Primăria Municipiului București. Un post vacant de consilier juridic în cadrul Direcției Asistență Tehnică și Juridică

2 mai 2018
Vizualizari: 1101

Conform anunțului publicat de către Primăria Municipiului București, în data de 19 aprilie 2018, aceasta organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției publice de execuție vacante,  de consilier juridic, clasa I, grad profesional principal – Direcția Asistență Tehnică și Juridică – Serviciul Asistență Juridică și Tehnică Legislativă.

Candidații trebuie să îndeplinească condițiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici (r2), cu modificările și completările ulterioare și anume:

1. au cetățenia română și domiciliul în România;
2. cunosc limba română, scris și vorbit;
3. au vârsta de minimum 18 ani împliniți;
4. au capacitate deplină de exercițiu;
5. au o stare de sănătate corespunzătoare funcției publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;
6. îndeplinesc condițiile de studiu prevăzute de lege pentru funcția publică;
7. îndeplinesc condițiile specifice pentru ocuparea funcției publice;
8. nu au fost condamnați pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care i-ar face incompatibili cu exercitarea funcției publice, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
9. nu au fost destituiți dintr-o funcție publică sau nu le-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
10. nu au desfășurat activitate de poliție politică, astfel cum este definită prin lege.

Condițiile specifice necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției publice sunt:

• studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științe juridice;
• vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 5 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

• 22 mai 2018, ora 11.00: proba scrisă;
• data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conțină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008:

• formularul de înscriere;
• copia actului de identitate;
• copiile diplomelor de studii și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
• copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverință care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;
• cazierul judiciar;
• adeverința care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
• declarația pe propria răspundere sau adeverința care să ateste că nu a desfășurat activități de poliție politică.

Formularul de înscriere se pune la dispoziție candidaților prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autorității sau instituției publice organizatoare a concursului. Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declarație pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfășurării concursului, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data la care a fost declarat admis în urma selecției dosarelor, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății Publice.

În termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor, comisia de concurs are obligația de a selecta dosarele de concurs pe baza îndeplinirii condițiilor de participare la concurs. Rezultatele selectării dosarelor de înscriere se afișează de către secretarul comisiei de concurs, cu mențiunea „admis” sau „respins”, însoțită de motivul respingerii dosarului, la sediul autorității ori instituției publice organizatoare a concursului. Până în ultima zi prevăzută pentru selecția dosarelor, membrii comisiei de concurs pot solicita candidaților informații sau alte documente relevante din categoria celor prevăzute anterior, pentru desfășurarea concursului.

În vederea participării la concurs, candidații depun dosarul de concurs în termen de 20 zile de la publicarea anunțului (10 mai 2018).

Anunțul conține detalii suplimentare privind condițiile specifice și bibliografia de concurs. Relații suplimentare se obțin pe pagina oficială ori la sediul Primăriei Municipiului București din București, B-dul Regina Elisabeta, nr. 47, sector 5, telefon: 021/305.55.00, interior 2071.

Sursa informației

Primăria Municipiului București. Un post vacant de consilier juridic în cadrul Direcției Asistență Tehnică și Juridică was last modified: mai 3rd, 2018 by Universul Juridic

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor: