Cum să menții o bună relație avocat – client în perioada de distanțare socială

15 oct. 2020
Vizualizari: 571

Provocările ultimului an au schimbat modul în care cei mai mulți dintre profesioniști se raportează la activitatea de birou în ansamblu și, în special, la colaborarea cu partenerii și echipa. Perioada de izolare și distanțare socială a creat o barieră și în interacțiunea uzuală între avocați și clienți, iar depășirea crizei a impus identificarea rapidă a unor soluții creative, care să permită continuarea activității societăților și cabinetelor de avocați.

Una dintre ideile la îndemână a fost îndreptarea către instrumentele digitale, care au reușit să pătrundă pe un segment de piață tradiționalist, greu de accesat până în acest moment. Telemunca și meeting-urile online au devenit noua normalitate în viața profesională a avocaților. Cu toate acestea, chiar dacă dialogul în mediul virtual reușește să creeze legătura între avocat și client, volumul mare de documente și informații cuprinse în dosare și actualizările frecvente ale statusului riscă să devină blocaje în calea unei interacțiuni eficiente.

Ca răspuns la această necesitate, accentuată în perioada pandemiei, dezvoltatorii softului profesional pentru organizarea activității avocaților, EASYLAW, au venit cu o soluție prin care aplicația se adresează și nevoii clienților de a avea acces la informațiile din dosarele în care sunt reprezentați. Astfel, serviciile oferite de aplicația web-based au fost extinse cu un Modul clienți – customer experience, care facilitează comunicarea și creează o relație bazată pe totală transparență.

Prin intermediul platformei, avocatul are posibilitatea de a oferi clientului acces la dosarul electronic pe care îl gestionează pentru acesta, cu respectarea tuturor garanțiilor de securitate ale contului. Interfața intuitivă a softului nu necesită training, logarea făcându-se simplu, prin introducerea unui user și a unei parole, fiind ușor de accesat și de către clienții mai puțin familiarizați cu noile tehnologii. În interiorul contului, clientul poate accesa doar dosarele proprii, poate consulta termenele și documentele deja incluse și chiar completa dosarul cu documente sau activități suplimentare.

Deși perioada dificilă pe care o traversăm ne împinge cât mai mult către zona online, digitalizarea nu este însă o soluție destinată exclusiv perioadelor în care posibilitățile de deplasare sunt limitate. Utilizarea unor instrumente care să eficientizeze sarcinile repetitive, să elimine o bună parte a activităților de secretariat și să vină în întâmpinarea clienților cu eficiență și transparență poate contribui, în mod definitoriu, la succesul în desfășurarea activității juridice.

Aplicația EASYLAW poate fi testată gratuit, timp de 30 de zile – https://www.easylaw.ro/solicita-demo-aplicatie/

 


Această rubrică este susținută de EASYLAW, manager activități juridice.
Îmbunătățește eficiența echipei și crește performanța societății tale de avocatură, cu pachetul Avocatul PREMIUM. Abonează-te la EASYLAW* și primești gratuit cont PREMIUM pe portalul www.universuljuridic.ro.
🔔Vreau cont demo

 

Cum să menții o bună relație avocat – client în perioada de distanțare socială was last modified: octombrie 15th, 2020 by Antonio Iordan

Jurisprudență

Vezi tot

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice