Conferință Conferința „Excelența în Promovarea Serviciilor. Cele mai bune Practici”

828       0

Conferința „Excelența în Promovarea Serviciilor. Cele mai bune Practici” 📅 03 iunie 2016 București Conferința „Excelența în Promovarea Serviciilor. Cele mai bune Practici”

Data 03 iunie 2016
Locația Capital Plaza Hotel, Bd. Iancu de Hunedoara 54 (Sala Ion Mincu)
Taxa Early Booking (până la 6 mai 2016): 400 LEI + TVA ||| Late Booking (după 7 mai 2016): 500 LEI + TVA

Activitatea de consultanță este, înainte de toate, relația stabilită între două părți: consultant și consultat.  Orice profesionist în domeniu e conștient că poartă întreaga responsabilitate pentru construirea unei relații de calitate, care să asigure succesul procesului de consultanță și fidelizarea clientului. Construirea încrederii reciproce.

Pe lângă cunoștințele profesionale, consultanții îți dezvoltă constant abilitățile de relaționare, tehnicile de negociere și capabilitățile de management al imaginii profesionale.

În cadrul Conferinței Excelența în Promovarea Serviciilor. Cele mai bune Practici., organizată de Wolters Kluwer România, pe data de 3 iunie la Capital Plaza Hotel, aveți posibilitatea de a întâlni profesioniști de marcă din România, specializați în studiul și dezvoltarea tehnicilor aplicabile pentru obținerea performanței în managementului relației cu clientul (promovarea și marketingul serviciilor de consultanță, branding-ul personal, strategiile de negociere și managementul timpului).

Beneficiile participanțiilor
  • Înveți să abordezi într-un mod polivalent și profesionist relația cu clientul
  • Îți perfecționezi abilitățile de negociere și interrelaționare
  • Obții informații valoroase despre construirea brandului personal
  • Consolidezi noțiunile privind marketingul serviciilor de consultanță
  • Interacționezi cu cei mai buni profesioniști ai domeniului
Tematica Conferinței

12:30 – 13:00 Welcome Coffee & finger food

13:00 – 13:45 Promovarea și Marketingul Serviciilor de Consultanță și Avocatură

Marius Decuseară-Brandenburg – Managing Partner – Trend Consult

13:45 – 14:00 Q&A

14:00 – 14:45 Negocierea Contractelor de Servicii – Sabin Gîlceavă – Leverage

  • Logica nu este întotdeauna persuasivă;
  • Gestionarea emoțiilor în negociere;
  • Găsește valoarea din perspectiva celeilalte părți;
  • Acoperă principalele preocupări ale celuilalt pentru a fi persuasiv;
  • Evită lupta pentru poziții – concentrează-te pe interes.

14:45 – 15:00 Q&A

15:00 – 15:30 Coffee Break

15:30 – 16:15 Managementul Relației cu Clientul – Dan Berțeanu, Equatorian

  • Care este impactul pe care îl are comportamentul vânzătorului asupra percepției și relației cu clienții?
  • Cum pot să înțeleg în ce fel de interacțiune sunt cu clienții mei?
  • Cu ce clienți ar trebui să-mi petrec timpul și cum să-i abordez?

16:15 – 16:30 Q&A

16:30 – 17:15 Personal Branding, Ana-Maria Gavrilă, consultant de imagine și branding personal în B2B

  • Ce este și de ce ne interesează brandul nostru personal?
  • De unde începem și cum îl construim?
  • Ce să (nu) facem – virtuți vs. păcate în branding personal.

17:15 – 17:30 Q&A

17:30 – 18:00 Coffee Break & finger food

18:00 – 18:45 Time Management, Octavian Pantiș – Qualians

  • Cum poți defini și respecta prioritățile;
  • Cum poți stabili obiective provocatoare dar realiste, potrivite profilului lor;
  • Cum poți folosi timpul mai productiv în  fiecare zi.

18:45 – 19:15 Credibilitate și procesualitate emoțională în comunicarea cu clientul, Invitat Wolters Kluwer – Grigore Alina -fondatoarea școlii de actorie InLight 

  • Cum folosești inteligența emoțională și credibilitatea în relația cu partenerul de comunicare
  • Ce metode de comunicare inspirate din actoria modernă poți folosi
  • Cum creezi o relație de incredere bazată pe autenticitate

19:15 – 19:45 Q&A

19:45 Closing

Speakerii evenimentului

Ana-Maria Gavrilă aprofundează domeniul comunicării de aproape 14 ani, având experiență în presa economică și corporate PR. A fost PR Manager într-o companie de consultanță Big 4 și, în prezent, lucrează cu o firmă de avocatură internațională. Având convingerea că nu există PR mai eficient decât cel pe care ți-l faci pe cont propriu, a început, în urmă cu doi ani, să le vorbească tinerilor profesioniști despre puterea brandului personal, în cadrul unor cursuri practice și sesiuni de consultanță individuală.

Alina Grigore are 20 de ani de experiență în industria teatrală și cinematografică și peste 8 ani de experintă în domeniul audiovizualului, al pedagogiei artistice și al coaching-ului pe  dezvoltare personală și atitudine scenică, fiind un profesor foarte apreciat în industrie datorită metodei de predare inovatoare pe care o aplică. Acum 5 ani, Alina a înființat Centrul de Creație InLight, alături de care a  susținut nenumărate cursrui de actorie, cât și training-uri pentru companii. Absolvenții școlii de actorie InLight au jucat în peste 40 de producții printre care spectacole la Godot Cafe Teatre sau filmul Ilegitim, premiat la Berlinale Film Festival. Ca și actriță este cunoscută pentru rolurile din premiatele lungmetraje:  Aurora (Cristi Puiu),  premiat la Cannes, Din dragoste cu cele mai bune intenții (Adrian Sitaru) premiat la Locarno, Ilegitim (Adrian Sitaru) pentru care a primit premiul de interpretare la Festivalul European de Film de  la Paris: L’Europe autour de L’Europe.

Octavian Pantiș, trainer, autor și antreprenor de succes. A câștigat premiile “Trainer of the Year” pentru 2010 și “Best Speaker” la Conferința Training 2007. Octavian Pantiș este membru al Professional Speakers Association for Europe. Este autorul celor mai bine vândute audiobookuri din colecția self help editată de Humanitas, audiobookuri cu tema Time Management, Practical Leadership și Change Management. TMI Training & Consulting, a fondat in 1999  și a primit de două ori titlul “Compania de Training a Anului”, pentru 2007 la gala inaugurală Business-Edu și pentru 2010, la ceremonia din Martie 2011.

Sabin Gîlceavă, Consultant în Negociere, fondator Leverage – singura firmă de pregătire, shadowing și reprezentare în negociere din România. Cu peste 20 de ani experiență în training și consultanță a fost certificat ca trainer de Huthwaite International în domeniul vânzărilor (SPIN® Selling Skills) și al negocierii (Huthwaite International Negotiation Skills). În 2015 a absolvit “Negotiation and Leadership – dealing with difficult people and problems” în cadrul Program on Negotiation – Harvard Law School”. Din 2014 susține sesiuni, simulări și experiențe sub licența Program on Negotiation.

Dan Berțeanu, dupa 3 ani de experiență în vânzarea bunurilor de larg consum și 5 ani în vânzarea produselor chimice de întreținere industrială s-a alăturat în 2002 companiei Achieveglobal, unul din principalii jucători de pe piața de training din România. În 2013 a cumpărat compania de la acționarul american și în 2014 a trecut-o printr-un proces de rebranding. Astăzi, Managing Partner la Equatorial, adică antreprenor în business-ul de învățare și schimbarea comportamentului.

Marius Decuseară-Brandenburg, în cei 20 de ani de experiență în domeniul vânzărilor, Marius Decuseară-Brandenburg a coordonat echipe de consultanți în vânzări și a dezvoltat și livrat programe de training pentru echipele de vânzări ale diferitelor companii. Cariera și-a început-o în departamentul de vânzări Reuters România, ocupând pe rând pozițiile de Sales Executive, Marketing Manager și cea de Head of Risk Solutions, Reuters Southeast Europe.În 2007, s-a alăturat echipei Trend Consult în funcția de Managing Partner. Marius este format ca trainer, a fost certificat de către Huthwaite International ca trainer în vânzări pentru programul SPIN® Selling Skills.

Sursa informației

Conferința „Excelența în Promovarea Serviciilor. Cele mai bune Practici” was last modified: mai 19th, 2016 by Universul Juridic

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor: