Conferință Conferința Regională de Insolvență ”360 around distress – Cum gestionăm dificultatea în business” – Ediția a II-a

360       0

Conferința Regională de Insolvență „360 around distress – Cum gestionăm dificultatea în business” – Ediția a II-a 📅 24 - 25 octombrie 2024 Conferința Regională de Insolvență „360 around distress – Cum gestionăm dificultatea în business” – Ediția a II-a

Data 24 - 25 octombrie 2024
Locația Hotel Radisson Blu, Sala Ballroom, Cluj

Acreditată INPPI

10 puncte de pregătire profesională pentru participarea ONLINE

Dificultatea economică, distressul este un fapt de viață, un status natural care se poate întâmpla unei societăți. O companie poate experimenta situația de dificultate economică fie pe pielea proprie, fie din perspectiva de colaborator, furnizor, client, creditor etc.

O companie este un ecosistem – asociați, management, salariați, furnizori, creditori, societatea civilă în general – și care este prins într-un iureș în caz de distress din care fiecare încearcă să iasă cât mai puțin vătămat. În principiu, colaborarea este secretul și nu fuga sau atitudinea de „fiecare pentru el”.

În conferință încercăm să vedem cum facem, cum să ne comportăm, ce soluții avem, cum comunicăm, cum învățăm din situații mai puțin fericite și să trecem prin cât mai multe aspecte care sunt implicate în rezolvarea acestor situații, și anume:

  • oamenii implicați și pozițiile lor mentale față de situație,
  • cum comunicăm,
  • cine sunt specialiștii care ne pot ajuta,
  • care sunt soluțiile, procedurile de care ne putem folosi,
  • cum sunt experiențele altora.

Programul complet al evenimentului este disponibil AICI (click)

PROGRAM

ZIUA 1 – joi, 24 octombrie

 

8.30-9.00 – Înregistrare participanți

9.00-9.15 – Cuvânt introductiv

Niculae Bălan, Președinte UNPIR

Av. Simona Maria Miloș, Președinte INPPI

9.15-9.40 – Keynote Speaker: Jud. Dana Gîrbovan, Presedinte Curtea de Apel Cluj

9.40-10.15 – Keynote Speaker: Adrian Codirlașu, CFA, PhD, Vicepresedinte CFA Romania – Ce ne așteaptă în 2025 – intervenție online 

 

10.15-10.45 – PANEL 1

Panel antreprenor – etapele intervenirii stării de dificultate și cum sunt abordate/tratate de antreprenori 

Moderator: Paul-Dieter Cîrlănaru, CEO CITR

Paul-Dieter Cîrlănaru, CEO CITR – Situația companiilor de impact din România

Gheorghe Călburean, antreprenor

Adrian Iacob, Workout Deputy Director Banca Transilvania

 

10.45-12.15 – PANEL 2

Starea de dificultate – cauze și tratament neconvențional 

Moderator: Ec. Mariana-Georgeta Boiciuc, cenzor UNPIR Filiala Cluj, Partner CITR

Dr. Alina Epure, Terapeut nutriționist, Health Coach Practitioner – Stresul în relație cu performanța fizică și cognitivă

Cristina Gheorghe, Director IDP, fondator SuperTeach – Outward mindset

Dana Cionca, Executive coach – Biasurile cognitive și cum ne influențează acestea în luarea deciziilor

Teodora MețiuDespre comunicare în situație de dificultate

 

12.15-12.30 – Coffee break

 

12.30-14.00 – PANEL 3

Insolvență și tehnologie

Moderator: Av. Vasile Godîncă-Herlea, Președinte UNPIR Filiala Cluj

Daria Niculcea, Director Executiv Juridice.ro – Juridice AI – Despre inteligența artificială în cercetarea juridică

Vlad Moncea, Practician în insolvență, Moncea Vlad Cabinet Individual de insolvență – Impactul inteligenței artificiale asupra profesiei de practician în insolvență

Av. Vasile Godîncă-Herlea, Președinte UNPIR Filiala Cluj – Valorificarea de active în era digitală 

 

14.00-15.00 – Prânz

 

15.30 – 16.30 – Atelier

Ec. Carmen Sanda, lector INPPI – Noțiuni de contabilitate pentru juriști

 

19.00 – Cină și networking

 

ZIUA 2 – vineri, 25 octombrie

9.00-9.30 – Sosire participanți

9.30-10.00 – Keynote Speaker: Alice van der Schee, Presedinte Insol Europe – intervenție online

 

10.00 – 11.15 – PANEL 1

Prezentări – Aspecte din procedurile de prevenție a insolvenței

Moderator: Av. Simona Maria Miloș, Președinte INPPI

Jud. Dr. Mihaela Sărăcuț, Președinte Secția a II-a civilă, Curtea de Apel Cluj – Controverse privind atribuțiile judecătorului sindic în legătura cu concordatul preventiv, tratamentul corect și echitabil, cheltuielile de procedură

Marcos Demarcsek – Asistent al Judecătorului, Curtea de Apel Cluj – „De acord că nu suntem de acord” – Company Voluntary Arrangement vs. Acord de restructurare

Av. Mihai Popa, Mușat și Asociații – Proceduri de prevenire a insolvenței – opțiune sau necesitate?

 

11.15 – 11.45 – Coffee break

 

11.45 – 13.00 – PANEL 2

Prezentări – Aspecte din procedurile de prevenție a insolvenței

Moderator: Jud. Dr. Mihaela Sărăcuț, Președinte Secția a II-a civilă, Curtea de Apel Cluj

Jud. Mariana Moncea, Curtea de Apel Craiova, Secția a II-a civilă – Posibilitatea creditorului neafectat de a solicita în timpul derulării procedurii concordatului preventiv deschiderea procedurii insolvenței

Jud. Dr. Flavius Moțu, Tribunalul Specializat Cluj – Viitoarele proceduri de pre-pack

Ec. Carmen Sanda, lector INPPI – Raportul privind analiza stării de dificultate întocmit de către administratorul concordatar

 

13.00 – 14.30 – PANEL 3

Dezbateri de spețe culese de la membrii Filialei Cluj,
cu invitați

Moderator: Av. Alina Popa, lector INPPI

Av. Dr. Andreea Deli Diaconescu, membru în Consiliul de Conducere INPPI

Lect. Univ. Dr. Sergiu Golub, Facultatea de Drept, UBB

Av. Florin-Daniel Barbu, Managing Partner Business Recovery BD & A SPRL

Cuvânt închidere

14.30 – Prânz

 

  • Publicul va fi format din juriști (magistrați, avocați, practicieni în insolvență,) și mediul de business
  • Organizator: INM, INPPI, Curtea de Apel Cluj, UNPIR Filiala Cluj
  • Parteneri Media: Universul Juridic, Juridice.ro

TAXE DE PARTICIPARE:

Pentru participare FIZICĂ, vă rugăm să studiați și să completați acest FORMULAR (click)

PARTICIPĂ ONLINE: 350 lei + TVA/participant

 

Participă online la conferință!

 


BENEFICII INCLUSE ÎN TAXA DE PARTICIPARE: 

  • speakeri profesioniști din ariile legislativă, teoretică și practică ale domeniului 
  • 3 luni acces la abonamentul Universul Juridic Premium pentru utilizatorii noi ce nu au avut abonament Premium. Abonamentul include printre altele: peste 10.000 de opinii juridice atent selecționate de colectivul editorial Universul Juridic, actualizate și segmentate zilnic. Peste 500 de autori consacrați, peste 9.000 de știri juridice, peste 700 de newslettere și o bogata baza de date organizata in funcție de anumite cuvinte-cheie.
  • acordarea statutului de membru Senior al ujmag.ro care conferă suplimentar beneficiile: 
  • minimum 20% reducere la cărțile Editurii Universul Juridic 
  • 5% reducere la cărțile altor edituri 

Pentru mai multe detalii, nu ezitați să ne contactați:


0732.320.662

conferintele@universuljuridic.ro

* Persoanele care au achitat taxa de participare, dar care, din motive obiective, nu mai pot participa la conferință, pot solicita returnarea banilor, cu cel puțin două zile (48 de ore) înaintea evenimentului, la adresa de e-mail: conferintele@universuljuridic.ro.

Solicitările ulterioare nu vor fi luate în calcul, având în vedere costurile logistice aferente manifestării. Mulțumim pentru înțelegere.

* Având în vedere prevederile legale în materia protecției datelor cu caracter personal, vă informăm că la evenimentul la care urmează să participați există posibilitatea să se realizeze filmări/fotografii. Totodată, este posibil ca aceste materiale să fie transmise live și în reluare pe universuljuridic.ro, să se regăseasca în arhivele Universul Juridic, precum și promovate pe site-urile și pe rețelele noastre de socializare – Facebook, Twitter, Google+, Instagram, LinkedIn etc. De asemenea, aceste inregistrari/clipuri/fotografii vor putea fi preluate si de catre partenerii contractuali si/sau media ai Universul Juridic SRL cu diseminare pe retele de socializare, posturi tv, site-uri proprii, clipuri promo, etc.

Conferința Regională de Insolvență „360 around distress – Cum gestionăm dificultatea în business” – Ediția a II-a was last modified: octombrie 22nd, 2024 by Universul Juridic

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor: