CCIR. Anunț privind activitatea Curții de Arbitraj în perioada stării de urgență
Potrivit paginii oficiale (ccir.ro), în contextul prelungirii stării de urgență, Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a publicat un anunț privind recomandarea adresată arbitrilor de către Colegiul de conducere al Curții, de a preschimba, în continuare, termenele de judecată, ținându-se cont de consultarea prealabilă a părților, pentru perioada în care este instituită starea de urgență.
Astfel, Curtea de arbitraj își continuă activitatea prin intermediul mijloacelor electronice de comunicare la distanță, transmiterea documentelor realizându-se în format electronic, prin e-mail, iar organizarea de video/teleconferințe realizându-se de comun acord cu părțile.
De asemenea, Curtea înregistreză, în continuare, noi cereri de arbitrare, respectând următoarea procedură:
„- Cererile se transmit electronic la adresa de e-mail: arbitration@ccir.ro;
– Asistenții arbitrali vor înregistra cererile urmând să țină legătura electronic cu părțile pentru derularea celorlalți pași procedurali (plata taxelor arbitrale, constituirea tribunalului arbitral, etc).”
Pentru comunicatul integral, vă rugăm să accesați sursa informației.
🔔Vezi și CCIR. Sprijin acordat antreprenorilor pentru asigurarea securității în sistem telemuncă