CSM anunță selecția unui expert în vederea participării la două sesiuni de lucru pentru îmbunătăţirea curriculei INM

20 aug. 2015
Vizualizari: 1021

Despre

  • Selecția unui expert
  • Două sesiuni de lucru pentru îmbunătăţirea curriculei INM

Pe site-ul CSM s-a publicat un anunț privind selecția unui expert în vederea participării la două sesiuni de lucru pentru îmbunătățirea curriculei INM și a materialelor de pregătire, în cadrul proiectului „Asistență pentru consolidarea capacității sistemului judiciar din România de a face față noilor provocări legislative și instituționale”, finanțat prin Mecanismul Financiar Norvegian 2009-2014.

 

Obiectiv

Proiectul are ca obiectiv general consolidarea capacității sistemului judiciar român cu privire la aplicarea noilor coduri, prin dezvoltarea unui plan de pregătire și a unor instrumente adecvate menite să ofere formare profesională continuă, să dezvolte ghiduri de formare și materiale didactice pentru magistrați și alte categorii de personal din sistemul judiciar. În subsidiar, unul dintre rezultatele anticipate ale proiectului este acela de a contribui la consolidarea integrității magistraților, grefierilor și personalului Inspecției Judiciare din România, prin formare profesională specifică domeniului eticii și deontologiei profesionale.

 

Obligațiile expertului

– să participe la toate întâlnirile ce se organizează în cadrul proiectului;

– să colaboreze nemijlocit cu experții străini desemnați de partenerii proiectului, în vederea elaborării curriculei;

– să participe pe întreaga durată a activității de formare profesională și să susțină prezentări conform agendei agreate, precum și să modereze activitatea de formare profesională

– să elaboreze raportul aferent activităților și să transmită documentația justificativă, precum și să mențină o legătură permanentă cu echipa de management a proiectului.

 

Desfășurare

Potrivit calendarului de implementare a proiectului, cele două sesiuni de lucru vor fi organizate în perioadele 14-16 octombrie 2015, respectiv 25-27 noiembrie 2015, cu participarea a doi experți străini și un expert român. La fiecare sesiune de lucru vor participa 15 experți ai Institutului Național al Magistraturii.

 

Cerințe minime de calificare

Calificări și competențe minime:

– Diplomă universitară (sau echivalent) în drept;

Experiența profesională minimă:

– Experiență profesională de minimum 7 ani în domeniul de specialitate și o bună reputație în domeniul în care activează;

– Cunoașterea unei limbi străine de circulație internațională precum și cunoștințe de operare pe calculator, pot constitui un avantaj;

– Experiența anterioară în activitatea de formare pe noile coduri, calitatea de membru în comisiile de elaborare/analiză a noilor coduri, precum și materiale publicate în materia noilor coduri pot constitui un avantaj;

– Capacitatea de planificare și organizare a unei sesiuni de formare continuă, precum și posibilitatea de a intra în contact cu aspectele de practică neunitară.

Departajarea experților se va face pe baza unui sistem de puncte care vor fi acordate conform descrierii prezentate și ținând cont de documentele doveditoare depuse de aceștia.

Înscriere

În vederea demonstrării conformității cu cerințele solicitate, ofertanții vor prezenta:

– Scrisoare de intenție care va include și oferta financiară privind onorariul solicitat/zi;

– Copie a diplomei de studii superioare;

– Copie a cărții de identitate;

– Curriculum vitae (semnat și în format pdf);

– Plan de seminar;

– Alte documente justificative, după caz: certificări, adeverințe, referințe/ scrisori de recomandare, cărți de muncă, orice alte documente care pot susține afirmațiile ofertantului în sensul îndeplinirii criteriilor de selecție;

Comisia de evaluare poate solicita, pe parcursul evaluării candidaților, și alte documente care atestă îndeplinirea cerințelor referitoare la experiența profesională, precum și de a decide organizarea unei etape eliminatorii suplimentare de selecție constând în susținerea unui interviu la sediul INM.

În caz de egalitate între candidați, vor fi aleși aceia care prezintă cea mai avantajoasă ofertă financiară. Astfel, în scrisoarea de intenție candidații vor preciza oferta financiară în privința onorariului pe zi necesar îndeplinirii activităților în proiect. Oferta financiară în privința onorariului pe zi va avea o pondere de 20% în evaluarea candidaturilor.

Dosarul de înscriere se trimite până la data de 4 septembrie 2015, cuprinzând documentele prevăzute în caietul de sarcini la adresa de e-mail: calina.ghitulescu@csm1909.ro, în atenția d-nei Călina GHIȚULESCU, consilier pentru afaceri europene, Direcția Afaceri Europene, Relații Internaționale și Programe (telefon: 021.319.81.89; fax: 021.311.69.44).

Onorariul

Persoanele interesate trebuie să depună o oferta financiară în privința onorariului pe zi, acesta având o pondere de 20% în evaluarea candidaturilor.

Onorariul poate fi în cuantum maximum de 300 euro/zi, maximum 6 zile de activitate, conform bugetului proiectului. Pentru plata onorariului se va avea în vedere prestarea efectivă a serviciilor contractate de către expert, efectuarea plăților fiind condiționată de transmiterea următoarele documente: cerere de plată și fișă de activitate – anexe la contract. Din onorariu vor fi reținute taxele prevăzute de reglementările legislației naționale în materie fiscală, expertul selectat fiind obligat să pună la dispoziția CSM orice document necesar în acest scop.

 

Mai multe detalii găsiți pe site-ul CSM (www.csm.ro).

CSM anunță selecția unui expert în vederea participării la două sesiuni de lucru pentru îmbunătățirea curriculei INM was last modified: august 20th, 2015 by Universul Juridic

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor: