BNR lansează Brain Regain – Programul de selectare a specialiștilor români din străinatate

25 sept. 2017
Vizualizari: 1159

BNR a emis un comunicat prin care a anunțat  lansarea Brain Regain – Programul de selectare a specialiștilor români din străinatate.

Condiții generale de participare

– deținerea unei diplome* de master și/sau doctorat, după caz;
– experiență profesională de minimum 5 ani, relevantă pentru postul vacant, obținută în străinătate, în cadrul unor instituții financiare internaționale, bănci centrale, bănci comerciale, instituții de învățământ superior, institute de cercetare;
– cunoașterea limbii engleze;
– deținerea cetățeniei române și, la momentul depunerii aplicației, a unui loc de muncă în străinătate.

* În vederea recunoașterii diplomelor obținute în străinătate, înainte de data începerii activității, se vor prezenta atestatele de echivalare (sau dovezi de solicitare a echivalării) eliberate de Centrul Național de Recunoaștere și Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educației Naționale.

Înscrierea în program

Înscrierea**  se face prin transmiterea pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro a următoarelor documente:

chestionar;
– curriculum vitae (model european);
– scrisoare de intenție;
– diploma de master și/sau doctorat (după caz);
alte diplome și certificate care atestă pregătirea;
– cartea de identitate/pașaport;
– document/e care să ateste experiența profesională în străinătate;
– recomandări din partea angajatorului sau din partea unor profesori/specialiști de renume, după caz.
** În situația în care aveți rude până la gradul al doilea sau soțul/soția angajate în Banca Națională a României, aplicația dumneavoastră va fi analizată de Direcția resurse umane în vederea evitării apariției unui conflict de interese.

Procesul de selecție

1. Selecția pe baza documentelor de înscriere
Candidații vor transmite documentele de înscriere prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro, conform calendarului.
2. Selecția pe baza eseurilor
Candidații selectați după prima etapă vor transmite prin e-mail un eseu întocmit în limba engleză (6.000–8.000 de cuvinte), în termenul solicitat de Comitetul de administrare a Programului.
3. Evaluarea profilului psihologic și a compatibilității cu postul
Candidații selectați în urma etapei anterioare vor completa on-line un chestionar psihometric.
4. Interviul final
Interviul final va fi susținut în prezența membrilor Comitetului de administrare a Programului, la sediul Băncii Naționale a României, strada Doamnei nr. 8, sector 3, București.

Candidații admiși în urma procesului de selecție vor fi angajați în Banca Națională a României cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată.

Posturile disponibile prin Programul „Brain Regain” – 2017, condițiile specifice de participare și calendarul procesului de selecție vor fi publicate până la data de 1 octombrie 2017.

 

Sursa informației

BNR lansează Brain Regain – Programul de selectare a specialiștilor români din străinatate was last modified: septembrie 25th, 2017 by Universul Juridic

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor: