Baroul București. Emiterea în sistem electronic și semnarea cu semnătură electronică calificată a actelor administrative privind exercitarea profesiei de avocat

14 mart. 2025
Vizualizari: 255

Baroul București informează avocații referitor la emiterea în sistem electronic și semnarea cu semnătură electronică calificată a actelor administrative privind exercitarea profesiei de avocat, aflate în competența Decanului/Consiliului Baroului București.

Astfel, Baroul București se angajează în eforturi constante de optimizare a procesul de emitere și eliberare a actelor care privesc activitatea avocațială, care presupune demararea unui amplu proces de digitalizare a prelucrării datelor și actelor profesionale rezultate, prin implementarea unui sistem digital de înregistrare și soluționare a cererilor avocaților prin mijloace electronice (E-Registratura).

Acest demers va oferi posibilitatea emiterii și semnării electronice a actelor din sfera de competență a Baroului București, fapt semnalat Autorității Naționale de Adminstrare Fiscală, având în vedere că aceasta, prin unitățile subordonate, solicită și prelucrează informații în baza actelor administrative emise de Barou.

În consecință, avocații care se adresează organelor fiscale dețin un mijloc de identificare și prezintă acte administrative emise de organele de conducere a Baroului, necesare procedurilor fiscale specifice, fără a fi necesară dovedirea calității de membru al Baroului București printr-un alt înscris, respectiv „Certificatul de apartenență“, înscris care nu va mai fi emis pentru viitor.

Sursa informației

Vezi și Baroul București. Restanțe la contribuțiile profesionale

Baroul București. Emiterea în sistem electronic și semnarea cu semnătură electronică calificată a actelor administrative privind exercitarea profesiei de avocat was last modified: martie 14th, 2025 by Universul Juridic

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Noutati editoriale

  • Noutati editoriale ujmag
Vezi tot

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor: