ANAF: Modificarea și completarea unor acte normative referitoare la documente administrativ-fiscale și procedurale
În data de 20 octombrie 2017, pe site-ul Agenției Naționale de Administrare Fiscală (www.anaf.ro), ANAF a anunțat faptul că va modifica, printr-un proiect de ordin supus dezbaterii publice, OPANAF nr. 1155/2016 privind emiterea prin intermediul centrului de imprimerie masivă a unor acte administrativ-fiscale și procedurale.
De asemenea, lista actelor administrativ-fiscale emise de ANAF, reglementate prin Ordinul președintelui ANAF nr. 967/2017, va fi completată cu 3 noi documente, respectiv:
– Adresă de înființare a popririi asupra sumelor datorate debitorului de către terți;
– Decizie privind compensarea obligațiilor fiscale;
– Notă privind restituirea/rambursarea unor sume, astfel cum acestea au fost aprobate prin Ordinul președintelui N.A.F. nr.63/2017 privind aprobarea modelelor unor formulare utilizate în domeniul colectării creanțelor fiscale, precum și pentru modificarea Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 3.454/2016 pentru aprobarea Procedurii de executare silită în cazul debitorilor care au de încasat sume certe, lichide și exigibile de la autorități sau instituții publice.
Astfel, eventualele sugestii, propuneri sau opinii referitoare la acest proiect de act normativ pot fi transmise în scris la Serviciul Comunicare, Relații Publice și Mass-Media – cu mențiunea „Conf.Legii nr.52/2003”, la următoarele adrese:
• Prin scrisori la adresa poștală: Agenția Națională de Administrare Fiscalã, str. Apolodor nr. 17, sector 5 București 050741 – la Serviciul Comunicare, Relații Publice și Mass-Media;
• Prin email la adresa: presa@anaf.ro.