ANAF. Recomandare ca interacțiunea cu instituția să se realizeze, în perioada stării de alertă, prin mijloace de comunicare la distanță

20 mai 2020
Vizualizari: 433

ANAF (www.anaf.ro) a publicat un comunicat prin care recomandă ca interacțiunea contribuabililor cu instituția să se realizeze, în continuare, prin mijloace de comunicare la distanță, în perioada stării de alertă, pentru prevenirea infectării cu COVID-19.

Astfel, a fost continuată implementarea măsurilor de protecție a contribuabililor și a angajaților, conform recomandărilor specialiștilor în sănătate publică, care sunt necesare atât în scop preventiv, cât și pentru desfășurarea activității în condiții de siguranță.

Redăm, în continuare, o parte dintre măsurile implementate:

„-se vor prelucra, și în perioada stării de alertă, informațiile și măsurile de protecție pentru prevenirea infectării cu noul Coronavirus SARS-CoV 2, cu toții angajații;
– angajații vor purta, în mod obligatoriu, măști de protecție (medicale/non-medicale), mâinile vor fi igienizate ori de câte ori este nevoie;
– temperatura angajaților va fi măsurată zilnic, la începerea programului de lucru;
– sunt amplasate covoare dezinfectante la intrarea în fiecare unitate fiscală și dispensere cu substanțe dezinfectante;
– punctele de acces în unitățile fiscale sunt dotate cu măști pentru vizitatori și soluții pentru dezinfectarea mâinilor;
– spațiile și suprafețele intens utilizate vor fi dezinfectate de mai multe ori pe zi, iar suprafețele de lucru vor fi dezinfectate periodic;
– se va asigura o distanță de minimum 1,5 m între angajații care lucrează la birouri, orientatefață-spate sau spate-spate;
– se menține munca la domiciliu pentru salariații care își pot desfășura activitatea la distanță, iar procesul de dotare a angajaților cu laptopuri/tablete va continua, în vederea creșterii procentului personalului care desfășoară activități la distanță;
– vor fi înființate, temporar, camere de primire destinate vizitatorilor etc.”

Pentru comunicatul integral, vă rugăm să accesați sursa informației.

Sursa informației


Această rubrică este susținută de EASYLAW, manager activități juridice.
Îmbunătățește eficiența echipei și crește performanța societății tale de avocatură, cu pachetul Avocatul PREMIUM. Abonează-te la EASYLAW* și primești gratuit cont PREMIUM pe portalul www.universuljuridic.ro.
🔔Vreau cont demo
ANAF. Recomandare ca interacțiunea cu instituția să se realizeze, în perioada stării de alertă, prin mijloace de comunicare la distanță was last modified: mai 20th, 2020 by Universul Juridic

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor: