ANAF. Recomandare ca interacțiunea cu instituția să se realizeze, în continuare, prin mijloace de comunicare la distanță

29 apr. 2020
Vizualizari: 400

ANAF (www.anaf.ro) a publicat un comunicat prin care recomandă ca interacțiunea contribuabililor cu instituția să se realizeze, în continuare, prin mijloace de comunicare la distanță.

Astfel, specialiștii ANAF pot fi contactați, prin intermediul liniilor telefonice și al adreselor de e-mail publicate pe site-ul Agenției, pentru furnizarea informațiilor fiscale.

De asemenea, având în vedere nivelul de solicitare al liniilor telefonice ale organelor fiscale teritoriale, este recomandată folosirea mijloacelor alternative precum: serviciul de asistență telefonică – Call Center (la numărul de telefon 031.403.91.60) și Formularul de contact.

Programul furnizării serviciilor de tip Call Center este de luni până vineri, în intervalul orar 8:30-16:30.

Totodată, obținerea de informații avizate poate fi făcută, în scris, prin intermediul Formularului de contact, disponibil pe site-ul Agenției, oferind opțiunea de a anexa documente, numărul de înregistrare fiind generat automat.

 

Pentru comunicatul integral, vă rugăm să accesați sursa informației.

Sursa informației

🔔Vezi și ANAF: Calendar termene depunere declarații fiscale (MAI 2020)

ANAF. Recomandare ca interacțiunea cu instituția să se realizeze, în continuare, prin mijloace de comunicare la distanță was last modified: aprilie 29th, 2020 by Universul Juridic

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor: