Conferința Conferința „Transparență și eficiență în achizițiile publice”, ediţia a II-a

352       0
0 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 5 (0 votes, average: 0,00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this post.

Conferința „Transparență și eficiență în achizițiile publice”, ediţia a II-a 📅 25 iunie 2019 București Conferința „Transparență și eficiență în achizițiile publice”, ediţia a II-a

Data 25 iunie 2019
Locația Sala Ștefan Cerchez, etajul 2, Palatul Camerei de Comerț și Industrie București, str. Ion Ghica, Nr. 4, Sector 3
Taxa 300 lei

Recomandări

Marți, 25 iunie 2019, Editura Universul Juridic organizează Conferința „Transparență și eficiență în achizițiile publice”, ediția a II-a.

Conferința va avea loc  la Sala Ștefan Cerchez, etajul 2, Palatul Camerei de Comerț și Industrie București, str. Ion Ghica, Nr. 4, Sector 3, București, între orele 9.00 și 15.00.

Conferința este organizată cu sprijinul:

Equalys Services

Perju, Rotaru și Asociații

Prezentare:

 România a făcut pași importanți în reformarea sistemului de achiziții publice, prin introducerea unui sistem îmbunătățit de achiziții electronice și un Ghid online, care oferă un set de instrumente și modele pentru a ajuta autoritățile române să parcurgă mai eficient întregul ciclu de achiziții publice.

Totodată, legislația care reglementează sectorul achizițiilor publice a fost îmbunătățită prin O.U.G nr. 45/2018. Piața achizițiilor publice reprezintă în Uniunea Europeană aproximativ 15% din PIB-ul unei țări. În România, la nivelul lui 2017, doar prin Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) s-au derulat proceduri achiziții publice de 103 de miliarde de lei (22 miliarde de euro), echivalent a 12% din PIB, un salt spectaculos față de anul precedent, când achizițiile în SEAP au fost de 61 de miliarde de lei. În țara noastră sunt peste 10.000 de autorități contractante, așadar există tot atâtea instituții care fac anual achiziții publice.

De asemenea, a fost emisă O.U.G nr. 39/2018 privind parteneriatul public-privat, pentru a înlătura din textul Legii 233/2016 anumite paralelisme legislative, erori de definire și dispoziții neclare.

Organizatorii își propun ca acest eveniment să ofere suport operatorilor economici și autorităților contractante pentru participarea sau realizarea unor proceduri de atribuire corecte din punct de vedere legislativ și cu obținerea de beneficii cuantificabile, permițând totodată creșterea cifrei de afaceri a companiilor  din România, prin câștigarea de licitații publice în mod constant și corect.

 

Teme de dezbatere:

Reguli generale de participare și desfășurare a procedurilor de atribuire

Dificultăți întâmpinate de autoritățile contractante în aplicarea noii legislații

Conflictele de interese în procedurile de achiziție publică

Ajutorul de stat în achizițiile publice

Soluționarea contestațiilor în fața CNSC versus instanța de judecată

Bune practici privind modificarea contractelor cadru privind achizițiile publice

O nouă meserie – achizitor public; Cine-i pregătește pe cei care țin cursurile de formare profesională în domeniul achizițiilor publice?

Răspunderea juridică a responsabililor de achiziții

Proceduri pas cu pas pentru o achiziție publică

Studii de fezabilitate: indicatori cost beneficiu, caiete de sarcini; Contracte model

Timpi legali ai unei achiziții Servicii sectoariale / concesiuni (studii, aprobări ale administrației locale, achiziție, derulare proiect)

Avantajele apelării la serviciile consultanților specializați în achiziții publice

Soluții care să permită accesul companiilor mici și mijlocii la procedurile de achiziție publică

 

 

 

Agendă:

09,00-09,30: Înregistrarea participanților și welcome coffee

09,30-11,30: Sesiunea I

Liviu-Cozmin Stoica, Președinte, Agenția pentru Agenda Digitală a României – „Noutăți în SEAP. DUAE integrat în SEAP”

Ioana Rotaru, Avocat Partener, Perju, Rotaru și Asociații – „Dialogul competitiv ca procedură de atribuire a contractelor de concesiune”

Roxana Voicu, CEO, Equalys Services – „Flexibilizarea legislației sau stabilirea unor ghiduri de achiziții pentru achiziția unor categorii de produse, cum ar fi cele din domeniul medical”

Gabriel Ungureanu, Executive Director Wolters Kluwer Romania – Biblioteca Universul Juridic disponibilă în Sintact.ro. Lansarea celei mai vaste biblioteci juridice în format electronic

11,30-12,00: Business networking coffee break

12,00-14,00: Sesiunea a II-a

Maria Luisa Mădălina, consilier de soluționare a contestațiilor în domeniul achizițiilor publice, Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor – „Soluționarea contestațiilor în fața CNSC versus instanța de judecată”

Adrian Moraru, Director, Institutul pentru Politici Publice

14,00-15,00: Business lunch &  networking

 

Audiența:

Societăți comerciale românești și multinaționale;

Autorități locale și central;

Avocați;

Companii de consultanță;

Asociații patronale și profesionale;

ONG-uri cu profil juridic și economic;

 

Adresabilitate:

Autorităților contractante care efectuează achiziții publice; administrația locală, centrală și alte instituții;

Personalului din cadrul societăților comerciale care participă la procedurile de achiziții publice;
Firmelor private care beneficiază de finanțări europene și care trebuie să realizeze achiziții conform legislației în vigoare;

Persoanelor dornice să își îmbunătățească activitatea, indiferent de domeniu.

Taxa de participare este de 300 lei (TVA inclus) și oferă acces total la conferință, materiale, prezentări, pauzele de cafea și prânzul de final.

* Persoanele care au achitat taxa de participare, dar care, din motive obiective, nu mai pot participa la conferință, pot solicita returnarea banilor, cu cel puțin cinci zile înaintea evenimentului. Solicitările ulterioare nu vor fi luate în calcul, având în vedere costurile logistice aferente manifestării. Mulțumim pentru înțelegere.





 

Contact:

Mircea Fica, Editor, 0732. 903.216, [email protected]

Cristian Pavel, Director Dezvoltare, 0744.656.568, [email protected]

Roxana Biga, Project Manager; 0736.366.192, [email protected]

 

 

 

Conferința „Transparență și eficiență în achizițiile publice”, ediția a II-a was last modified: iunie 24th, 2019 by Universul Juridic
0 Shares

Recomandări

Vă recomandăm:

Despre autor:

Universul Juridic

Universul Juridic

UniversulJuridic.ro reprezintă doar o mică parte din proiectul final ale cărui conținut și funcționalități vor fi într-o continuă dezvoltare, în funcție de necesitățile și dorințele dumneavoastră.

Abonează-te la newsletter