a 2 experți (judecători, cadre didactice universitare și alți profesioniști cu experiență certificată în domeniul insolvenței/insolvenței persoanei fizice) specializați în domeniul insolvenței persoanei fizice în cadrul proiectului „Asistență pentru consolidarea capacității instituționale în domeniul formării judecătorilor și procurorilor pentru aplicarea noilor legi”, finanțat în cadrul Fondului Tematic Securitate aferent Programului de Cooperare elvețiano-român pentru reducerea disparităților economice și sociale în cadrul Uniunii Europene extinse.


Update 27 martie 2017: Au fost publicate noi rezultate ale selecției și au fost reînnoite invitațiile de participare la selecție pentru posturile rămase neocupate

Potrivit comunicatului din data de 24 martie 2017, INM și CSM au publicat rezultatele selecției a 6 experți specializați în domeniul insolvenței persoanei fizice.

Astfel, la data de 3 martie 2017 a fost declanșată, cu respectarea formelor de publicitate (publicare pe siteurile CSM și INM), procedura de selecție a 6 experți specializați în domeniul insolvenței persoanei fizice, termenul limită pentru depunerea candidaturilor fiind 20 martie 2017.

În urma publicării anunțului, au fost înregistrate 4 candidaturi, după cum urmează:

1. Doamna judecător Diana UNGUREANU;
2. Doamna judecător Ionela GHIUGAN;
3. Doamna judecător Marcela COMȘA;
4. Doamna judecător Nicoleta Mirela NĂSTASIE.

Comisia de evaluare s-a reunit la data de 24 martie 2017 și a verificat, pe baza documentelor depuse de candidați, îndeplinirea criteriilor de selecție indicate în anunț și în caietul de sarcini.

În urma evaluării, comisia a admis candidaturile și a decis selectarea doamnei judecător Diana UNGUREANU, a doamnei judecător Ionela GHIUGAN, a doamnei judecător Marcela COMȘA și a doamnei judecător Nicoleta Mirela NĂSTASIE pentru a participa în cadrul proiectului, în calitate de experți specializați în domeniul insolvenței persoanei fizice.


Potrivit comunicatelor din data de 27 martie 2017, INM și CSM, au publicat invitații la procedurile redeschise pentru selecția de experți în următoarele posturi vacante:


Update 24 martie 2017: Rezultatul procedurii de selecție a unor experți specializați în domeniul executării pedepselor

Potrivit comunicatului din data de 24 martie 2017, CSM a publicat un anunț privind Procedura de selecție a 10 experți specializați în domeniul executării pedepselor în cadrul aceluiași proiect.

La data de 2 martie 2017 a fost declanșată, cu respectarea formelor de publicitate (publicare pe site-urile CSM și INM), procedura de selecție a 10 experți specializați în domeniul executări pedepselor, termenul limită pentru depunerea candidaturilor fiind 20 martie 2017.

În urma publicării anunțului, au fost înregistrate 3 candidaturi, după cum urmează:

1. Doamna judecator Georgiana Tudor;
2. Domnul judecător Andrei Băncilă;
3. Doamna judecător Raluca Moroșanu.

Comisia de evaluare s-a reunit la data de 23 martie 2017 și a verificat, pe baza documentelor depuse de candidați, îndeplinirea criteriilor de selecție indicate în anunț și în caietul de sarcini.

În urma evaluării, comisia a admis candidaturile și a decis selectarea doamnei judecător Georgiana Tudor, a domnului judecător Andrei Băncilă și a doamnei judecător Raluca Moroșanu pentru a participa în cadrul proiectului, în calitate de experți specializați în domeniul executării pedepselor.


Update 24 martie 2017: Rezultatul procedurii de selecție a unor experți specializați în domeniul dreptului familiei

Potrivit comunicatului din data de 24 martie 2017, INM a publicat un anunț privind rezultatul procedurii de selecție în cadrul Programului de Cooperare Elvețiano-Român, Proiectul „Asistență pentru consolidarea capacității instituționale în domeniul formării judecătorilor și procurorilor pentru aplicarea noilor legi”.

Astfel, la data de 2 martie 2017 a fost declanșată, cu respectarea formelor de publicitate (publicare pe site-urile CSM și INM), procedura de selecție a 6 experți specializați în domeniul dreptului familiei, data-limită pentru depunerea candidaturilor fiind 20 martie 2017.

În urma publicării anunțului, au fost înregistrate 4 candidaturi, după cum urmează:
1. Doamna judecător Georgeana Viorel;
2. Domnul avocat Petre Matei;
3. Doamna judecător Daniela Lecca;
4. Doamna avocat Anca Ghencea.

Comisia de evaluare s-a reunit la data de 23 martie 2017 și a verificat, pe baza documentelor depuse de candidați, îndeplinirea criteriilor de selecție indicate în anunț și în caietul de sarcini.

În urma evaluării, comisia a admis candidaturile și a decis selectarea doamnei judecător Georgeana Viorel, a domnului avocat Petre Matei și a doamnei judecător Daniela Lecca pentru a participa în cadrul proiectului, în calitate de experți specializați în domeniul dreptului familiei.


Update 15 martie 2017: ERATĂ! Selecția a 5 experți specializați în domeniul comunicare în cadrul proiectului

Potrivit comunicatului din data de 15 martie 2017, INM a publicat o erată cu privire la anunțul din data de 3 martie 2017, referitor la invitația de participare și caietul de sarcini, pentru selecția a 5 experți specializați în domeniul comunicare în cadrul proiectului „Asistență pentru consolidarea capacității instituționale în domeniul formării judecătorilor și procurorilor pentru aplicarea noilor legi”, finanțat prin Fondul Tematic Securitate aferent Programului de Cooperare Elvețiano – Român pentru reducerea disparităților economice și sociale în cadrul Uniunii Europene extinse.

Astfel, invitația de participare se va modifica după cum urmează:
– secțiunea Cerințe minime de calificare, punctul 1 se completează după cum urmează: „Studii superioare absolvite cu diploma de licență în științe juridice (pentru judecători și procurori) / studii superioare de specialitate absolvite cu diploma de licență (pentru cadre didactice universitare și alți profesioniști specializați în domeniul comunicării)”;
Se prelungește termenul pentru depunerea candidaturilor până la data de 03 aprilie 2017.

De asemenea, Caietul de sarcini aferent se va modifica după cum urmează:
– Secțiunea 4. Profilul expertului: „1. Studii superioare absolvite cu diploma de licență în științe juridice (pentru judecători și procurori) / studii superioare de specialitate absolvite cu diploma de licență (pentru cadre didactice universitare și alți profesioniști specializați în domeniul comunicării)”.


Update 14 martie 2017: 10 posturi de experți specializați în domeniul dreptului civil și dreptului procesual civil

Potrivit comunicatului INM din data de 14 martie 2017, Consiliul Superior al Magistraturii, în calitate de Agenție Executivă și Institutul Național al Magistraturii, în calitate de Partener beneficiar de proiect, anunță lansarea procedurii pentru selecția a 10 experți (judecători, cadre didactice universitare, avocați și executori judecătorești) specializați în domeniul dreptului civil și dreptului procesual civil, în vederea participării acestora ca experți la conferințele organizate în această materie, în cadrul proiectului „Asistență pentru consolidarea capacității instituționale în domeniul formării judecătorilor și procurorilor pentru aplicarea noilor legi”, co-finanțat printr-un grant din partea Elveției prin intermediul Contribuției Elvețiene pentru Uniunea Europeană Extinsă.

Pentru mai multe informații referitoare la cerințele fiecărui post, calificările necesar, dosarul de candidatură și datele la care vor avea loc seminariile în cauză consultați documente puse la dispoziție de CSM și INM.


Update 14 martie 2017: 22 de posturi noi în cadrul aceluiași proiect

Potrivit comunicatelor din data de 13 martie 2017, Consiliul Superior al Magistraturii, în calitate de Agenție Executivă, și Institutul Național al Magistraturii, în calitate de Partener beneficiar de proiect, anunță lansarea procedurii pentru selecția a mai multor persoane, în vederea participării acestora ca experți la seminariile organizate în domeniul managementului judiciar în cadrul proiectului „Asistență pentru consolidarea capacității instituționale în domeniul formării judecătorilor și procurorilor pentru aplicarea noilor legi”, co-finanțat printr-un grant din partea Elveției prin intermediul Contribuției Elvețiene pentru Uniunea Europeană extinsă.

Posturile disponibile în cadrul acestui proiect sunt după cum urmează:
– 6 experți specializați în domeniul managementului judiciar (doi judecători, doi procurori și doi specialiști IT);
– 6 experți specializați în domeniul executării silite (judecători, cadre didactice universitare, executori judecătorești);
– 10 experți specializați în domeniul dreptului penal și dreptului procesual penal (judecători, procurori, cadre didactice universitare, avocați).

Pentru mai multe informații referitoare la cerințele fiecărui post, calificările necesar, dosarul de candidatură și datele la care vor avea loc seminariile în cauză consultați documente puse la dispoziție de CSM și INM.


Update 8 martie 2017: 6 noi posturi în cadrul aceluiași proiect 

Potrivit comunicatului INM din data de 7 martie 2017, Consiliul Superior al Magistraturii, în calitate de Agenție Executivă și Institutul Național al Magistraturii, în calitate de Partener beneficiar de proiect, anunță lansarea procedurii pentru selecția a șase experți (judecători, cadre didactice universitare și alți profesioniști cu experiență certificată în domeniul contenciosului administrativ/achizițiilor publice), în vederea participării acestora ca experți la seminariile organizate pe această temă în cadrul proiectului „Asistență pentru consolidarea capacității instituționale în domeniul formării judecătorilor și procurorilor pentru aplicarea noilor legi”, co-finanțat printr-un grant din partea Elveției prin intermediul Contribuției Elvețiene pentru Uniunea Europeană extinsă.

Astfel, persoanele interesate pot transmite dosarul de înscriere până cel târziu la data de 24 martie 2017, cuprinzând documentele prevăzute în caietul de sarcini, pe adresa Consiliului Superior al Magistraturii (Calea Plevnei, nr. 141B, sector 6, București) sau în format electronic, la adresa de e-mail: dnica@csm1909.ro, în atenția doamnei Daniela Ion, consilier pentru afaceri europene, Direcția Afaceri Europene, Relații Internaționale și Programe (telefon: 021.319.81.89; fax: 021.311.69.44).

În vederea asigurării premiselor susținerii în condiții optime a tuturor seminariilor programate, fiecare expert va indica, în scrisoarea de intenție, ordinea în care poate participa la sesiunile de formare, urmând ca, în principal, în funcție de aceste opțiuni să aibă loc repartiția ulterioară selecției, astfel încât să se asigure susținerea tuturor seminariilor. Anunțul menționează că un expert poate susține una sau mai multe sesiuni de formare, asumându-și totodată, prin depunerea dosarului de candidatură, disponibilitatea de a participa la oricare dintre sesiunile de formare. Pentru fiecare seminar, potrivit bugetului proiectului, pot fi selectați maxim 2 experți.

Pentru mai multe detalii verificați anunțul oficial al INM.


Update 3 martie 2017: Alte 17 posturi disponibile în cadrul aceluiași proiect

Potrivit comunicatelor CSM și INM din datele de 2 și 3 martie 2017, Consiliul Superior al Magistraturii, în calitate de Promotor de Proiect și Institutul Național al Magistraturii, în calitate de Partener beneficiar de proiect, au anunțat lansarea procedurii pentru selecția a mai multor specialiști în vederea participării acestora ca formatori la seminariile organizate pe această temă în cadrul proiectului „Asistență pentru consolidarea capacității instituționale în domeniul formării judecătorilor și procurorilor pentru aplicarea noilor legi”, finanțat prin Fondul Tematic Securitate aferent Programului de Cooperare Elvețiano – Român pentru reducerea disparităților economice și sociale în cadrul Uniunii Europene extinse, după cum urmează:

– șase experți specializați în domeniul dreptului insolvenței/insolvenței persoanei fizice (judecători, cadre didactice universitare și alți profesioniști cu experiență certificată în domeniul insolvenței/insolvenței persoanei fizice);

– șase experți pecializați în domeniul dreptului familiei (judecători, cadre didactice universitare și alți profesioniști cu experiență certificată în domeniul dreptului familiei);

– cinci experți specializați în domeniul comunicării (judecători, procurori cadre didactice universitare și alți profesioniști specializați în domeniul comunicării);

– zece experți specializați în domeniul executării pedepselor (judecători, cadre didactice universitare și alți profesioniști cu experiență certificată în domeniul drept penal/ drept procedural penal/ drept execuțional penal), conform precizărilor de mai jos.

Pentru mai multe informații referitoare la cerințele fiecărui post, calificările necesar, dosarul de candidatură și datele la care vor avea loc seminariile în cauză consultați documente puse la dispoziție de CSM și INM.


INM. 10 posturi de experți specializați în domeniul executării pedepselor

Potrivit comunicatelor din data de 2 martie 2017, Consiliul Superior al Magistraturii, în calitate de Agenție Executivă, și Institutul Național al Magistraturii, în calitate de Partener beneficiar de proiect, anunță lansarea procedurii pentru selecția a zece experți (judecători, cadre didactice universitare și alți profesioniști cu experiență certificată în domeniul drept penal/ drept procedural penal/ drept excepțional penal), în vederea participării acestora ca formatori la seminariile organizate pe această temă în cadrul proiectului „Asistență pentru consolidarea capacității instituționale în domeniul formării judecătorilor și procurorilor pentru aplicarea noilor legi”, finanțat prin Fondul Tematic Securitate aferent Programului de Cooperare Elvețiano – Român pentru reducerea disparităților economice și sociale în cadrul Uniunii Europene extinse.

Obiectivul general al proiectului este îmbunătățirea capacității judecătorilor și procurorilor de a aprofunda și aplica noile coduri, prin elaborarea unui plan de pregătire și furnizarea de formare profesională specializată.

Astfel, între activitățile ce urmează a fi derulate în vederea atingerii acestui rezultat se numără și organizarea a 10 seminarii în domeniul executării pedepselor pentru judecători. Acest domeniu a fost identificat ca prioritar având în vedere impactul substanțial asupra activității instanțelor și potențialul deosebit de creare a unei jurisprudențe ezitante sau chiar contradictorii provocate de:

– Codul Penal, cu modificările și completările ulterioare;
– Codul de procedură penală, cu modificările și completările ulterioare;
– Legea nr. 254/2013 privind executarea pedepselor și a măsurilor privative de libertate dispuse de organele judiciare în cursul procesului penal și Regulamentului de aplicare a Legii nr. 254/2013 privind executarea pedepselor și a măsurilor privative de libertate dispuse de organele judiciare în cursul procesului penal;
– Legea nr. 253/2013 privind executarea pedepselor, a măsurilor educative și a altor măsuri neprivative de libertate dispuse de organele judiciare în cursul procesului penal.

La aceste seminarii, cu o durată de două zile fiecare, vor fi invitați să participe aproximativ 200 de judecători cu competențe în soluționarea cauzelor penale.

Cele zece seminarii în materia executării pedepselor vor avea un pronunțat caracter practic și se vor derula în cadrul Programului de formare continuă pe anul 2017 al INM la nivel centralizat, fiind programate să se desfășoare astfel:

– 29 – 30 iunie 2017, București;
– 03 – 04 iulie 2017, București;
– 21 – 22 septembrie 2017, București;
– 05 – 06 octombrie 2017, București;
– 12 – 13 octombrie 2017, București;
– 13 – 14 noiembrie 2017, București;
– 23 – 24 noiembrie 2017, București;
– 27 – 28 noiembrie 2017, București;
– 04 – 05 decembrie 2017, București;
– 11 – 12 decembrie 2017, București.

[UPDATE: Noi rezultate] INM. 10 posturi de experți specializați în executarea pedepselor was last modified: aprilie 27th, 2017 by Universul Juridic

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor: