Facultatea de Drept, Universitatea de Vest din Timișoara. Studenții vor putea obține diverse documente prin completarea unui formular online
Facultatea de Drept din cadrul Universității de Vest din Timișoara (UVT) informează că studenții UVT au posibilitatea de a transmite diferite solicitări și întrebări prin simpla completare a formularului pus la dispoziție de InfoCentrul studențesc.
În acest sens, formularul este disponibil aici și poate fi accesat doar prin intermediul adresei de e-mail instituționale (@e-uvt.ro).
Astfel, prin intermediul formularului pot fi transmise, în mod eficient și structurat, înlocuind, în acest fel, cererile scrise sau e-mailurile, următoarele tipuri de solicitări:
− Cerere pentru eliberarea unei adeverințe care să ateste calitatea de student;
− Cerere de prelungire a studiilor;
− Cerere de repetare a studiilor;
− Cerere de întrerupere a studiilor;
− Cerere de reînmatriculare la studii;
− Cerere de retragere de la studii;
− Cerere de reducere a frecvenței;
− Cerere de reducere a taxei de școlarizare în cazul urmării unui al doilea program de studii universitare din același ciclu la UVT;
− Cerere de reluare a studiilor;
− Cerere pentru eliberarea documentelor din dosarul depus la UVT;
− Cerere pentru eliberarea unui duplicat după un document;
− Cererea pentru reexaminare în vederea măririi notei;
− Cererea pentru mobilitate academică definitivă (transfer) etc.
Cu toate acestea, pentru solicitări care nu sunt cuprinse în formular, studenții se pot adresa InfoCentrului studențesc la adresa de e-mail info@e-uvt.ro.
Pentru mai multe detalii, vă rugăm să accesați sursa informației.