ANAF a lansat CHAT, un nou serviciu electronic de asistență pentru contribuabili

17 nov. 2021
0 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 5 (0 votes, average: 0,00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this post.
Vizualizari: 64

Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) informează că a fost lansat un nou serviciu electronic intitulat CHAT, ce va fi disponibil începând din 22 noiembrie 2021.

Astfel, prin intermediul serviciului de CHAT contribuabilii vor beneficia de asistență în vederea accesării serviciilor disponibile pe portalul ANAF. Menționăm că acest serviciu se află în faza de testare până la sfârșitul anului și poate fi accesat aici.

Totodată, ANAF subliniază că viziunea sa este aceea de a deveni o administrație inovatoare și eficientă, care să ofere servicii noi, adaptate diferitelor categorii de contribuabili, și care să faciliteze conformarea fiscală voluntară.

Nu în ultimul rând, în situația în care contribuabilii doresc alte informații decât cele cu privire la serviciile disponibile pe portalul ANAF, aceștia sunt rugați să apeleze la celelalte modalități de acordare a asistenței, precum Call Center-ul ANAF.

Pentru mai multe detalii, vă rugăm să accesați sursa informației.

Sursa informației

(Copyright foto: freepik)

Vezi și ANAF. Procedura de utilizare și funcționare a sistemului național privind factura electronică RO e-Factura. Buletin informativ din perioada 8-12 noiembrie 2021

ANAF a lansat CHAT, un nou serviciu electronic de asistență pentru contribuabili was last modified: noiembrie 17th, 2021 by Universul Juridic

Vă recomandăm:

Despre autor:

Universul Juridic

Universul Juridic

UniversulJuridic.ro reprezintă doar o mică parte din proiectul final ale cărui conținut și funcționalități vor fi într-o continuă dezvoltare, în funcție de necesitățile și dorințele dumneavoastră.

Abonează-te la newsletter