[Relansarea procedurii de selecție] CSM selectează 6 experți pentru redactarea unor ghiduri practice privind managementul activității grefierului

11 aug. 2016
Vizualizari: 1625

Despre

  • Cerințe minime de calificare
  • Termen-limită: 1 septembrie 2016
 

Universuljuridic.ro PREMIUM

Aici găsiți informaţiile necesare desfăşurării activităţii dvs. profesionale.

Universuljuridic.ro PREMIUM pune la dispoziția profesioniștilor lumii juridice un prețios instrument de pregătire profesională. Oferim un volum vast de conținut: articole, editoriale, opinii, jurisprudență și legislație comentată, acoperind toate domeniile și materiile de drept. Clar, concis, abordăm eficient problematicile actuale, răspunzând scenariilor de activitate din lumea reală, în care practicienii activează.

Testează ACUM beneficiile Universuljuridic.ro PREMIUM prin intermediul abonamentului GRATUIT pentru 7 zile!

🔑Vreau cont PREMIUM!


 

Update 10 august 2016: Relansarea procedurii de selecție

CSM selectează 4 experți pentru redactearea a 3 ghiduri practice privind managementul activității grefierului. Ghidurile vor fi elaborate de către 3 echipe de câte 2 experți, formate după cum urmează:

1. Pentru ghidul managementul activității grefierului în procesul civil: 1 expert specialist IT/grefier specializat în materie civilă, angajați ai instanțelor;

2. Pentru ghidul managementul activității grefierului din parchete: 1 expert procuror/grefier specializat în materie penală angajat al parchetului.

3. Pentru ghidul managementul activității grefierului în procesul penal: 1 expert judecător specializat în materie penală/grefier specializat în materie penală angajat al instanței și 1 expert specialist IT/grefier specializat în materie penală angajați ai instanțelor;

Cerințele minime de calificare pot fi consultate mai jos.

În vederea participării la procedură, persoanele interesate pot transmite dosarul de înscriere până cel târziu la data de 1 septembrie 2016, cuprinzând documentele prevăzute în caietul de sarcini la adresa de email: e-mail rmarin@csm1909.ro, în atenția domnului Răzvan Marin, consilier pentru afaceri europene, Direcția Afaceri Europene, Relații Internaționale și Programe (telefon: 021.319.81.89; fax: 021.311.69.44)

Pentru mai multe informații consultați sursa informației, anunțul publicat de CSM.


Update 9 august 2016: Rezultatul procedurii de selecție

În data de 12 iulie 2016 a fost declanșată procedura de selecție a 6 experți pentru redactarea a 3 ghiduri practice privind managementul activității grefierului (în procesul civil, în procesul penal și din parchete), termenul-limită pentru depunerea candidaturilor fiind 1 august 2016.

În urma anunțului publicat pe site-urile CSM și SNG, au fost înregistrate următoarele candidaturi:

1. Pentru ghidul privind managementul activității grefierului în procesul civil:

– dna. Corina-Paula Băjenaru, prim-grefier, Curtea de Apel Iași;
– dna. Georgeana Viorel, judecător, Tribunalul București.

În urma evaluării, comisia de selecție a decis selectarea dnei. Georgeana Viorel, judecător, Tribunalul București.

2. Pentru ghidul privind managementul activității grefierului din parchete:

– dl. Sorin Vasile Curelea, prim-grefier, Parchetul de pe lângă Tribunalul București;
– dna. Iuliana Emilia Tomescu, grefier șef Secția Urmărire Penală, Parchetul de pe lângă Tribunalul Gorj.

Pachet: Codul administrativ comentat. Explicatii, jurisprudenta, doctrina. Volumul I si Volumul II

În urma evaluării, comisia de selecție a decis selectarea dlui. Sorin Vasile Curelea, prim-grefier, Parchetul de pe lângă Tribunalul București.

3. Pentru ghidul privind managementul activității grefierului în procesul penal nu au fost depuse candidaturi.

Comisia de selecție a decis propunerea relansării procedurii de selecție pentru ocuparea tuturor posturilor de experți prevăzute, în vederea desfășurării în bune condiții a tuturor activităților din cadrul proiectului.

Sursa informației


Consiliul Superior al Magistraturii (CSM) selectează 6 experți pentru redactarea a 3 ghiduri practice privind managementul activității grefierului. Ghidurile vor fi elaborate de către echipe de câte 2 experți, formate după cum urmează:

• pentru ghidul Managementul activității grefierului în procesul penal: 1 expert judecător specializat în materie penală/grefier specializat în materie penală angajat al instanței și 1 expert specialist IT/grefier specializat în materie penală angajați ai instanțelor;

• pentru ghidul Managementul activității grefierului în procesul civil: 1 expert judecător specializat în materie civilă/grefier specializat în materie civilă și 1 expert specialist IT/grefier specializat în materie civilă angajați ai instanțelor și

• pentru ghidul Managementul activității grefierului din parchete: 1 expert procuror/grefier specializat în materie penală angajat al parchetului și 1 expert specialist IT/grefier specializat în materie penală angajați ai parchetelor.

Cerințe minime de calificare:

1. Studii superioare absolvite cu diplomă de licență în științe juridice/studii superioare de specialitate absolvite cu diplomă de licență pentru specialistul IT;

2. Experiență profesională de minimum 3 ani în calitate de judecător/procuror/grefier/specialist IT din cadrul instanțelor sau parchetelor, calculată de la data numirii în funcție[1];

3. Cel puțin o participare într-un proiect similar sau cel puțin un studiu, articol, manual, ghid sau lucrare publicate în domeniul de referință.

4. Scrisoarea de intenție, care va include oferta financiară privind onorariul solicitat/zi de activitate, precum și numărul total de zile de onorariu solicitate. De asemenea, expertul va indica expres, în cuprinsul scrisorii de intenție, unul din ghidurile practice menționate în anexa 1 la elaborarea căruia va colabora;

5. Redactarea unei unui cuprins aferent ghidului practic pentru uzul grefierilor, cu detalierea capitolelor, a subcapitolelor și a indicării numărului estimat de pagini pentru fiecare capitol/subcapitol, cu încadrarea în tematica din anexa nr.1 și a unei prezentări a ideilor centrale ale conținutului ghidului cu încadrarea în tematica indicată în anexa 1 la anunț. La elaborarea acestor documente se va avea în vedere că la întocmirea fiecărui ghid practic vor lua parte doi experți;

6. Oferta tehnică constând în principalele etape tehnice ale elaborării ghidului (documentare, redactare etc). La elaborarea acestor documente se va avea în vedere că la întocmirea fiecărui ghid practic vor lua parte doi experți;

În vederea participării la procedură, persoanele interesate pot transmite dosarul de înscriere până cel târziu la data de 1 august 2016, cuprinzând documentele prevăzute în caietul de sarcini la adresa de e-mail: e-mail rmarin@csm1909.ro, în atenția domnului Răzvan MARIN, consilier pentru afaceri europene, Direcția Afaceri Europene, Relații Internaționale și Programe (telefon: 021.319.81.89; fax: 021.311.69.44)

Pentru mai multe informații consultați sursa informației, anunțul publicat de CSM.


[1] La calculul vechimii profesionale în cazul judecătorilor și procurorilor se va avea în vedere și perioada cuprinsă între data numirii în funcție ca judecător sau procuror stagiar și data numirii în funcție ca judecător sau procuror definitiv.

[Relansarea procedurii de selecție] CSM selectează 6 experți pentru redactarea unor ghiduri practice privind managementul activității grefierului was last modified: august 11th, 2016 by Universul Juridic

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor: