Facultatea de Drept București. Sesiunea de comunicări științifice a studenților și masteranzilor – ediția a X-a

28 nov. 2018
Vizualizari: 837

Potrivit comunicatului din data de 28 noiembrie 2018, Facultatea de Drept a Universității din București face apel pentru depunerea candidaturilor pentru cea de-a X-a ediție a sesiunii de comunicări științifice a studenților și masteranzilor.

Astfel, înscrierea lucrărilor pentru ediția a X-a din anul universitar 2018-2019 a Sesiunii de Comunicări Științifice (SCS) adresată studenților și masteranzilor Facultății de Drept, Universitatea din București, va avea loc în perioada 1 februarie – 1 martie 2019, prin trimiterea materialului, împreună cu acordul asupra variantei finale dat de cadrul didactic coordonator, la adresa de email: sesiunedecomunicari@drept.unibuc.ro.

În cadrul SCS, pot avea calitatea de coordonatori de lucrări doar cadrele didactice ale Facultății de Drept, Universitatea din București, astfel cum acestea sunt menționate pe site-ul Facultății.

Vezi și Facultatea de Drept București. Sesiunea de comunicări științifice a studenților și masteranzilor – ediția a IX-a

Pentru mai multe detalii, redăm în continuare instrucțiunile privind participarea la SCS, astfel cum se regăsesc pe pagina web a Sesiunii:

Prezentare

Sesiunea de Comunicări Științifice a Studenților și Masteranzilor

Începând cu anul universitar 2009-2010, Facultatea de Drept a Universității din București organizează anual Sesiunea de Comunicări Științifice, sesiune adresată studenților Facultății.

Sesiunea de Comunicări Științifice are drept obiectiv major promovarea contribuțiilor valoroase și originale ale studenților în domeniile clasice, precum și în cele emergente ale dreptului.

Sesiunea de comunicări este organizată pe secțiuni, respectiv secțiunile de drept privat, drept public și drept penal.

Lucrările premiate urmează a fi publicate în format electronic, în revista Sesiunii de comunicări a Facultății de Drept a Universității din București.

Condiții de înscriere

Un autor poate să participe cu o singură lucrare la Sesiunea de comunicări. Lucrările trebuie să nu fi fost în prealabil publicate ori prezentate în cadrul unor activități academice curriculare ori extracurriculare. Coautoratul este limitat la două persoane.

Pot fi înscrise la Sesiunea de comunicări științifice numai lucrările care au, prealabil depunerii, acordul dat de unul dintre profesorii aparținând corpului didactic al Facultății de Drept, Universitatea din București. Selecția se face în baza criteriilor de originalitate, importanța subiectului abordat, calitatea exprimării și a contribuției de cercetare aduse.

Înscrierea lucrărilor se face prin trimiterea materialului, împreună cu acordul profesorului coordonator, la adresa de e-mail sesiunedecomunicari@drept.unibuc.ro, în perioada de înscriere, așa cum este comunicată pe site-ul Facultății. Acordul profesorului coordonator poate fi exprimat în orice formă permite stocarea sa.

Lucrările și avizul cadrului didactic coordonator se pot trimite pe adresa sesiunedecomunicari@drept.unibuc.ro, până la ora 23.59 în ultima zi de înscriere.

Lucrările sunt înscrise în secțiunea corespunzătoare, în funcție de departamentul în care activează cadrul didactic coordonator. Lipsa avizului cadrului didactic coordonator, fie olograf, scanat trimis prin mesaj e-mail, fie mesaj e-mail trimis pe adresa sesiunedecomunicari@drept.unibuc.ro direct către cadrul didactic sau retransmis de către participant, conduce la respingerea înscrierii. În toate cazurile, în aviz trebuie făcută mențiune cu privire la acordul privind înscrierea la Sesiunea de comunicări.

Avizul profesorului coordonator trimis în atenția organizatorilor Sesiunii de comunicări trebuie să poarte asupra formei finale a lucrării ce urmează a fi susținută, nu este un aviz în vederea redactării comunicării.

Pachet: Codul administrativ comentat. Explicatii, jurisprudenta, doctrina. Volumul I si Volumul II

Lucrările, ce trebuie să se circumscrie domeniilor de drept corespunzătoare celor trei secțiuni (drept public, drept privat, drept penal), pot avea cel puțin 5 și cel mult 12 pagini scrise în format Times New Roman, font 12 și trebuie să nu fi fost în prealabil publicate.

Precizări privind condițiile de redactare

Lucrările trebuie să respecte condițiile de formă indicate mai jos, sub sancțiunea respingerii înscrierii lucrării:

– lucrarea va avea o pagină de prezentare (martor), în care autorii sunt rugați să precizeze alături de nume și prenume, anul de studii și numărul grupei (după caz, programul de master), instituția în care activează, adresa poștală și electronică (e-mail) și numărul de telefon la care pot fi contactați, numele și titlul didactic al cadrului didactic supervizor al lucrării. Pagina de prezentare nu se numerotează și nu este luată în calcul în vederea aprecierii condiției privind mărimea lucrării. Aceasta pagină are caracter confidențial și trebuie să fie inclusă în documentul Microsoft Word al lucrării (prima pagină a documentului);

– pagina următoare, începând cu care materialul se numerotează, va fi prima pagină a comunicării și va conține titlul lucrării în limbile română, engleză și franceză, numele și prenumele autorului, cuvintele cheie în limbile română, engleză și franceză (nu mai mult de 7, se iau în considerare sintagme), rezumatul lucrării în limbile română, engleză și franceză (nu mai mult de 10 rânduri în fiecare limbă). Lucrarea poate începe pe aceeași pagină, dacă spațiul rămas permite. Nu se întrerupe documentul după aceste elemente preliminare;

– pentru redactarea lucrării trebuie utilizate caracterele diacritice specifice limbii române;

– comunicarea va avea dimensiuni de cel puțin 5 pagini și cel mult 12 pagini (inclusiv subsolurile, bibliografia, rezumatul și cuvintele cheie);

– pentru evitarea neajunsurilor cauzate de incompatibilitatea fonturilor, textele vor fi tehnoredactate în Microsoft Word (cel puțin versiunea 7.0), numai cu Times New Roman, varianta standard. Dimensiunea caracterelor va fi de 12 pentru text și 10 pentru notele de subsol (la 1 rând distanță), iar marginile vor avea toate 2 cm. Dimensiunea paginii este A4. Paragrafele trebuie marcate în text prin alineat;

– în cazul în care se folosesc abrevieri, cuvântul abreviat trebuie să apară mai întâi în întregime cu abrevierea precizată între paranteze;

– lucrarea trebuie să conțină referințe bibliografice (lista de lucrări consultate, inserată la sfârșitul comunicării și note de subsol de trimitere la aparatul critic);

– notele bibliografice trebuie realizate în mod complet, cu indicarea prenumelui și numelui de familie al autorilor, titlul întreg al lucrării, eventual ediția și/sau volumul, editura, anul și locul editării, pagina/paginile la care se face trimitere, astfel cum este prezentat în anexă. În situația în care se fac trimiteri la lucrări nepublicate, acestea pot fi citate cu precizarea modului în care autorul a luat cunoștință de respectivele documente;

– documentele disponibile doar pe internet pot fi citate cu denumirea completă a site-ului, care trebuie să aibă URL-ul fix și cu precizarea link-ului, între paranteze, precum și a ultimei date de consultare. Autorii sunt rugați să verifice accesibilitatea link-ului înainte de citare.

Sursa informației

Facultatea de Drept București. Sesiunea de comunicări științifice a studenților și masteranzilor – ediția a X-a was last modified: noiembrie 28th, 2018 by Universul Juridic

Jurisprudență

Vezi tot

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor: