ANAF. Precizări privind asistența contribuabililor în domeniul fiscal

25 apr. 2023
Vizualizari: 235

Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) informează că, în trimestrul I, agenții call-center ai structurii au soluționat aproape 100.000 de apeluri.

În acest sens, agenții call-center-ului ANAF au primit 94.665 de apeluri telefonice și au efectuat 4.113 sesiuni CHAT pentru asistența contribuabililor în domeniul fiscal. În aceeași perioadă, 6.569 de persoane au participat la 24 de seminarii web, organizate în principal pe tema completării și depunerii Declarației unice, iar alte 32.224 de solicitări de asistență, recepționate prin intermediul Formularului Unic de Contact și Spațiul Privat Virtual (SPV), au fost soluționate, majoritatea într-un termen de sub 20 de zile.

Totodată, pe portalul ANAF, în secțiunea Asistență contribuabili – Ghiduri curente și alte materiale informative, au fost publicate și actualizate 14 materiale, pentru o mai bună informare și conformare a contribuabililor. În plus, utilizatorilor serviciului SPV li s-au transmis 13 materiale informative despre actele normative nou apărute în domeniul fiscal.

Sursa informației

Vezi și ANAF. Rezumatul activității de control

 

ANAF. Precizări privind asistența contribuabililor în domeniul fiscal was last modified: aprilie 25th, 2023 by Universul Juridic

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Noutati editoriale

  • Noutati editoriale ujmag
Vezi tot

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor: