ANAF. Recomandare ca interacțiunea cu instituția să se realizeze, în perioada stării de alertă, prin mijloace de comunicare la distanță

20 mai 2020
0 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 5 (0 votes, average: 0,00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this post.
Vizualizari: 95

Recomandări

 

Universuljuridic.ro PREMIUM

Aici găsiți informaţiile necesare desfăşurării activităţii dvs. profesionale.

Universuljuridic.ro PREMIUM pune la dispoziția profesioniștilor lumii juridice un prețios instrument de pregătire profesională. Oferim un volum vast de conținut: articole, editoriale, opinii, jurisprudență și legislație comentată, acoperind toate domeniile și materiile de drept. Clar, concis, abordăm eficient problematicile actuale, răspunzând scenariilor de activitate din lumea reală, în care practicienii activează.

Testează ACUM beneficiile Universuljuridic.ro PREMIUM prin intermediul abonamentului GRATUIT pentru 7 zile!

🔑Vreau cont PREMIUM!


 

ANAF (www.anaf.ro) a publicat un comunicat prin care recomandă ca interacțiunea contribuabililor cu instituția să se realizeze, în continuare, prin mijloace de comunicare la distanță, în perioada stării de alertă, pentru prevenirea infectării cu COVID-19.

Astfel, a fost continuată implementarea măsurilor de protecție a contribuabililor și a angajaților, conform recomandărilor specialiștilor în sănătate publică, care sunt necesare atât în scop preventiv, cât și pentru desfășurarea activității în condiții de siguranță.

Monitor Dosare

Redăm, în continuare, o parte dintre măsurile implementate:

„-se vor prelucra, și în perioada stării de alertă, informațiile și măsurile de protecție pentru prevenirea infectării cu noul Coronavirus SARS-CoV 2, cu toții angajații;
– angajații vor purta, în mod obligatoriu, măști de protecție (medicale/non-medicale), mâinile vor fi igienizate ori de câte ori este nevoie;
– temperatura angajaților va fi măsurată zilnic, la începerea programului de lucru;
– sunt amplasate covoare dezinfectante la intrarea în fiecare unitate fiscală și dispensere cu substanțe dezinfectante;
– punctele de acces în unitățile fiscale sunt dotate cu măști pentru vizitatori și soluții pentru dezinfectarea mâinilor;
– spațiile și suprafețele intens utilizate vor fi dezinfectate de mai multe ori pe zi, iar suprafețele de lucru vor fi dezinfectate periodic;
– se va asigura o distanță de minimum 1,5 m între angajații care lucrează la birouri, orientatefață-spate sau spate-spate;
– se menține munca la domiciliu pentru salariații care își pot desfășura activitatea la distanță, iar procesul de dotare a angajaților cu laptopuri/tablete va continua, în vederea creșterii procentului personalului care desfășoară activități la distanță;
– vor fi înființate, temporar, camere de primire destinate vizitatorilor etc.”

Pentru comunicatul integral, vă rugăm să accesați sursa informației.

Sursa informației


Această rubrică este susținută de EASYLAW, manager activități juridice.
Îmbunătățește eficiența echipei și crește performanța societății tale de avocatură, cu pachetul Avocatul PREMIUM. Abonează-te la EASYLAW* și primești gratuit cont PREMIUM pe portalul www.universuljuridic.ro.
🔔Vreau cont demo
ANAF. Recomandare ca interacțiunea cu instituția să se realizeze, în perioada stării de alertă, prin mijloace de comunicare la distanță was last modified: mai 20th, 2020 by Universul Juridic
0 Shares

Recomandări

Vă recomandăm:

Despre autor:

Universul Juridic

Universul Juridic

UniversulJuridic.ro reprezintă doar o mică parte din proiectul final ale cărui conținut și funcționalități vor fi într-o continuă dezvoltare, în funcție de necesitățile și dorințele dumneavoastră.

Abonează-te la newsletter