CSM. Infoletter nr. 3/2020

22 apr. 2020
Vizualizari: 519

Potrivit site-ului oficial (www.csm1909.ro), Consiliul Superior al Magistraturii a publicat infoletter-ul nr. 3/2020.

Sumarul acestui Infoletter CSM consemnează evenimente, date și informații cu privire la activitatea membrilor CSM, a Plenului și Secțiilor CSM, a Comisiilor CSM, aspecte referitoare la activitatea desfășurată de instituțiile coordonate de CSM – Institutul Național al Magistraturii și Școala Națională de Grefieri, precum și alte informații despre inițiativele Consiliului.

În perioada de referință, Plenul:

A hotărât:

-apărarea independenței sistemului judiciar ca urmare a cererii formulate de domnul G. S. (procuror la data formulării cererii), doamna procuror A. F., doamna procuror M. I. M., domnul procuror S. I. și doamna procuror Z. P. – din cadrul Secției pentru investigarea infracțiunilor din justiție;
-reînnoirea rețelei de formatori a Școlii Naționale de Grefieri pentru formarea continuă în anul 2020, conform Anexei la Hotărârea nr.12/19.02.2020 a Consiliului de conducere al SNG;
-amânarea susținerii examenului de capacitate, sesiunea decembrie 2019-aprilie 2020, ulterior datei de 04.05.2020, urmând ca prima probă să fie anunțată într-un termen rezonabil, precum și a concursului de admitere la Școala Națională de Grefieri (programat inițial pentru 26 aprilie 2020), ulterior datei de 04.05.2020, urmând ca data susținerii concursului să fie anunțată într-un termen rezonabil;
-reînvestirea doamnei judecător R.-R. C. în funcția de director al INM pentru un mandat de 3 ani, începând cu data de 28.03.2020.

În perioada de referință, Secția:
A hotărât:

-adoptarea unor măsuri urgente suplimentare față de Hotărârea nr. 191/10.03.2020 a Secției pentru judecători a Consiliului;
-adoptarea unor măsuri privind activitatea de judecată în zonele de carantină și în zonele de protecție;
-înaintarea către Președintele României a propunerilor privind eliberarea din funcție, prin pensionare, a trei judecători;
-aprobarea Raportului IJ nr. 19-3732/2020 privind modul de îndeplinire de către judecătorii cu funcții de conducere a atribuțiilor manageriale de planificare, organizare, coordonare, controlreglare și comunicare, precum și respectarea obligațiilor prevăzute de legi și regulamente pentru a asigura buna funcționare a Curții de Apel Cluj și calitatea corespunzătoare a serviciului public;
-aprobarea Raportului Inspecției Judiciare nr. 19-3731/2020 având ca obiect activitatea desfășurată de magistrații asistenți din cadrul ICCJ.

 

Pentru infoletter-ul integral, vă rugăm să accesați sursa informației.

Sursa informației

 

🔔Vezi și CSM. Infoletter nr. 2/2020

CSM. Infoletter nr. 3/2020 was last modified: aprilie 22nd, 2020 by Universul Juridic

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor: