Calendarul Adunării Generale de Alegere a Organelor de Conducere a Baroului București din anul 2015

13 mart. 2015
0 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 5 (0 votes, average: 0,00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this post.
Vizualizari: 1097

Despre

  • Calendarul Adunării Generale de Alegere a Organelor de Conducere a Baroului București din anul 2015
  • Cererea-tip de înscriere în Comisia de Validare, Comisia de Soluționare a Contestațiilor și Comisia de Votare
  • Regulamentului de organizare a Adunării Generale de Alegere a Organelor de Conducere a Baroului București din anul 2015

Recomandări

 

Universuljuridic.ro PREMIUM

Aici găsiți informaţiile necesare desfăşurării activităţii dvs. profesionale.

Universuljuridic.ro PREMIUM pune la dispoziția profesioniștilor lumii juridice un prețios instrument de pregătire profesională. Oferim un volum vast de conținut: articole, editoriale, opinii, jurisprudență și legislație comentată, acoperind toate domeniile și materiile de drept. Clar, concis, abordăm eficient problematicile actuale, răspunzând scenariilor de activitate din lumea reală, în care practicienii activează.

Testează ACUM beneficiile Universuljuridic.ro PREMIUM prin intermediul abonamentului GRATUIT pentru 7 zile!

🔑Vreau cont PREMIUM!


 

Pe site-ul Baroului București, s-a publicat Hotărârea Consiliului Baroului București nr. 4/2015, privind calendarul Adunării Generale de Alegere a Organelor de Conducere a Baroului București din anul 2015 și cererea-tip pentru înscrierea în Comisia de Validare, Comisia de Soluționare a Contestațiilor și Comisia de Votare.

Calendarul alegerilor, stabilit în baza Regulamentului de organizare a Adunării Generale de Alegere a Organelor de Conducere a Baroului București din anul 2015, adoptat prin Hotărârea Consiliului Baroului București nr. 2/10.02.2015, este următorul:

Conferintele lunii noiembrie
”

a) Perioada de depunere a cererii de înscriere în Comisia de Validare, Comisia de Soluționare a Contestațiilor și Comisia de Votare: 11 – 23.03.2015;

b) Constituirea Comisiei de Validare, Comisiei de Soluționare a Contestațiilor și a Comisiei de Votare: 24.03.2015;

c) Publicarea hotărârii de constituire a Comisiei de Validare, Comisiei de Soluționare a Contestațiilor și a Comisiei de Votare: 25.03.2015;

d) Perioada depunerii candidaturi: 16 – 27.03.2015;

e) Perioada depunerii cererii de înscriere în Comisia de Numărare Voturi: 16 – 27.03.2015;

f) Publicarea deciziei de validare a candidaturi și deciziei de validare a cererii de înscriere în Comisia de Numărare Voturi: 31.03.2015;

g) Depunerea eventualelor contestații împotriva deciziilor Comisiei de Validare: 1.04.2015;

h) Publicarea eventualelor hotărâri ale Comisiei de Soluționare a Contestațiilor și afișarea listei definitive a candidaturilor validate: 3.04.2015;

i) Perioada desfășurării campaniei electorale: 4.04.2015 – 14.05.2015;

j) Publicarea numărului avocaților cu drept de participare: 11.05.2015.

 

Constituirea Comisiei de Validare, Comisiei de Soluționare a Contestațiilor și Comisiei de Votare conform Regulamentului de organizare a Adunării Generale de Alegere a Organelor de Conducere a Baroului București din anul 2015:

Art. 5 din Regulament prevede: „Comisia de Validare, Comisia de Soluționare a Contestațiilor și Comisia de Votare vor fi constituite de către Consiliul Baroului. Din cadrul acestor comisii nu pot face parte candidați sau avocați aflați în relații de rudenie, afinitate, colaborare, salarizare, asociere sau conlucrare profesională cu candidații, urmând a depune declarații că nu se află în conflict de interese, în sensul celor de mai sus.

Potrivit art. 6 și 7 din Regulament, Comisiile de Validare și Soluționare vor fi constituite fiecare din câte 3 membri și 1 supleant, iar Comisia de Votare va fi formată din 5 membri și 2 supleați, cu toții avocați definitivi, cu o vechime neîntreruptă de minimum 10 ani în profesie, cunoscuți pentru calitățile morale și profesionale. Fiecare comisie își va alege un președinte.

 

Consultați aici în întregime Regulamentul de organizare a Adunării Generale de Alegere a Organelor de Conducere a Baroului București din anul 2015, publicat pe site-ul Baroului București.

Cererea-tip de înscriere în Comisia de Validare, Comisia de Soluționare a Contestațiilor și Comisia de Votare și calendarul Adunării Generale de Alegere a Organelor de Conducere a Baroului București din anul 2015 pot fi descărcate de aici.

 

Calendarul Adunării Generale de Alegere a Organelor de Conducere a Baroului București din anul 2015 was last modified: martie 13th, 2015 by Universul Juridic
0 Shares

Recomandări

Vă recomandăm:

Despre autor:

Universul Juridic

Universul Juridic

UniversulJuridic.ro reprezintă doar o mică parte din proiectul final ale cărui conținut și funcționalități vor fi într-o continuă dezvoltare, în funcție de necesitățile și dorințele dumneavoastră.

Abonează-te la newsletter