ANAF. Proiect în dezbatere publică: Ordinul pentru modificarea Anexei 1 („Conţinutul cererii de acordare a eşalonării la plată şi documentele justificative anexate acesteia”) și a Anexei 2 („Procedura de aplicare a acordării eşalonării la plată de către organul fiscal central”) aprobate prin OPANAF nr. 90/2016
Potrivit site-ului oficial (www.anaf.ro), ANAF anunță declanșarea procedurii de dezbatere publică în legătură cu Proiectul de OPANAF pentru modificarea și completarea Anexei 1 „Conținutul cererii de acordare a eșalonării la plată și documentele justificative anexate acesteia” și a Anexei 2 „Procedura de aplicare a acordării eșalonării la plată de către organul fiscal central”, aprobate prin OPANAF nr. 90/2016.
Astfel, se preconizează următoarele modificări, în ceea ce privește:
– modelul cererii de acordare a eșalonării la plată;
– actualizarea documentelor justificative care se anexează acestei cereri;
– actualizarea obiectului înlesnirilor la plată;
– actualizarea procedurii de acordare a înlesnirilor la plată;
– stabilirea unor termene;
– actualizarea procedurii de modificare a înlesnirilor la plată acordate în sensul propunerii unei proceduri similare cu cea prevăzută la acordarea eșalonării la plată;
– actualizarea regulilor speciale privind punerea în aplicare a suspendării executării unui act administrativ fiscal;
– actualizarea modelelor formularelor prevăzute de procedura de acordare a înlesnirilor la plată.
Proiectul întreg al ordinului poate fi accesat aici.
Eventualele sugestii, propuneri sau opinii referitoare la acest proiect de ordin pot fi transmise în scris la Serviciul Comunicare, Relații Publice și Mass-Media – cu mențiunea „Conf. Legii nr. 52/2003”, la următoarele adrese:
– Prin scrisori, la adresa poștală: Agenția Națională de Administrare Fiscală, str.Apolodor nr.17, sector 5 București 050741 – la Serviciul Comunicare, Relații Publice
și Mass-Media;
– Electronic, la adresa de mail: presa@anaf.ro
– Prin fax, la numărul: 021/319.98.57.