Aprobarea modelului şi conţinutului formularelor şi documentelor utilizate în activitatea de verificare a situaţiei fiscale personale (OPANAF nr. 2117/2018)

7 sept. 2018
0 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 5 (0 votes, average: 0,00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this post.
Vizualizari: 289

Recomandări

 

Universuljuridic.ro PREMIUM

Aici găsiți informaţiile necesare desfăşurării activităţii dvs. profesionale.

Universuljuridic.ro PREMIUM pune la dispoziția profesioniștilor lumii juridice un prețios instrument de pregătire profesională. Oferim un volum vast de conținut: articole, editoriale, opinii, jurisprudență și legislație comentată, acoperind toate domeniile și materiile de drept. Clar, concis, abordăm eficient problematicile actuale, răspunzând scenariilor de activitate din lumea reală, în care practicienii activează.

Testează ACUM beneficiile Universuljuridic.ro PREMIUM prin intermediul abonamentului GRATUIT pentru 7 zile!

🔑Vreau cont PREMIUM!


 

Actul publicat în MonitorSumar
OPANAF nr. 2117/2018 (M. Of. nr. 766 din 5 septembrie 2018)Se aprobă modelul și conținutul formularelor utilizate în activitatea de verificare a situației fiscale personale, reglementată prin Titlul VI („Controlul fiscal”), Capitolul IV („Verificarea situației fiscale personale de către organul fiscal central”) din Codul de procedură fiscală

 

Conferintele Video Universul Juridic

În M. Of. nr. 766 din 5 septembrie 2018, s-a publicat Ordinul președintelui ANAF (OPANAF) nr. 2117/2018 privind aprobarea modelului și conținutului formularelor și documentelor utilizate în activitatea de verificare a situației fiscale personale.

 Potrivit art. 1, prin OPANAF nr. 2117/2018, se aprobă modelul și conținutul formularelor utilizate în activitatea de verificare a situației fiscale personale, reglementată prin Titlul VI („Controlul fiscal”), Capitolul IV („Verificarea situației fiscale personale de către organul fiscal central”) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare. Astfel, au fost aprobate următoarele:

a) Aviz de verificare – anexa nr. 1.a;

b) Ordin de serviciu – anexa nr. 2.a;

c) Minuta întâlnirii – anexa nr. 3.a;

d) Notă explicativă – anexa nr. 4.a;

e) Proces-verbal – anexa nr. 5.a;

f) Invitație – anexa nr. 6.a;

g) Decizie de suspendare a verificării situației fiscale personale – anexa nr. 7.a;

h) Raport de verificare fiscală – anexa nr. 8.a;

i) Decizie de încetare a procedurii de verificare a situației fiscale personale – anexa nr. 9.a;

j) Decizie de impunere privind impozitul pe venit stabilit suplimentar în cadrul verificării situației fiscale personale – anexa nr. 10.a;

k) Decizie de reverificare – anexa nr. 11.a;

l) Dispoziție privind măsurile stabilite în cadrul procedurii de verificare a situației fiscale personale – anexa nr. 12.a;

m) Proces-verbal de ridicare/restituire înscrisuri – anexa nr. 13.a.

Alte prevederi ale OPANAF nr. 2117/2018

Conform art. 4, la data intrării în vigoare a respectivului ordin se abrogă OPANAF nr. 393/2013 privind aprobarea modelului și conținutului formularelor și documentelor utilizate în activitatea de verificare fiscală a persoanelor fizice, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 255 din 8 mai 2013.

La art. 5 se prevede faptul că Direcția generală control venituri persoane fizice, Direcția generală de reglementare a colectării creanțelor bugetare, Direcția generală proceduri pentru administrarea veniturilor, direcțiile generale regionale ale finanțelor publice și unitățile subordonate acestora vor lua măsuri pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor respectivului ordin.

Aprobarea modelului și conținutului formularelor și documentelor utilizate în activitatea de verificare a situației fiscale personale (OPANAF nr. 2117/2018) was last modified: septembrie 7th, 2018 by Redacția ProLege
0 Shares

Recomandări

Vă recomandăm:

Despre autor:

Redacția ProLege

Redacția ProLege

Rubrica ACTUALITATE LEGISLATIVĂ aduce la cunoştinţa utilizatorilor principalele schimbări legislative survenite recent în diverse domenii, înlesnind astfel activitatea de informare şi de cercetare desfăşurată de practicieni şi reducând semnificativ şi eficient timpul dedicat respectivei activităţi.

Abonează-te la newsletter