Guvernul României. Posibilitatea înregistrării online a documentelor adresate instituțiilor publice

3 apr. 2020
Vizualizari: 478

Potrivit site-ului oficial (www.gov.ro), Guvernul României, prin Autoritatea pentru Digitalizarea României, în parteneriat cu Aurachain, Asociația pentru Tehnologii Avansate, Bithat și Telekom a lansat joi, 2 aprilie a.c., o nouă platformă online „aici.gov.ro”, ce permite înregistrarea documentelor adresate instituțiilor publice care nu au un sistem propriu de registratură online.

Astfel, obiectivul platformei „aici.gov.ro” este eficientizarea și tehnologizarea proceselor de comunicare, astfel încât toate instituțiile publice din România să fie angrenate într-un sistem digital care poate răspunde, într-un timp cât mai scurt, solicitărilor cetățenilor adresate în format electronic.

Ca primă funcționalitate, platforma oferă posibilitatea transmiterii de către persoanele juridice din România către reprezentanțele județene ale ANOFM cererea pentru solicitarea șomajului tehnic, urmând ca aceasta să ofere și instrumente necesare plății indemnizației pentru alți profesioniști, cooperatiști, persoane fizice care au obținut venituri exclusiv din drepturi de autor și drepturi conexe, ce au fost afectați prin instituirea stării de urgență.

Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să accesați sursa informației.

Sursa informației

🔔Vezi și Guvernul României. Măsuri privind digitalizarea la nivelul autorităților și instituțiilor publice

Guvernul României. Posibilitatea înregistrării online a documentelor adresate instituțiilor publice was last modified: aprilie 3rd, 2020 by Universul Juridic

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor: