Depunerea candidaturilor pentru funcția de președinte al Secției de contencios administrativ și fiscal al ÎCCJ

11 mai 2015
Vizualizari: 841

Despre

  • Funcția de președinte al Secției de contencios administrativ și fiscal a ÎCCJ
  • Depunere a candidaturilor
  • Calendarul estimativ

Pe site-ul CSM a fost publicat un anunț cu privire la declanșarea procedurii de depunere a candidaturilor pentru funcția de președinte al Secției de contencios administrativ și fiscal a ÎCCJ, funcție ce se va vacanta la data de 10.07.2015.

Potrivit legii, își pot depune candidatura pentru funcțiile de conducere vacante la instanța supremă judecătorii ÎCCJ care au funcționat la această instanță cel puțin 2 ani. 

Secția pentru judecători a CSM a stabilit prin Hotărârea nr. 234/7.05.2015 calendarul estimativ pentru procedura de ocupare a funcției de președinte al Secției de contencios administrativ și fiscal a ÎCCJ, după cum urmează:

  • 11 mai 2015: publicarea anunțului pe pagina de internet a CSM-ului;
  • 11 mai 2015 – 9 iunie: depunerea candidaturilor la CSM;
  • 10 iunie – 26 iunie 2015: verificarea de către CNSAS dacă judecătorii care și-au depus candidatura au făcut parte din serviciile de informații înainte de 1990 sau au colaborat cu acestea și comunicarea rezultatului comunicării;
  • 10 iunie – 26 iunie 2015: publicarea pe site-ul CSM a procedurilor de candidatură;
  • 30 iunie – 09 iulie: analizarea candidaturilor de către Secția pentru judecători a CSM și formularea propunerilor de numire în funcția de președinte al Secției de contencios administrativ și fiscal a ÎCCJ.

 

Conform prevederilor art. 53 raportat la art. 48 alin. (10)-(11) din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor și procurorilor (rep. M. Of. nr. 826 din 13 septembrie 2005; cu modf. ult.), candidatura va consta, în esență, în următoarele:

  • manifestarea expresă de voință a candidatului de a participa la procedura stabilita de lege pentru ocuparea unei funcții de conducere;
  • declarațiile prevăzute în art. 48 alin. (10)-(11) din lege, din care să rezulte dacă judecătorul a făcut parte din serviciile de informații înainte de 1990 sau a colaborat cu acestea, precum și daca are vreun interes personal, ce influențeaza sau ar putea influența îndeplinirea cu obiectivitate și imparțialitate a atribuțiilor prevăzute de lege.

Potrivit Regulamentului privind transferul și detașarea judecătorilor și procurorilor, delegarea judecătorilor, numirea judecătorilor și procurorilor în alte funcții de conducere, precum și numirea judecătorilor în funcția de procuror și a procurorilor în funcția de judecător, aprobat prin Hotărârea CSM nr. 193/2006 (M. Of. nr. 329 din 12 aprilie 2006, cu modif. și compl. ult.), candidaturii i se vor atașa și următoarele documente:

  • proiect privind exercitarea atribuțiilor specifice funcției de conducere pentru care candidează;
  • curriculum vitae;
  • înscrisuri și alte documente pe care candidatul le consideră relevante în susținerea candidaturii (diplome, certificate, atestate, date privind activitatea didactică și de cercetare științifică, cu referiri la lucrările publicate etc.).

Pentru a vedea respectivul anunț accesați site-ul CSM-ului (www.csm1909.ro).

Depunerea candidaturilor pentru funcția de președinte al Secției de contencios administrativ și fiscal al ÎCCJ was last modified: mai 11th, 2015 by Universul Juridic

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor: