DB Schenker continuă eforturile de digitalizare şi standardizare a proceselor interne

22 iun. 2020
258 views
 

Universuljuridic.ro PREMIUM

Aici găsiți informaţiile necesare desfăşurării activităţii dvs. profesionale.

Universuljuridic.ro PREMIUM pune la dispoziția profesioniștilor lumii juridice un prețios instrument de pregătire profesională. Oferim un volum vast de conținut: articole, editoriale, opinii, jurisprudență și legislație comentată, acoperind toate domeniile și materiile de drept. Clar, concis, abordăm eficient problematicile actuale, răspunzând scenariilor de activitate din lumea reală, în care practicienii activează.

Testează ACUM beneficiile Universuljuridic.ro PREMIUM prin intermediul abonamentului GRATUIT pentru 7 zile!

🔑Vreau cont PREMIUM!


 

Investițiile în digitalizare au ajutat compania DB Schenker să răspundă eficient provocărilor actuale din punct de vedere al gestionării nu doar a proceselor operaționale, ci și a celor non-operaționale. Astfel, eforturile în digitalizarea proceselor cheie de natură juridică și integrarea lor în cadrul sistemelor de procese ale companiei, precum încheierea contractelor a ajutat compania să fie operativă integral în toată această perioadă, asigurând o eficiență ridicată și un control deplin asupra întregului proces de management juridic.

(București, mai 2020) Aplicația standard de management al activității juridice a fost personalizată la cerințele DB Schenker și adaptată la nevoile, modelul de afaceri și cultura organizațională a companiei de către Wolters Kluwer România.

Aceasta permite un management facil și eficient al activității departamentului juridic, acoperind aproape în totalitate procesele standard, precum redactarea, revizuirea, negocierea și aprobarea tuturor contractelor operative, comerciale, administrative, litigiile, consultanța juridică, serviciile integrate ale gestionării daunelor și asigurărilor companiei.

Îmbunătățită periodic în ceea ce privește fluxurile de lucru și funcționalitățile, aplicația oferă eficiență în activitatea derulată la nivelul departamentului juridic și nu numai, și o transparență a proceselor cheie, o trasabilitate a sarcinilor de lucru, totul fiind gestionat într-un singur loc.

Astfel, întreg fluxul operațional de încheiere a contractelor companiei se derulează integral prin intermediul aplicației, începând cu deschiderea negocierilor interne și externe, revizuirea și adaptarea contractului și aprobarea lui internă, până la semnarea și arhivarea acestuia, întreg fluxul putând fi urmărit în timp real.

Totodată, implementarea aplicației are și un impact pozitiv asupra mediului înconjurător prin diminuarea volumul de hârtie printat datorită stocării și arhivării documentelor într-o singură bază de date centralizată pentru o administrare simplă și eficientă.

La începutul acestui an a fost lansată versiunea a treia care înglobează ultimele funcționalități ce au în vedere implementarea unui flux de aprobare electronică a contractelor după o schemă prestabilită în funcție de specificul, importanța contractului și natura riscurilor.

Implementarea de anul acesta are în vedere crearea unui mediu sigur de aprobare a contractelor din punct de vedere al riscurilor asociate, asigurarea transparenței în procesul decizional și automatizarea unor task-uri ale persoanelor implicate, astfel încât echipa de business și managementul superior să ia cele mai bune decizii în implementarea noilor afaceri și a celor mai inovatoare soluții pentru partenerii companiei DB Schenker.

 

Despre DB Schenker în România

Cu 4 sucursale, peste 60 de puncte de lucru situate în toate regiunile țării și peste 1,000 de angajați, DB Schenker este un furnizor de top în industria de transport și logistică la nivel național.

Compania oferă o gamă completă de servicii de transport și logistică (rutier: camioane complete și parțiale, transporturi în regim de grupaj, operațiuni aeriene, maritime și feroviare, logistică contractuală – managementul lanțului de aprovizionare, târguri și expoziții, servicii de relocare, asigurare cargo, servicii vamale și operațiuni portuare), adaptate la nevoile partenerilor săi.

 

Despre DB Schenker

DB Schenker este un furnizor global de servicii logistice și de transport, cu peste 72,000 de angajați în 2,000 de locații. Schenker & Co AG din Viena servește drept sediu de coordonare regional pentru operațiunile din Sud-Estul Europei, acoperind 14 țări cu 5,500 angajați.

 

Pachet: Codul administrativ comentat. Explicatii, jurisprudenta, doctrina. Volumul I si Volumul II

Despre Wolters Kluwer România

Wolters Kluwer România este parte a grupului multinațional Wolters Kluwer, cunoscut pe piața internațională ca unul dintre cei mai mari furnizori de informație specializată, produse și servicii dedicate profesioniștilor.

Wolters Kluwer România a fost înființată în 2005 și oferă profesioniștilor din domeniul juridic și economic din România, atât produse tipărite și digitale, cât și servicii și soluții software.

Astăzi, grupul este prezent în peste 40 de țări și adună la nivel mondial cele mai reputate și mai apreciate brand-uri de produse editoriale, servicii și soluții software pentru piața specialiștilor (Lamy, Aspen Publisher, Carl Heymanns Verlag, Luchterhand, Cedam, Utet, Ipsoa etc.) în special pe domeniile: Taxe, Contabilitate, Servicii Financiare, Servicii Corporatiste, Legal, Transport și Sănătate.

DB Schenker continuă eforturile de digitalizare și standardizare a proceselor interne was last modified: iulie 28th, 2020 by Universul Juridic

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor: