Aprobarea Metodologiei de organizare şi funcţionare a învăţământului profesional de stat (OMENCS nr. 5033/2016)

31 oct. 2016
Vizualizari: 1280
Actul normativ publicat în Monitorul OficialSumar
OMENCS nr. 5033/2016
(M. Of. nr. 856 din 27 octombrie 2016)
Art. 1 – art. 3

 

În M. Of. nr. 856 din 27 octombrie 2016, a fost publicat Ordinul ministrului educației naționale și cercetării științifice (OMENCS) nr. 5033 din 29 august 2016 privind aprobarea Metodologiei de organizare și funcționare a învățământului profesional de stat.

În continuare, vom prezenta dispozițiile respectivului ordin.

Art. 1 din OMENCS nr. 5033/2016

Art. 1 prevede faptul că se aprobă Metodologia de organizare și funcționare a învățământului profesional de stat, prevăzută în anexa care face parte integrantă din respectivul ordin.

Art. 2 din OMENCS nr. 5033/2016

Art. 2 dispune faptul că la data intrării în vigoare a respectivului ordin se abrogă prevederile Ordinului ministrului educației naționale nr. 3.136/2014 privind organizarea, funcționarea, admiterea și calendarul admiterii în învățământul profesional de stat cu durata de 3 ani, publicat în Monitorul Oficial nr. 132 din 24 februarie 2014.

Art. 3 din OMENCS nr. 5033/2016

Art. 3 stabilește faptul că Direcția generală învățământ preuniversitar, Direcția generală management, resurse umane, Direcția minorități, Direcția generală buget-finanțe, Centrul Național de Dezvoltare a Învățământului Profesional și Tehnic, inspectoratele școlare și unitățile de învățământ profesional și tehnic duc la îndeplinire prevederile respectivului ordin.

Aprobarea Metodologiei de organizare și funcționare a învățământului profesional de stat (OMENCS nr. 5033/2016) was last modified: octombrie 31st, 2016 by Redacția ProLege

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor:

Redacția ProLege

Redacția ProLege

Rubrica ACTUALITATE LEGISLATIVĂ aduce la cunoştinţa utilizatorilor principalele schimbări legislative survenite recent în diverse domenii, înlesnind astfel activitatea de informare şi de cercetare desfăşurată de practicieni şi reducând semnificativ şi eficient timpul dedicat respectivei activităţi.